To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72798 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Cieszyn: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestycyjnego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49252-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
7218622400000, ul.
ul. Bobrecka
29,
43400
Cieszyn, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
334 777 213, faks
334 777 133, e-mail
wiz@powiat.cieszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.powiat.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestycyjnego dla zadania Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2645S - ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych". Zadanie polega na przebudowie drogi powiatowej nr 2645 S granica państwa - Marklowice - Zebrzydowice, ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych, na odcinku 2347 m. Początek przebudowy - od granicy państwa z Republiką Czeską w Marklowicach Górnych, natomiast koniec - do obrębu skrzyżowania z drogą wojewódzką DW937 w Zebrzydowicach (wlot do skrzyżowania typu rondo). Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla przedmiotowego zadania, w tym nadzór nad robotami budowlanymi obejmującymi: a)przebudowę jezdni ul. A. Asnyka w Zebrzydowicach i ul. A. Mickiewicza w Marklowicach Górnych na długości 2347 m wraz z wykonaniem nowej dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej z lokalnym wzmocnieniem istniejącej konstrukcji podbudowy; b)w Marklowicach Górnych na odcinku od ul. Szkolnej do granicy państwa zastąpienie istniejącego ciągu pieszego poboczem bitumicznym o szerokości 1,5 m; c)przebudowę istniejących poboczy na pobocza bitumiczne o szerokości 1,0 - 1,5 m; d)wykonanie 4 przystanków autobusowych wyposażonych w perony przystankowe; e)wykonanie odcinków chodnika o szerokości 2,0 m i 1,5 m (jako miejscowe zmniejszenie szerokości zgodnie z §44 ust. 2 Rozporządzenia); f)przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi (korekta geometrii łuków) - 9 szt. i wewnętrznymi - 6 szt.; g)wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,5m za poboczami bitumicznymi; h)przebudowę istniejących zjazdów do posesji; i)wykonanie odwodnienia: połączenie systemu rowów i przepustów z nowymi 2 odcinkami sieci kanalizacji deszczowej (rejon km 0+989 do 1+034 i km 2+185 do 2+340) - kolektor (fi 400 i 500) z przykanalikami, ze studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi zlokalizowanymi poza jezdnią; j)regulację oraz profilowanie rowów z odcinkowym umocnieniem; k)przebudowę przepustów pod zjazdami do posesji; l)wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; m)oczyszczenie przepustów z namułu; n)roboty remontowe na przepuście cieku Skotniczanka; o)przebudowę 3 kolidujących słupów linii napowietrznej nN (demontaż i montaż).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97655.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 65190,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.