eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawę i wdrożenie modułów Gabinet lekarski i Pharmindex oraz Menedżer eksportów jako rozbudowa funkcjonującego już programu mMedica wraz ze sprzętem komputerowym oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji sieci komputerowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Łódź: Dostawę i wdrożenie modułów Gabinet lekarski i Pharmindex oraz Menedżer eksportów jako rozbudowa funkcjonującego już programu mMedica wraz ze sprzętem komputerowym oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji sieci komputerowej
Numer ogłoszenia: 72738 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55332 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Dąbrowa", ul. Felińskiego 7, 93-252 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6892081, faks 42 6892081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i wdrożenie modułów Gabinet lekarski i Pharmindex oraz Menedżer eksportów jako rozbudowa funkcjonującego już programu mMedica wraz ze sprzętem komputerowym oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji sieci komputerowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - dostawa i wdrożenie modułów Gabinet Lekarski i Pharmindex oraz Menedżer eksportów jako rozbudowa funkcjonującego już programu mMedica wraz ze sprzętem komputerowym i wdrożeniem personelu w zakresie obsługi oprogramowania oraz CZĘŚĆ II - zaprojektowanie i wykonanie instalacji sieci komputerowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót i opis sprzętu) został opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje zadanie jako całość. Tam gdzie w dokumentacji projektowej i SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, elementów sprzętu, oznacza to również określenie materiałów i elementów sprzętowych równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału lub elementu technicznego spoczywa na Wykonawcy, a ich zastosowanie wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.26.00.00 - 30.26.00.00 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.71.00 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji 72.26.72.00 - Naprawa oprogramowania technologii informacji 72.51.41.00 - Usługi zarządzania eksploatacją sprzętu komputerowego 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 72.54.10.00 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 72.60.00.00 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sin.Net Radosław Osiński, ul. Nurta - Kaszyńskiego 13/17, 93-222 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190662,42

  • Oferta z najniższą ceną: 190662,42 / Oferta z najwyższą ceną: 190662,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.