Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Toruń: SZKOLENIA KOMPUTEROWE OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 72787 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6580202, 6580223, faks 056 6580201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA KOMPUTEROWE OSÓB BEZROBOTNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych uczestniczących w projekcie -Jesteśmy aktywni - działamy - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, osób bezrobotnych w ramach środków Funduszu Pracy oraz osób niepełnosprawnych w ramach środków PFRON. Zamówienie składa się z 4 części: 1.Kurs komputerowy na certyfikat ECDL-CORE dla 38 osób w 3 grupach, 2.Grafika komputerowa i projektowanie stron internetowych dla 15 osób, 3.ABC obsługi komputera i Internetu dla 90 osób w 6 grupach, 4.Projektowanie AutoCAD w zawodach mechanicznych z certyfikatem ECDL-CAD dla 10 osób Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2010.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: - w części 1 zamówienia: co najmniej 2 kursy komputerowe przygotowujące do egzaminu ECDL i kończące się egzaminem ECDL-CORE dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 100, - w części 2 zamówienia: co najmniej 2 kursy grafiki komputerowej dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 100 i 2 kursy projektowania stron internetowych dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 50, (jako spełnienie warunku dopuszcza się również zrealizowanie 2 kursów dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 150, obejmujących w programie łącznie grafikę komputerową i projektowanie stron internetowych), - w części 3 zamówienia: co najmniej 2 kursy z zakresu obsługi komputera dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 100, - w części 4 zamówienia: co najmniej 1 kurs z zakresu projektowania AutoCAD dla minimum 8 osób z liczbą godzin zajęć dydaktycznych min.80. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt, urządzenia, stanowiska komputerowe) adekwatnym do danej części zamówienia umożliwiającym realizację szkolenia, określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, UWAGA: Z uwagi na pokrywające się terminy szkoleń, w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować odpowiednią liczbą sal wykładowych, tzn. na każdą część zamówienia Wykonawca musi zapewnić odrębną salę wykładową, co należy wykazać w składanych dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - w części 1 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi: wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie, 1 osobą posiadającą certyfikat egzaminatora ECDL-CORE, - w części 2 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi: wykształcenie wyższe przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie, - w części 3 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi: wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie, - w części 4 zamówienia - co najmniej 1 wykładowcą posiadającym wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 szkoleń z zakresu tematyki szkolenia, 1 osobą posiadającą certyfikat egzaminatora ECDL-CAD. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł zawartą na okres co najmniej do dnia 10.12.2010. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Program szkolenia (wzór - zał. nr 6 do SIWZ) - odrębny dla każdej części zamówienia, b) Kalkulacja ceny szkolenia (wzór - zał. nr 7 do SIWZ) - odrębna dla każdej części zamówienia, c) Wzory zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji - odrębne dla każdej części zamówienia, d) Certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO, aktualna akredytacja kuratora oświaty wydana wykonawcy na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty, certyfikat Centrum Egzaminacyjnego ECDL, certyfikat Laboratorium ECDL, e) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. f) Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
- 3 - Doświadczenie wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia - 20
- 4 - Baza szkoleniowa wykonawcy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2)zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3)zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4)zmiany harmonogramu zajęć- w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - 87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A, kancelaria (pok.25 - II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt JESTEŚMY AKTYWNI - DZIAŁAMY współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego - PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs komputerowy na certyfikat ECDL-CORE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 38 oosób (2 grupy po 15 osób w ramach projektu EFS, 1 grupa 8-osobowa - osoby niepełnosprawne w ramach środków PFRON) w wymiarze 150 godzin zajęć. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności obsługi komputera potwierdzonej egzaminami i uzyskaniem Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL-CORE. Program kursu musi być zgodny z Syllabus ECDL wersja 5.0 i obejmować następujące moduły: 1) Podstawy technik informatycznych, 2) Użytkowanie komputerów, 3) Przetwarzanie tekstów, 4) Arkusze kalkulacyjne, 5) Bazy danych, 6) Grafika menedżerska i prezentacyjna, 7) Usługi w sieciach informatycznych. ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grafika komputerowa i projektowanie stron internetowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 15 osób bezrobotnych w wymiarze 240 godzin zajęć. Cel szkolenia: praktyczne opanowanie podstawowych zagadnień tworzenia grafiki komputerowej - rastrowej i wektorowej z wykorzystaniem powszechnie używanych programów graficznych; praktyczne opanowanie projektowania stron internetowych z wykorzystaniem języka HTML oraz stylów kaskadowych Program powinien zawierać następujące bloki tematyczne: Corel Draw - 65 godz., Adobe Photoshop - 65 godz., grafika na stronach internetowych - Macromedia Flash - 30 godz., tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem HTML i CSS - 80 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.10.2010.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ABC obsługi komputera i internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 90 osób bezrobotnych w 6 grupach szkoleniowych po 15 osób w wymiarze 150 godzin zajęć. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku MS WINDOWS (system operacyjny co najmniej Windows XP), z pakietem MS Office, obsługi internetu i poczty elektronicznej. Wymagane bloki tematyczne programu: 1) podstawowe pojęcia informatyczne, 2) podstawy obsługi komputera, 3) tworzenie tekstów - edytor tekstu MS WORD, 4) dokonywanie obliczeń i kalkulacji (zagadnienia podstawowe) - arkusz kalkulacyjny MS EXCEL, 5) Praca w sieci - obsługa Internetu i poczty elektronicznej (w tym: wyszukiwanie informacji, poszukiwanie pracy za pośrednictwem Internetu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.05.2010.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projektowanie AutoCAD w zawodach mechanicznych z certyfikatem ECDL-CAD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych w wymiarze 150 godzin zajęć. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego projektowania z wykorzystaniem programu AutoCAD i uzyskanie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowego Wspomagania Projektowania ECDL CAD. Ramowe minimum programowe: poziom podstawowy (środowisko programu, konfiguracja edytora, grafika dwuwymiarowa, warstwy, bloki, zarządzanie zasobami - DesignCenter, drukowanie dokumentacji), poziom zaawansowany (rozszerzone możliwości programu, wprowadzenie do projektowania 3D, modelowanie powierzchniowe i bryłowe)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.11.2010.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług wraz z dostawą w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Zakup, dostawa i wdrożenie systemów i nowych urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w urzędzie, przeszkolenie pracowników urzędu (85 osób) i (...) z podziałem na 2 części(...)".
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.