eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz jednostek organizacyjnych PO (nr sprawy ZP/D/14/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Opole: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz jednostek organizacyjnych PO (nr sprawy ZP/D/14/2012)
Numer ogłoszenia: 72713 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4000411, 4000410, faks 77 4000412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz jednostek organizacyjnych PO (nr sprawy ZP/D/14/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia w częściach I, II i III jest przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby projektów współfinansowanych ze środków unii europejskiej tj: a) część I - w ramach projektu unijnego współfinansowanego z EFS POKL na lata 2007-2013, Tytuł projektu: Jedna Uczelnia, wiele możliwości. Program rozwoju kompetencji i umiejętności. Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-379/09-00 b) część II a - w ramach projektu współfinansowanego z EFRR RPO Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Wyposażenie obiektów dydaktycznych, zakup pomocy naukowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Politechniki Opolskiej w Opolu MOP IT. Oś priorytetowa Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działania Wsparcie regionalnej infrastruktury. Nr umowy RPO.05.01.01-16-001/11-00. c) część II b - w ramach projektu współfinansowanego z EFRR RPO Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Poprawa bazy dydaktycznej na 3 kluczowych wydziałach Politechniki Opolskiej w Opolu poprzez zakup i montaż elementów wyposażeniowych sal laboratoryjnych i wykładowych. Oś priorytetowa Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działania Wsparcie regionalnej infrastruktury. Nr umowy RPO.05.01.01-16-003/11-00 d) część II c - w ramach projektu unijnego współfinansowanego z EFS POKL na lata 2007-2013, Tytuł projekt:u: Innowacje w duecie -szansą na podniesienie konkurencyjności firm województwa opolskiego . Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki. Działanie 8.2 Transfer wiedzy. Nr umowy POKL.08.02.01-16-027/11-00 e) część II d - w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013 Tytuł projektu: Współpraca Politechniki Opolskiej i VŠB-TU Ostrava w kształceniu w dziedzinie elektrotechniki, automatyki i informatyki. Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013. Działanie 2.3. - Wspieranie współpracy w zakresie edukacji. Nr umowy CZ.3.22/2.3.00/09.01525 f) część III - projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, tj: Program Uczenie się przez całe życie. Działania zdecentralizowane Erasmus typu Mobilność - Szkoły Wyższe. 2) Przedmiotem zamówienia w częściach IV, V, VI i VII jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, tj: a) część IV a - Dział Nauki i Transferu Technologii b) część IV b - Niezależne Zrzeszenie Studentów PO c) część V - Wydział Budownictwa d) część VI - Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii e) część VII - Dział Promocji i Kultury.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.90.00-0, 18.93.11.00-5, 22.81.61.00-4, 30.19.20.00-1, 30.19.97.92-8, 30.23.46.00-4, 30.23.72.20-7, 31.52.32.00-0, 39.22.11.20-4, 39.29.41.00-8, 22.14.00.00-3, 39.25.41.00-8, 39.29.52.00-8, 39.51.41.00-9, 37.52.40.00-7, 22.46.20.00-6, 43.92.94.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych w części I, III, VI i VII każda dostawa o wartości brutto powyżej 10 000 zł, w pozostałych częściach II, IV, V każda dostawa o wartości brutto powyżej 4 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu minimum 2 dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych w części I, III, VI i VII każda dostawa o wartości brutto powyżej 10 000 zł, w pozostałych częściach II, IV, V każda o wartości brutto powyżej 4 000 zł, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 5 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część, składają wykaz i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie) zawierający minimum 2 dostawy, każda minimum o wartości najwyższej wymaganej w danych częściach np. oferta składana na część I i IV każda dostawa o wartości minimum 10 000 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego materiałów informacyjno-promocyjnych przygotowanego w oparciu o następujące załączniki do SIWZ w zależności od części do której wykonawca przystępuje: część I - nr 1a, część II - nr 1b, nr 1c, nr 1d oraz nr 1e, część III - nr 1f, część IV - nr 1g i nr 1h, cześć V - nr 1i, cześć VI - nr 1j, cześć VII - nr 1k.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 4 do SIWZ; 2.Kalkulacja cenowa, sporządzoną w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący w zależności od części do której wykonawca przystępuje załączniki do SIWZ: część I - nr 1a, część II - nr 1b, nr 1c, nr 1d oraz nr 1e, część III - nr 1f, część IV - nr 1g i nr 1h, cześć V - nr 1i, cześć VI - nr 1j, cześć VII - nr 1k 3. Wykaz rzeczowy zawierający opis techniczny zgodny z wymaganiami zamawiającego opisanymi w załączniki nr 1a- 1k do SIWZ (np. rodzaj materiału, wymiary, nazwa modelu i/lub producenta i/lub zdjęcia lub rysunki) oraz ewentualnie foldery, prospekty, katalogi, oferowanych artykułów; zaleca się aby wykonawca przygotował wykaz rzeczowy uwzględniając kolejność pozycji materiałów określonych w załącznikach nr 1a-1k do SIWZ; dopuszcza się również złożenie jednego dokumentu , stanowiącego jednocześnie kalkulację oraz wykaz rzeczowy- ppkt b) i c), 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu wykonawcy lub reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli uprawnienie to nie wynika z dokumentu rejestrowego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana w zakresie rodzajów i jakości dostarczanych materiałów promocyjnych jest możliwa wyłącznie w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy zmiana ta ma powodować polepszenie jakości dostarczanych materiałów promocyjnych; Zmiana taka wymaga zgody obu Stron umowy; b) Zmiana w zakresie rozliczeń finansowych, sposobu lub terminu płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; c) Wydłużenie terminu/-ów realizacji umowy na wniosek Zamawiającego, będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy; d) Wydłużenie terminu/-ów realizacji umowy na wniosek Wykonawcy, będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia terminu/-ów wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy; e) Skrócenie terminu/-ów realizacji umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; f) Zmniejszenie wartości danej części umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy; g) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; h) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; i) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; j) Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; k) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy. 5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, wymagają opinii osób/-by, o których/-ej mowa odpowiednio w § 3 ust. 5 pkt 1 - 11 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7 pok 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 7 pok 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wg infomacji zawartych w pkt II.1.3) ogłoszenia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I - w ramach projektu unijnego współfinansowanego z EFS POKL na lata 2007-2013, Tytuł projektu: Jedna Uczelnia, wiele możliwości. Program rozwoju kompetencji i umiejętności. Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-379/09-00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: teczki, notatniki,podkładki, kalendarze, dlugipisy, zegarki, breloki, puzzle, ręczniki, parasole, teczki konferencyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.90.00-0, 22.81.61.00-4, 30.19.20.00-1, 30.19.97.92-8, 30.23.72.20-7, 39.29.52.00-8, 39.51.41.00-9, 39.29.52.00-8, 37.52.40.00-7, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II obejmujaca cztery różne projekty (opisane w pkt II.1.3) ogłoszenia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tablice, rollbaner, plakaty informacyjne, koszulki, kubki,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.23.46.00-4, 39.22.11.20-4, 18.33.10.00-8, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III - projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, tj: Program Uczenie się przez całe życie. Działania zdecentralizowane Erasmus typu Mobilność - Szkoły Wyższe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notatniki, kubki, breloki, długopisy, koszulki, , pendrive-y.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.23.46.00-4, 39.22.11.20-4, 18.33.10.00-8, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV dla Działu Nauki i Transferu Technologii oraz Niezależnego Zrzeszenia Studentów PO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy fuliżanek, bluzy polarowe, koszulki, teczki ofertowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 39.22.11.20-4, 18.33.10.00-8, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V dla Wydziału Budownictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: teczki konferencyjne, notatniki, zestawy pismienne, etui, zakreslacze, metrówki, wizytowniki, inne zestawy gadżetów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VI dla Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długopisy, zestawy pismienne, wskaźniki laserowe, stojaki, breloki, parasole, kubki, zegary, czapeczki, torby, plecaki, inne gadżety.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.90.00-0, 18.93.11.00-5, 30.19.20.00-1, 39.22.11.20-4, 39.25.41.00-8, 39.29.52.00-8, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część VII dla Działu Promocji i Kultury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długopisy, koszulki, pendrive-y, druk ulotek, rollbaner, plansze plenerowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.23.46.00-4, 31.52.32.00-0, 39.29.10.00-0, 18.33.10.00-8, 22.14.00.00-3, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.