To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Kobierzyce: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce.
Numer ogłoszenia: 7273 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249597 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce./ Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy - Zagospodarowanie terenu c) Projekt wykonawczy - Zagospodarowanie terenu - parking d) Projekt wykonawczy - Architektura e) Projekt wykonawczy - Konstrukcja f) Projekt wykonawczy - Projekt instalacji wod. - kan. g) Projekt wykonawczy - Projekt przyłączy wod. - kan. h) Projekt wykonawczy - Projekt wentylacji mechanicznej i) Projekt wykonawczy - Projekt ogrzewania elektrycznego j) Projekt wykonawczy - Instalacje elektryczne k) Projekt wentylacji mechanicznej i klimatyzacji l) Informacja BIOZ m) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentacja została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze deem Anna Dziuba-Jaglińska, z siedzibą Wiktorów, 98-350 Biała i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Teren objęty zamówieniem: dz. nr 144/15, 26/1 obręb Cieszyce. Zamówienie obejmuje: Budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieszyce wraz z infrastrukturą towarzyszącą (wewnetrzna linia zasilajaca, oświetleniem terenu, miejscami postojowymi, bezodpływowym zbiornikiem na ścieki oraz zjazdem publicznym), na postawie dokumentacji projektowo-technicznej oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Projektowane parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy - 341,15 m2 Powierzchnia użytkowa - 225,45 m2 Powierzchnia całkowita - 341,15 m2 Kubatura - 2 020,00 m3 Wysokość budynku: 9,54 m Powierzchnia utwardzona: 867,85 m2 (w tym: 15 + 1 miejsc postojowych) Powierzchnia biologicznie czynna - 10.827 m2 Szczegóły w /w wymienionej dokumentacji projektowo-technicznej. UWAGA! Zamawiający w związku z budową nowej kanalizacji sanitarnej rezygnuje z budowy szamba. W miejsce szamba należy wycenić i wykonać przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV fi 160 o łącznej długości ok. 35 m. Miejsce włączenia do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kasztanowej za pomocą studni prefabrykowanej z kręgów betonowych fi 1000 mm, włazem betonowym fi 600. Na przyłączu wybudować należy studnię rewizyjną typu tegra 600 lub /równoważne/. W miejscu przejścia pod ul. Kasztanową zastosować rurę osłonową grubościenną HDPE fi 250 o długości 4,6 m (wg. rys. Z-1 i S-2). Do Wykonawcy należy ponadto: Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej, jak również inne tj. np. koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, pozwolenia na użytkowanie itd. Wykonawca zobowiązany jest do brania udziału w imieniu Zamawiającego w czynnościach z związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m.in. wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizacji ruchu, doprowadzenia mediów na czas budowy (przepisanie na siebie umów na dostawę mediów na czas trwania prac budowlanych), zajęcia pasa dróg, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu. Wybrane materiały, ich kolorystyka wymagają przed wbudowaniem pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak np. zezwolenie z Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wraz z pozwoleniem na użytkowanie włącznie. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie (a także dostawę i montaż koniecznego sprzętu p-poż. w tym zakresie, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną), a także opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na gruntach przyległych. Wykonawca zobowiązany będzie do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zawiadomi: a) właściwy organ nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych w terminie co najmniej na 7 dni przed ich rozpoczęciem zgodnie zapisami pozwolenia na budowę, b) Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu na wykonanie badań archeologicznych w terminie 7 dni roboczych, c) Starostwo Powiatowe o rozpoczęciu innego niż rolnicze użytkowanie gruntów w granicach działki 144/15 obr. Cieszyce do 30 dni od dnia rozpoczęcia inwestycji; i dokona wszelkich innych wymaganych prawem zgłoszeń w trakcie realizacji inwestycji. Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów (wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał.), w skład której wejdą m. in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną (pobór wody przez pracownika stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). g) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, h) protokół włączeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wodno-kanal. (obecnie P.R.I.M. Exprim Sp. z o. o.), i) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, j) dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, k) protokoły badań i prób, l) świadectwo energetyczne, m) geodezyjna mapa powykonawcza potwierdzona w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, n) dokumentacja fotograficzna. o) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. Wykonawca utrzymuje i ponosi koszty utrzymania obiektu do czasu uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie oraz odbioru końcowego. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowo-technicznej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego uwzględniającego informacje zawarte w projekcie umowy dotyczące możliwości finansowania i SIWZ oraz uzgodni go z Zamawiającym. Łączna wartość wystawianych faktur częściowych VAT w poszczególnych latach finansowania nie może przekroczyć kwoty brutto: w roku 2013 - 20.000,00 zł, w roku 2014 - reszta. Zamówienie obejmuje także (Wykonawca zawiera w kosztorysie ofertowym): 1) dostawę oraz montaż 1 szt. tablicy pamiątkowej zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez ANR (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) dostawę oraz montaż 1 szt. tablicy przestrzennej z grafiką drukowaną, laminowaną z bokiem malowanym lub oklejanym w kolorze drewna lub brązu o wymiarach 960/400 mm zgodnie z załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ - /Tablica/, 3) dostawę oraz montaż przy wszystkich drzwiach odbojów ściennych lub podłogowych, 4) dostawę wraz montażem mebli do świetlicy. Specyfikacja mebli: - Krzesło na stelażu metalowym (chromowanym), siedzisko eco skóra, kolor olcha - ilość 120 szt. (wg. orientacyjnej wizualizacji - załącznik graficzny nr 12 do SIWZ), - Stół na stelażu metalowym (chromowanym), wymiary stołu 120x80x75, prostokątny z możliwością łączenia w jedną całość, płyta koloru olcha - ilość 20 szt. (wg. orientacyjnej wizualizacji - załącznik graficzny nr 13 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Może zostać przyznane dofinansowanie w kwocie 300.000 zł z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W przypadku utraty dofinansowania niniejszej inwestycji z winy Wykonawcy (m.in. z uwagi na przekroczenie terminu realizacji), Zamawiający będzie miał prawo dochodzić wszelkich utraconych korzyści oraz poniesionych strat z tego tytułu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHiU Mik - Transbet Janusz Mikuła, ul. Zielona 12, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1734894,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 900000,00
Oferta z najniższą ceną: 900000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1899612,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej i ulepszonej na terenie gminy Kobierzyce.
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.