Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Nysa: Zaprojektowanie, remont - modernizacja kotła typu WR 25
Numer ogłoszenia: 72739 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o., ul. Jagiellońska 10 a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 433 81 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, remont - modernizacja kotła typu WR 25.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie, remont - modernizacja kotła typu WR 25 Nr 2 w Ciepłowni Nyskiej Energetyki Cieplnej - Nysa Sp. z o.o. przy ul. Jagiellońskiej 10a w Nysie w technologii ścian szczelnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł zero groszy)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 Pzp tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) wykażą się odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, tj.: wykażą , że w okresie ostatnich 5 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się budowę lub modernizację kotłów WR lub kotłów o zbliżonej mocy i konstrukcji. Ponadto Wykonawca ma załączyć dokumenty potocznie zwane referencjami - potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenie dokonania płatności - faktury). Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę udokumentuje wykonanie co najmniej 3 w/w robót o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł 3) wykażą się dysponowaniem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują osobami, które posiadają aktualne uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) dysponują co najmniej 5 osobami, które posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania robót spawalniczych, udokumentowane kserokopią książeczki spawacza z wpisem potwierdzającym o aktualności uprawnień oraz kserokopią zaświadczenia wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniającego do wykonywania złączy spawanych w urządzeniach podlegających dozorowi technicznemu, c) dysponują 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia elektryczne do wykonywania pomiarów elektrycznych, udokumentowane kserokopią świadectwa kwalifikacyjnego lub osobą posiadającą uprawnienia (nie krócej jak 3 lata) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami elektrycznymi udokumentowanymi jak w ppkt. a). 4) Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty podanej w ofercie. 5) Posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6.500.000,00 zł 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zwanych dalej konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w ust.1 pkt. 2-5 . 4. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp), a oferta Wykonawcy wykluczonego z postępowania będzie uznana jako odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z art. 22 ust.1 Pzp, i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert. 8) wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) wykaz osób - personelu technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa. 11) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 2) do 5) musi złożyć każdy z Wykonawców należących do konsorcjum, natomiast dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 6) do 11) mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie jako konsorcjum. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1) , składane jest wspólnie przez Wykonawców należących do konsorcjum. 2. Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w ust. 1 składa ponadto: 1) ofertę przetargową, zgodnie z załącznikiem nr 1 do IDW, 2) oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz warunki zawarte w projekcie umowy, który stanowi część II SIWZ 3) kalkulację wartości zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej IDW, 4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kopia poświadczona przez Notariusza), 5) dowód wniesienia wadium, 6) koncepcje proponowanych rozwiązań w zakresie technologii i automatyki kotła, potwierdzającą spełnienie wymagań przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Część III SIWZ, wraz z podziałem na pozycje wymienione poniżej: a) opis części ciśnieniowej kotła - z podaniem wytwórcy, b) rodzaj zastosowanego rusztu - z podaniem producenta, c) opis instalacji powietrza pierwotnego i wtórnego - z podaniem producenta wentylatorów, d) opis armatury - z podaniem wytwórcy e) sposób odcięcia miału od leja zasypowego, f) opis instalacji wyciągowej spalin - z podaniem producenta wentylatorów, g) opis układów automatycznej regulacji, h) opis systemu sterowania i nadzoru pracy kotła. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w ust. 2 składają łącznie jako konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nysa.tensoft.pl/index.php?gid=542
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Nyska Energetyka Cieplna - Nysa Spółka z o.o. 48-300 Nysa ul. Jagiellońska 10a, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w rejonie ul. Sienkiewicza w Nysie
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy nowego kompleksu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Doraźne koszenie chwastów i traw na różnych terenach gminnych
- Modernizacja nawierzchni drogi w ul. Orkana w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz społecznej w Ogrodzieńcu
- WYMIANA SYSTEMU OGRZEWANIA W PSP NR 2 W STRZEGOMIU
- "Wymiana kotłów gazowych C.O. i C.W.U.z zamkniętą komorą spalania na kotły kondensacyjne o mocy 24kW w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych stanowiących własność ZGM TBS w Częstochowie Sp. z o.o."
- Efektywne systemy ciepłownicze - wymiana źródeł ciepła na kotły na biomasę w czterech budynkach użyteczności publicznej
więcej: Instalowanie kotłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.