eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Zielona Góra: Zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami
Numer ogłoszenia: 7279 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami poprzez realizację następujących zadań: 3.1.1.Zadanie I - zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami przedszkoli, szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest Miasto Zielona Góra, obejmujących badania wstępne, okresowe i kontrolne; 3.1.2.Zadanie II - zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miasta Zielona Góra obejmujących badania wstępne, okresowe i kontrolne. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania I: 3.2.1. Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie około 1000 badań obejmujących : 1) badanie lekarskie: a) ogólne b) laryngologiczne c) foniatryczne 2) badania pomocnicze: a) morfologia b) OB c) ogólne badania moczu d) rtg. kl. piersiowej e) sanitarne ( badanie bakteriologiczne kału i badanie lekarskie ) f) EKG g) cholesterol ( u osób po 40 r.ż.) h) inne uzasadnione badania zlecone przez lekarza profilaktyka. UWAGA ! - Badania foniatryczne wykonywane są włącznie ze wskazań laryngologa. - Badania pomocnicze wykonywane są w zakresie zleconym przez lekarza profilaktyka. 3.2.2. Badania będą wykonywane w zakresie medycyny pracy zgodnie z przepisami art.229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( tekst jednolity- Dz.U. z 1998r Nr 21, poz.94 z późn zm.). Zakres profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz kwalifikacje lekarzy wykonujących badania muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy ( Dz.U. Nr 69, poz. 332 z pózn. zm.). 3.2.1. Rozliczenie badań profilaktycznych odbędzie się zgodnie z załączonym formularzem - załącznik Nr 1 do umowy dla zadania I . 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania II: 3.3.1. Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie około 200 badań obejmujących : 1) badanie lekarskie: a) ogólne d) okulistyczne 2) badania pomocnicze: a) morfologia b) OB c) ogólne badania moczu d) rtg. kl. piersiowej e) EKG f) cholesterol ( u osób po 40 r.ż.) g) inne uzasadnione badania zlecone przez lekarza profilaktyka. 3.3.2 Badania lekarskie ogólne będą przeprowadzane po uprzednim okazaniu przez pracownika skierowania na badania wystawionego przez Zamawiającego. UWAGA ! - Badania pomocnicze wykonywane są w zakresie zleconym przez lekarza profilaktyka. 3.3.3. Badania będą wykonywane w zakresie medycyny pracy zgodnie z przepisami art.229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( tekst jednolity- Dz.U. z 1998r Nr 21, poz.94 z późn. zm.). Zakres profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz kwalifikacje lekarzy wykonujących badania muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktyczne opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie ( Dz.U. Nr 69, poz. 332 z pózn. zm.). 3.4. Wykonawca zapewni placówkę medyczną do wykonania zamówienia zgodnie rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań , jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. Nr 213, poz. 1568). 3.5. Czas oczekiwania na wykonanie usługi winien wynosić nie więcej niż 30 minut; 3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego badań, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1.Dysponują osobami ze specjalnymi uprawnieniami, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy ( Dz. U. z 1996r, Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) , potwierdzone przez odpowiednią Izbę tj. Okręgową Izbę Lekarską oraz Okręgową Izbę Pielęgniarską ; 5.1.2. Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną usługę w zakresie profilaktycznych badań lekarskich i pomocniczych , potwierdzoną, że została wykonana należycie. 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom wykonanie badań laboratoryjnych ( w tym bakteriologicznych kału ) oraz badań foniatrycznych; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.1. SIWZ potwierdzające przynależność do właściwej izby, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 SIWZ; 10) dokładnie wypełniony wykaz badań - wycena przedmiotu zamówienia tj 1 kompleksowego badania odrębnie dla poszczególnych zadań ( I i II ) , (w polskich złotych / do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8A i 8B do SIWZ; 11) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9A i 9B do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:15, miejsce: siedziba Zamawiajacego tj. Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 407..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami przedszkoli, szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest Miasto Zielona Góra, obejmujących badania wstępne, okresowe i kontrolne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami przedszkoli, szkół i placówek, dla których organem prowadzącym jest Miasto Zielona Góra, obejmujących badania wstępne, okresowe i kontrolne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miasta Zielona Góra obejmujących badania wstępne, okresowe i kontrolne..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup w roku 2008 usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miasta Zielona Góra obejmujących badania wstępne, okresowe i kontrolne..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.