Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Koluszki: Przebudowa nawierzchni ulicy Głowackiego i Ściegiennego w Koluszkach
Numer ogłoszenia: 72726 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulicy Głowackiego i Ściegiennego w Koluszkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : a) rozebranie krawężników betonowych, chodników z płyt betonowych, b) wykonanie korytowania pod krawężniki i chodniki, c) wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej, mechaniczne czyszczenie warstw konstrukcyjnych, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa wiążąca 4 cm oraz warstwa ścieralna 4 cm po zagęszczeniu na powierzchni 2.022, 52 m 2 d) wykonanie chodników i wjazdów z kostki brukowej na powierzchni 984, 50 m2 e) wstawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm na długości 783,5 mb i obrzeży betonowych na długości 539 mb. f) wykonanie kanalizacji deszczowej polegającej: na montażu studni chłonnych ze studzienkami ściekowymi i z przykanalikami wykonanymi z rur PCV. g) wykonanie innych drobnych prac. Miejsce realizacji : ul. Głowackiego i Ściegiennego w Koluszkach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000 zł słownie: pięć tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171 / 2008 poz. 1058) 3) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizacji dotyczących budowy nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 2. 000 m2 ( każda realizacja ), Należy podać zakres robót, oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez minimum 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie uprawnień budowlanych osób w zakresie : drogowym oraz instalacyjnym w specjalności wod. - kan. oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy załączyć po jednym uprawnieniu w każdej z w/w specjalności. 5) Posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę podmiotów i wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. 7) Dowód wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5,0 tys. złotych. 8) Spełnienie innych warunków zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171 / 2008 poz. 1058), 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizacji dotyczących budowy nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 2. 000 m2 ( każda realizacja ), Należy podać zakres robót, oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez minimum 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Uprawnienia budowlane osób w zakresie : drogowym oraz instalacyjnym w specjalności wod. - kan. oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy załączyć po jednym uprawnieniu w każdej z w/w specjalności. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie później wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę podmiotów i wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. 7) Dowód wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5,0 tys. złotych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 65 pok. 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane ze środkow budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Usługi bieżącego utrzymania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Wykonanie remontów nawierzchni żwirowej i gruntowej dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w 2025 roku
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.