Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-25
Og³oszenie nr 72735 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
¦wiecie: Dokoñczenie budowy ulicy Sobieskiego w ¦wieciu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie, krajowy numer identyfikacyjny
52518000000, ul.
ul. Wojska Polskiego
124,
86100
¦wiecie, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
52 333 23 10, e-mail
urzad.miejski@swiecie.eu, faks
52 333 23 51.
Adres strony internetowej (URL): www.swiecie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.swiecie.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pomoc± operatora pocztowego lub osobi¶cie
Adres:
ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiece
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dokoñczenie budowy ulicy Sobieskiego w ¦wieciu
Numer referencyjny: OR-IN.271.8.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na dokoñczeniu budowy ulicy Sobieskiego w ¦wieciu obejmuj±cej wykonanie: a) Nawierzchni bitumicznej: -nawierzchni ¶cieralnej na ulicy Sobieskiego - 1 353,50 m2 - nawierzchni bitumicznej na ¶cie¿ce rowerowej - 467,00 m2 b) Parkingu wraz z drog± dojazdow±, placów pod ¶mietnik i pawilon sanitarny: - nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 824,60 m2 - nawierzchni z p³yt a¿urowych gr. 10 cm - 601,00 m2 - kanalizacja deszczowa ? 250 mm - 4 wpusty, 3 studnie, d³ugo¶æ 50,00 mb c) Zatoki parkingowej: - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm - 218,64 m2 d) O¶wietlenia ulicznego: - monta¿ s³upów AL. anodowanych grafitowych - 8 s³upów, 9 opraw - u³o¿enie kabla YAKY¿o 5x16 mm - 251,00 mb e) O¶wietlenia parkingu: - monta¿ s³upów CORE LED 5 m anodowane grafitowe - 3,00 szt. - u³o¿enie kabla YAKY¿o 5x10 mm - 142,00 mb f) Zieleni: - trawników z gotowej darni - 1 336,50 m2 - sadzenie drzew li¶ciastych - 28,00 szt. - sadzenie drzew iglastych - 3,00 szt. - sadzenie krzewów li¶ciastych - 673,00 szt. - sadzenie krzewów iglastych - 585,00 szt. - sadzenie bylin w ilo¶ci 5 szt./m2 - 25,00 m2 - sadzenie traw ozdobnych w ilo¶ci 3 szt./m2 - 69,30 m2 g) Przy³±czy: - kanalizacji sanitarnej 15,00 mb - zakoñczone studni± teleskopow± - wodoci±gowego 15,00 mb - zakoñczone studni± wodomierzow± 3.2. Wykonawca udzieli rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, jednak¿e nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy. 3.3. Zamawiaj±cy wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcê 7 osób (5 przy budowie drogi i parkingów i 2 osoby przy budowie o¶wietlenia, kanalizacji deszczowej) bezpo¶rednio wykonuj±cych roboty budowlane do czynno¶ci niezbêdnych do wykonania zamówienia na podstawie przedmiaru robót. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. 3.3.1. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia, ¿e w/w osoby s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê zgodnie z ustaw± o minimalnym wynagrodzeniu. 3.3.2. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zamówienia bêdzie móg³ za¿±daæ od Wykonawcy, aby przed³o¿y³ on dokumenty potwierdzaj±ce zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracê, dowody odprowadzenia sk³adek ZUS, o¶wiadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:45231400-9
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 1.000.000,00 PLN. Wykonawca wyka¿e tak¿e posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej na kwotê nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 500.000,00 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca: 1. Posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum:
- 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o pow. nie mniejszej ni¿ 1.800 m2; oraz
- 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej dn. 250 mm d³ugo¶ci co najmniej 50 m.
2. Dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:
- kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ. Osoba ta musi posiadaæ min. 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnieñ) jako kierownik budowy lub zastêpca kierownika budowy. Nale¿y do³±czyæ wykaz budów, na których kierowa³ robotami budowlanymi jako kierownik lub zastêpca.
- kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektroenergetycznych
3. Dysponowa³ odpowiednim potencja³em technicznym tj. co najmniej:
- koparko - ³adowark± - 1 szt.,
- transportem ko³owym 5-10 t - min. 2 szt.,
- walcem drogowym g³adkim wibracyjnym - 1 szt.,
- walcem statycznym samojezdnym - 1 szt.,
- skrapiark± do bitumu - 1 szt.,
- roz¶cie³aczem (rozk³adark±) do mieszanek z pe³n± elektronik± - 1 szt.,
- zagêszczark±, ubijakiem mechanicznym - min. 2 szt.,
- ¿urawiem samochodowym - 1 szt.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
3.3. Zamawiaj±cy wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcê 7 osób (5 przy budowie drogi i parkingów i 2 osoby przy budowie o¶wietlenia, kanalizacji deszczowej) bezpo¶rednio wykonuj±cych roboty budowlane do czynno¶ci niezbêdnych do wykonania zamówienia na podstawie przedmiaru robót. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
3.3.1. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia, ¿e w/w osoby s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê zgodnie z ustaw± o minimalnym wynagrodzeniu.
3.3.2. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zamówienia bêdzie móg³ za¿±daæ od Wykonawcy, aby przed³o¿y³ on dokumenty potwierdzaj±ce zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracê, dowody odprowadzenia sk³adek ZUS, o¶wiadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
6.5.1.1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
6.5.1.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
6.5.1.1.3. wykazu sprzêtu (narzêdzi i urz±dzeñ), dostêpnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z in formacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu sprzêtu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
6.5.1.1.4. op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia oraz informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
8.1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wynosi 20.000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych i 00/100).
8.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
8.2.1. pieni±dzu,
8.2.2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
8.2.3. gwarancjach bankowych,
8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.2.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U.2016.359 j.t.)
8.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem: "Wadium na dokoñczenie budowy ulicy Sobieskiego w ¦wieciu"
8.4. Wykonawca powinien z³o¿yæ w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wp³aty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiaj±cego.
8.5. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert±.
8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
8.6.1. byæ wystawione na Gminê ¦wiecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie
8.6.2. zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp,
8.6.3. okres wa¿no¶ci wadium nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, przy czym pierwszym dniem wa¿no¶ci zobowi±zania jest dzieñ sk³adania ofert.
8.7. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, w ofercie nale¿y podaæ nazwê, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) o okres rozstrzygniêcia postêpowania - odwo³ania, b) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Zamawiaj±cego i inspektora nadzoru, c) dzia³anie si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiaj±cego), e) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, g) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, h) wyst±pienia robót dodatkowych, okre¶lonych, których wykonanie bêdzie mia³o wp³yw na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypa³u itp. j) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci wynikaj±cych z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, itp., l) zmiany bêd±ce nastêpstwem zdarzeñ losowych, o których niezw³ocznie poinformowano Zamawiaj±cego, m) wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i termin zakoñczenia robót, n) konieczno¶æ wykonania dokumentacji zamiennej, o) wyst±pienie opó¼nienia w przekazaniu placu budowy lub jego czê¶ci a opó¼nienie to bêdzie mia³o wp³yw na termin zakoñczenia robót, p) zmiany technologii jako¶ci lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, r) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp. 2. Zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy zgodnie z okre¶lonym zakresem w SIWZ nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, c) rezygnacja z czê¶ci robót lub zmiana ilo¶ci np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3. Zmiany osobowe w zakresie pe³nienia funkcji inspektorów nadzoru, kierownika budowy, osób wskazanych w ofercie, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia legitymuj±cych siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, 4. Inne zmiany: a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT strony zobowi±zuj± siê do zawarcia aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wype³nienia w ofercie spe³niaj±cych warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (je¶li by³y opisane i Wykonawca sk³adaj±c ofertê polega³ na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi dnia 10 maja 2017 r. o godz. 10:00 w sali nr 04 budynku Wydzia³u Inwestycyjnego Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Cukrowników
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1041C B³±dzim - ¦wiekatowo
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powód¼ wrzesieñ 2024)"
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowo¶ci Ropa, Gmina Ropa.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowo¶ci Wierzbica-Osiedle
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
- "Remonty nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Strzeleckiego przy u¿yciu mieszanki mineralno - asfaltowej"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazw± " Poprawa efektywno¶ci energetycznej ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.