eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie wymiany bram garażowych, montaż barierek oraz naprawa elewacji i izolacji stropodachu budynków nr 4 i nr 5, a także remontu budynku stacji benzynowej nr 6 znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego w Pruszczu gmina Brojce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Szczecin: Wykonanie wymiany bram garażowych, montaż barierek oraz naprawa elewacji i izolacji stropodachu budynków nr 4 i nr 5, a także remontu budynku stacji benzynowej nr 6 znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego w Pruszczu gmina Brojce
Numer ogłoszenia: 72786 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany bram garażowych, montaż barierek oraz naprawa elewacji i izolacji stropodachu budynków nr 4 i nr 5, a także remontu budynku stacji benzynowej nr 6 znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego w Pruszczu gmina Brojce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem wymiany bram garażowych, montażem barierek oraz naprawą elewacji i izolacji stropodachu budynków nr 4 (kubatura 3.264,00 m3, powierzchnia użytkowa 547,00 m2, PKOB 1242) i nr 5 (kubatura 14.052,00 m3, powierzchnia użytkowa 2.472,00 m2, PKOB 1242), a także remontem budynku stacji benzynowej nr 6 (kubatura 50,00 m3, powierzchnia użytkowa 13,00 m2, PKOB 1230) znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego w Pruszczu gmina Brojce, polegające w szczególności na: 1) wymianie istniejących bram garażowych na bramy stalowe ocieplane - szt. 16 (budynki nr 4 i 5); 2) wykonaniu ściany z płyty warstwowej, z oknami i drzwiami aluminiowymi z zamontowaniem stalowej konstrukcji obudowy - boks nr 5 (budynki nr 4 i 5); 3) dociepleniu ościeży styropianem (budynki nr 4 i 5); 4) dociepleniu ościeży styropianem ~54,00 m2 (budynki nr 4 i 5); 5) wykonaniu izolacji z zaprawy wodoszczelnej ~280,00 m2 wraz z przygotowaniem podłoża poprzez usunięcie warstwy ziemi ze stropodachu, oczyszczenie, skucie nierówności i wyrównanie podłoża (budynki nr 4 i 5); 6) zabezpieczeniu izolacji wodoszczelnej poprzez pokrycie jedną warstwą papy termozgrzewalnej i przysypanie gruntem złożonym na okładzie ~210,00 m2 (budynki nr 4 i 5); 7) wykonaniu obróbek blacharskich ścian attyki, gzymsy (~115,00 m2) i uszczelnieniu bruzd masą silikonową ~105,00 mb (budynki nr 4 i 5); 8) zabezpieczeniu powierzchni ścian środkami grzybobójczymi, zagruntowaniu i przyklejeniu jednej warstwy siatki ~243,00 m2 (budynki nr 4 i 5); 9) wykonaniu elewacji z tynku mozaikowego ~247,50 m2 (budynki nr 4 i 5); 10) montażu obróbek blacharskich (rynny ~54,00 mb, rury spustowe ~9,00 mb) i ułożeniu jednej warstwy papy termozgrzewalnej na stropodachu - pas nadrynnowy (budynki nr 4 i 5); 11) montażu ochronnych barierek stalowych nad bramami garażowymi i przy odsłoniętej ścianie ~160,00 mb (budynki nr 4 i 5); 12) wywozie i utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych oraz przewiezieniu złomu stalowego do magazynu Jednostki Wojskowej w Świdwinie (budynki nr 4 i 5); 13) wymianie ~10,00 m2 obróbek blacharskich (budynek nr 6); 14) montażu rynien dachowych ~3,30 mb i rur spustowych ~2,70 mb (budynek nr 6); 15) wymianie pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej (pasy przyokapowe) ~11,00 m2 (budynek nr 6); 16) dociepleniu ścian budynku oraz ościeży płytami styropianowymi ~76,00 m2 (budynek nr 6); 17) wykonaniu tynku z gotowej masy akrylowej ~70,00 m2 i cokołu z tynku mozaikowego ~6,00 m2 (budynek nr 6); 18) wymianie 1 szt. parapetu zewnętrznego (budynek nr 6); 19) demontażu drzwi stalowych nieocieplanych na drzwi stalowe z izolacją cieplną szt. 2 (budynek nr 6); 20) demontażu i montażu dwóch bram stalowych ogrodzeniowych z obsadzeniem słupków stalowych w nowych stopach betonowych 2 kpl. (budynek nr 6); 21) wymianie rozdzielni elektrycznej szt. 1 (budynek nr 6); 22) wykonaniu pomiarów skuteczności ochrony p.poż. (budynek nr 6) 23) wywozie i utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac remontowych (budynek nr 6).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej z dwóch ww. specjalności;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji wynikającego z wystąpienia nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania zamówienia robót dodatkowych; 2) zmiany wartości wynagrodzenia wynikającej z wystąpienia robót zaniechanych; 3) zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych; 4) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich; 5) zmiany technologii wykonania części robót przynoszące korzyści zamawiającemu, polepszające jakość i bezpieczeństwo użytkowania; 6) zmiany w aktach prawnych i wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin , budynek nr 22, biuro nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.