Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Warszawa: Mobilne łącza satelitarne dla wozów transmisyjnych Polskiego Radia S.A. (BZ/DZP-15/15)
Numer ogłoszenia: 72783 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mobilne łącza satelitarne dla wozów transmisyjnych Polskiego Radia S.A. (BZ/DZP-15/15).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja oraz uruchomienie dwóch mobilnych łączy satelitarnych wozów transmisyjnych oraz zakup i dostawa dwóch modemów pracujących w stacji nadawczej systemu dystrybucji programów Polskiego Radia S.A. wraz z serwisem gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SIWZ (Wzór umowy)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakres przedmiotu zamówienia uzupełniającego, którego możliwość udzielenia została przewidziana w pkt 4 SIWZ (str. 2) polegać będzie w przypadku zamówienia uzupełniającego na rozszerzeniu dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.53.30.00 - Satelitarne stacje naziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wpłaca / wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie wskazanej w pkt. 15.2.1. SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełnia któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 15.2.1. SIWZ, konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., budynek O-1bis (nowy budynek), parter, kasa czynna jest w dni robocze (pn - pt) w godzinach 11:00-13:00, tel. +48 (22) 645-92-22.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem satelitarnych łączy mobilnych, składających się z anteny, wzmacniacza mocy, układu automatycznego pozycjonowania na wozach SNG na łączną kwotę 500 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, zgodnie z opisem sposobu oceny zawartym w pkt. 8.2 SIWZ, przy uwzględnieniu wymogów w nich zawartych. Ocena dokonana będzie na zasadzie zero/jedynkowej (spełnia/nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1 SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć specyfikację techniczną producenta, zawierającą szczegółowy opis oferowanych urządzeń łącza satelitarnego lub inne dokumenty producenta, zawierające opisy techniczne urządzeń oferowanego łącza. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 10.5 w języku angielskim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty: 10.6.1. wypełniony Formularz oferty - wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ; 10.6.2. dowód wniesienia wadium; 10.6.3. pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.7. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz do przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub notarialnie uwierzytelnionym odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres umocowania pełnomocnika, a ponadto: 10.7.1. w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt. 8.1. SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1 SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2. SIWZ i pkt. 10.1.3. SIWZ; 10.7.2. w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wykazując spełnianie warunku udziału, określonego w pkt. 8.1.2) SIWZ, polegać będą na zasobach innych podmiotów do przedłożenia w szczególności pisemnego zobowiązania, o którym mowa w pkt 10.1.4. SIWZ; 10.7.3. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o których mowa w pkt. 10.2.1. oraz 10.3 SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2. SIWZ. Postanowienie pkt. 10.4. SIWZ ma zastosowanie; 10.7.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt. 10.5. SIWZ oraz w pkt. 10.6.1 - 10.6.2. SIWZ. 10.4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedłożyć: 10.4.1. oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2.1 SIWZ oraz dokumenty określone w pkt. 10.3 SIWZ, 10.4.2. zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 10.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 10.4.3. w przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt. 10.4.2 SIWZ, wykonawca zastępuje go (je) dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowy/e dokument/y powinien/powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Rozszerzony do 7 lat okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku wystąpienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania umowy; 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) wydania orzeczeń sądowych lub administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy; 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, przez które Zamawiający rozumie wszelkie zdarzenia, których wystąpienie pozostaje poza kontrolą Wykonawcy i nie było możliwe do przewidzenia przez niego przy uwzględnieniu zasad rozsądnego prognozowania przyszłości, których skutkom Wykonawca nie mógł zapobiec, powodujące obiektywną niemożność wykonania w całości lub części zobowiązań względem Zamawiającego; w szczególności za Okoliczność Siły Wyższej uznaje się zdarzenia takie jak: klęski żywiołowe, katastrofy komunikacyjne, budowlane i przemysłowe, konflikty zbrojne, akty terroryzmu mające bezpośredni wpływ na działalność Wykonawcy i uniemożliwiające realizację zobowiązań przez Wykonawcę. 2) niedostępności na rynku któregokolwiek ze sprzętu lub jego komponentów, określonych w Załączniku nr 1 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu lub komponentu, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załączniku; 3) pojawienia się na rynku komponentów lub sprzętu nowszej technologii pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji sprzętu; 4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy lub konieczność zastosowania nowych rozwiązań wynikałaby ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 5) zmiany w wymaganych parametrach technicznych sprzętu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno - technologicznymi, wynikającymi z prowadzonych badań, analiz oraz doświadczeń eksploatacyjnych Zamawiającego; 6) braku możliwości udostępnienia wozów transmisyjnych w uzgodnionych przez Strony terminach, bądź przesunięcia terminów odbioru łączy z powodów za które odpowiada Zamawiający. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana z zastrzeżeniem postanowień ust. 1 i 2 podlega unieważnieniu. 4. W przypadku konieczności zmiany warunków technicznych lub technologicznych lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które będą miały wpływ na wykonywanie umowy, Strony ustalą, w aneksie do umowy, nowe, nie mniej korzystne dla Zamawiającego warunki dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, pok. 353, piętro III, budynek O-1 (stary budynek) od pn. do pt. w godz. 08:00-16:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 13:00, miejsce: Polskie Radio S.A.,al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki w holu głównym bud. O-1 - oznaczonej Mobilne łącza satelitarne dla wozów transmisyjnych Polskiego Radia S.A.(BZ/DZP-15/15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 20.1. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 20.2. Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 21.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % ceny oferty brutto w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 21.1.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A., Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078, 21.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 21.1.3. gwarancjach bankowych; 21.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 21.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 21.2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 21.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.