Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Zabrze: Remont zbrojenia szybowego w szybie KOLEJOWY w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 72758 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zabytkowa Kopalnia Węgla Kamiennego "GUIDO" w Zabrzu , ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 40 77, faks 0-32 271 40 77 wew. 5518.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zbrojenia szybowego w szybie KOLEJOWY w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zbrojenia szybowego w szybie KOLEJOWY w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu. Postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00 - 93.90.00.00 28.00.00.00 - 28.00.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6.500,00 zł, (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 20.04.2009 r. do 19.05.2009 r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert. B. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A. wykaz obejmujący nie mniej niż 2 roboty szybowe o łącznej wartości wszystkich wykonanych robót min. 300.000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. B. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich szczególnych kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym przede wszystkim z przepisami: -ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 27, poz.96 ze zm.) -rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. Nr 84, poz.755 oraz z 2004 r. nr 101, poz.1035), -rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 sierpnia 1994 r. w sprawie właściwości organów państwowej administracji geologicznej i państwowej nadzoru górniczego (Dz.U. Nr 92, poz.433), a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały następujące kwalifikacje zawodowe: 1)Kierownik działu energomechanicznego (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel. 2)Nadsztygar urządzeń mechanicznych i szybowych - nadzór (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych, uprawniające do nadzorowania robót szybowych. 3)Sztygar zmianowy - nadzór (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje osoby średniego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych, uprawniające do nadzorowania robót szybowych. 4)Rewident urządzeń wyciągowych (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje uprawniające do zatrudnienia na stanowisku rewidenta urządzeń wyciągowych w ruchu podziemnych zakładów górniczych. 5)Sygnalista szybowy (min. 3 osoby): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji sygnalisty szybowego. W celu potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, zamawiający żąda aby: 1) wykonawca posiadał wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia w.w warunku wykonawca dołącza do oferty Certyfikat potwierdzający wdrożony system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia, 2) wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania urządzeń, remontów (modernizacji) w klasie 1 określonej normą PN-B - 06200 z grudnia 2002. Na potwierdzenie spełnienia w. w. warunków dołącza do oferty dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania urządzeń, remontów (modernizacji) w klasie 1 określonej normą PN-B - 06200 z grudnia 2002 r 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej mu wykonać niniejsze zamówienie. B) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące Dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A)Aaktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert. B) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz obejmujący nie mniej niż 2 roboty szybowe o łącznej wartości wszystkich wykonanych robót min. 300.000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, B) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich szczególnych kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym przede wszystkim z przepisami: -ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 27, poz.96 ze zm.) -rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. Nr 84, poz.755 oraz z 2004 r. nr 101, poz.1035), -rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 sierpnia 1994 r. w sprawie właściwości organów państwowej administracji geologicznej i państwowej nadzoru górniczego (Dz.U. Nr 92, poz.433), a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały następujące kwalifikacje zawodowe: 1)Kierownik działu energomechanicznego (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel. 2)Nadsztygar urządzeń mechanicznych i szybowych - nadzór (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych, uprawniające do nadzorowania robót szybowych. 3)Sztygar zmianowy - nadzór (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje osoby średniego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych, uprawniające do nadzorowania robót szybowych. 4)Rewident urządzeń wyciągowych (min. 1 osoba): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje uprawniające do zatrudnienia na stanowisku rewidenta urządzeń wyciągowych w ruchu podziemnych zakładów górniczych. 5)Sygnalista szybowy (min. 3 osoby): kwalifikacje zawodowe: kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji sygnalisty szybowego. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie, jak: 1)Kierownik działu energomechanicznego (min. 1 osoba): dokument, świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel zgodnie z właściwymi przepisami prawa. 2)Nadsztygar urządzeń mechanicznych i szybowych (min. 1 osoba): dokument potwierdzający posiadanie uprawnień osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych, uprawniające do nadzorowania robót górniczych. 3)Sztygar zmianowy - nadzór (min. 1 osoba): dokument potwierdzający posiadanie uprawnień osoby średniego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej w zakładach górniczych podziemnych, uprawniające do nadzorowania robót górniczych. 4)Rewident urządzeń wyciągowych (min. 1 osoba): dokument świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie uprawnień do zatrudnienia na stanowisku rewidenta urządzeń wyciągowych w ruchu podziemnych zakładów górniczych. 5)Sygnalista szybowy (min. 3 osoby): dokument świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji sygnalisty szybowego zgodnie z właściwymi przepisami prawa. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) Oświadczenie podpisane przez Wykonawcę, iż znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej mu wykonać niniejsze zamówienie. B) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 PLN . 4. W celu potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, zamawiający żąda aby: A) wykonawca posiadał wdrożony i certyfikowany przez jednostkę notyfikowaną system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia w.w warunku wykonawca dołącza do oferty Certyfikat potwierdzający wdrożony system zarządzania jakością w przedmiocie zamówienia; B) wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania urządzeń, remontów (modernizacji) w klasie 1 określonej normą PN-B - 06200 z grudnia 2002. Na potwierdzenie spełnienia w. w. warunków dołącza do oferty dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania urządzeń, remontów (modernizacji) w klasie 1 określonej normą PN-B - 06200 z grudnia 2002 r. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika: - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniaguido.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kopalniaguido.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferta musi być złożona w Zabytkowej Kopalni Węgla Kamiennego GUIDO w Zabrzu (sekretariat pok.26), ul. 3 Maja 93, 41-800 Zabrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2026 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Usługa zdalnego monitoringu baz danych Oracle wraz z administracją bazami Oracle
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA SZPITALA
- Zakup narzędzi chirurgicznych, urządzeń do badań urologicznych oraz cieplarki do płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





