eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślProwadzenie zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Przemyśl: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu
Numer ogłoszenia: 72858 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50776 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z prowadzeniem zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu Szansa sukcesu w Zespole Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010. Zajęcia prowadzone będą od września 2012r. do czerwca 2013r. w wymiarze maksymalnym 1730 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna =45 min.) Zorganizowanych będzie 4 rodzaje zajęć prowadzonych w grupach ok. 12 osobowych: a. zajęcia wyrównawcze przygotowujące do matury z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego (razem 18 grup po 50 godzin) - około 900 godziny lekcyjne ( z tego po 6 grup z matematyki i j. polskiego, 4 grupy z j. angielskiego, 2 grupy z j. niemieckiego), b. zajęcia wyrównawcze dla uczniów, klas pierwszych z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego (razem 15 grup po 16 godzin) - około 240 godzin lekcyjnych (z tego po 4 grupy z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego i 3 grupy z j. niemieckiego), c. zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe (wg autorskich programów): z języka angielskiego (2 grupy), języka niemieckiego (2 grupy), matematyki (2 grupy), informatyki (1 grupa), przedsiębiorczości (1 grupa) dla uczniów klas drugich i trzecich (razem 8 grup po 30 godzin) - około 240 godzin lekcyjnych, d. zajęcia wyrównawcze przygotowujące do egzaminów zewnętrznych zawodowych w zawodach Technik Usług Fryzjerskich, Technik Hotelarstwa, Technik Organizacji Usług Gastronomicznych, Technik Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technik Obsługi Turystycznej, Cukiernik, Kucharz Malej Gastronomii - (razem 7 grup po 50 godzin) - około 350 godzin lekcyjnych. Wykonawca w ramach umowy oprócz prowadzenia zajęć zobowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, opracować plan i program zajęć, programy autorskie dla zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, testy sprawdzające wiedzę i umiejętności uczniów (na początek i koniec zajęć) oraz sprawozdań z przeprowadzonych testów. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których Zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Gwarantowaną liczbę godzin stanowić będzie 50% maksymalnej liczby godzin podanej w niniejszym zamówieniu. Wskazana powyżej liczebność grup po przeprowadzeniu rekrutacji może ulec zwiększeniu, nie wpłynie to jednak na zwiększenie liczby godzin zajęć, ani zwiększenie wynagrodzenia. Wykonywanie zleconych zadań wyszczególnionych w podpunktach b., c. i d. odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, w terminach ustalonych przez Zamawiającego we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dopuszcza się również wykonywanie części zadań wyszczególnionych w podpunktach b., c. i d. w inne dni jak ustalone powyżej. Wykonywanie zleconych zadań wyszczególnionych w podpunkcie a. odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, w terminach ustalonych przez Zamawiającego we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8.00-do 11.00. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Terminy świadczenia usług. objętych zamówieniem dział III.1.3) ppkt. a. do d. nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami uczniów (BO) uczestniczącymi w zajęciach i będą ustalone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa sukcesu realizowany w Zespole Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na rzecz rozwoju i wspierania Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.