Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Bartoszyce: Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawiczek medycznych
Numer ogłoszenia: 72868 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7649484, faks 089 7642625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawiczek medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 01 Środki do dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 02 Środki do dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 03 Środki do dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 04 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 05 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 06 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 07 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 08 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 09 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 10 Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry Zadanie nr 11 Środki do dezynfekcji skóry Zadanie nr 12 Środki do dezynfekcji skóry Zadanie nr 13 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 14 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 15 Środki do pielęgnacji skóry Zadanie nr 16 Środki do mycia i dezynfekcji skóry Zadanie nr 17 Środki do dezynfekcji i leczenia ran Zadanie nr 18 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 19 Środki do dezynfekcji narzędzi Zadanie nr 20 Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 21 Środki do pielęgnacji skóry po dezynfekcji Zadanie nr 22 Rękawice jednorazowe Zadanie nr 23 Rękawice jednorazowe Zadanie nr 24 Rękawice jednorazowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 18.42.43.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadań od numeru 01 do 21 G.1) Ulotki informacyjne, prospekty i instrukcje użycia preparatów, potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH (w języku polskim) Zamawiający wymaga, aby skuteczność (stężenie, spektrum i czas) działania, proponowanych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni, oprócz ulotek informacyjnych, prospektów i instrukcji użycia były potwierdzone dokumentami z wykonanych badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH. W przypadku, kiedy proponowany preparat dezynfekcyjny znajduje się na liście Informacji PZH /Preparaty dezynfekcyjne pozytywnie zaopiniowane przez PZH przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej wystarczy poinformować o tym Zamawiającego (nie są wymagane dokumenty z wyników badań). Zamawiający wymaga, aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania. G.2) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają deklaracje zgodności CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, oraz o posiadaniu potwierdzenia zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych i o niezwłocznym przedstawieniu w/w dokumentów na wezwanie Zamawiającego zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ G.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowej dokumentacji potwierdzającej działanie preparatu G.4) Zamawiający wymaga dostarczenia w ofercie kart charakterystyki oferowanych produktów, w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia G.5) Zamawiający wymaga, aby w przypadku produktów leczniczych w ofercie dostarczyć: a) Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia; b) Charakterystyka produktu leczniczego, treść etykiety i ulotki informacyjnej zatwierdzone przez Ministerstwo Zdrowia (w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego w tym substancji czynnych); Dla zadań od numeru 22 do 24 G.6) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności ) zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ G.7) Materiały opisujące przedmiot zamówienia (ulotki, prospekty ) wraz z oznaczeniem, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone. G.8) Opisane próbki wyrobów w ilościach: po 2 sztuki każdego rozmiaru.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 24 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, b) zmianie obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych c) obniżeniu przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy d) wystąpieniu sytuacji, o której mowa w §2 ust.7 umowy e) wydłużeniu okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem w §8 punkt 6.2 umowy 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. A 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje: Preparat aldehydowy (bez formaldehydu, chloru, fenoli, alkoholi, czwartorzędowych związków amonowych QAV) w postaci koncentratu, do dezynfekcji narzędzi lekarskich oraz przedmiotów ze szkła, metalu , plastiku i endoskopów - 22 opakow Preparat tenzydowy - 15 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Alkaliczny preparat myjący - 12 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje - Preparat tlenowy do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów, oparty o nadwęglan sodu (2 kg i 10kg) -179 opakow. Aktywator do pozycji 1, poszerzający spektrum działania o prątki gruźlicy i spory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Alkoholowy, gotowy do użycia preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych, zawierający mieszaninę dwóch alkoholi: 1-propranol, 2-propranol - 1 550 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Preparat chlorowy w tabletkach do 2,8 g, do dezynfekcji dużych zmywalnych powierzchni, przedmiotów, także w kuchenkach oddziałowych, zalewania plam krwi, wydzielin, wydalin, oparty o dichloroizocyjanouranie sodu (pow 50%) bez zawartości kwasów: o pH 7,0. - 7200 tabl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Aldehydowy środek do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego z zawartością glioksalu i chlorku dwudecylodwumetyloamoniowego - 12 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje : Chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Szerokie spektrum działania - 800 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki nasączone roztworem QAV , o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych - 150 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Gotowe do użycia alhoholowe (2-propanol ), chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi - 180 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji : Alkoholowy preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk szczególnie wrażliwych - 350 opakow. Emulsja natłuszczająca i regenerująca do pielęgnacji rąk i ciała z dodatkiem vit.E - 180 opakow. Niezawierajacy mydła preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała,- 1200 opakow. Alkoholowy preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk oraz skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami chirurgicznymi, oparty o min.3 substancje aktywne z różnych grup chemicznych, 800 opakow Alkoholowy preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk o pH do 4,0. Zawierający etanol (min. 80% ), bez zawartości jodu, chlorheksydyny, propanolu, fenolu i jego pochodnych- 650 opakow Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała, także noworodków w postaci pianki, o pH 5,0 - neutralnym dla skóry - 160 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środki do dezynfekcji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje - Barwiony, alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry - 350 ml i 1000 ml - 186 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środki do dezynfekcji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Bezbarwny, alkoholowy preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, - 1000 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - preparat do dezynfekcji małych powierzchni na bazie alkoholi - 1200 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Preparat tlenowy do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych zanieczyszczonych organicznie - 1200 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Środki do pielęgnacji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja -Preparat w postaci żelu na bazie olejku eukaliptusowego. 200 opakow.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Antybakteryjna emulsja do mycia ciała i włosów. Na bazie octenidyny.-280 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Środki do dezynfekcji i leczenia ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Preparat w postaci żelu stosowany w leczeniu ran, mający działanie oczyszczające , nawilżające, przeciwbakteryjne, ułatwiające zmianę opatrunków - 50 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Preparat na bazie czwartorzędowych zasad amonowych do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni przedmiotów medycznych i inkubatorów - 36 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Preparat tlenowy bez aktywatora do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych także chromowanych i chromowo niklowych oraz endoskopów - 3 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - tlenowy preparat myjąco - dezynfekcyjny do wszelkich powierzchni zmywalnych, również mających kontakt z żywnością - 40 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Środki do pielęgnacji skóry po dezynfekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Emulsja typu W/O do regeneracji skóry zniszczonej i suchej, nieosłabiającej efektu mikrobiologicznego po dezynfekcji rąk - 24 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Rękawice jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Rękawice medyczne niesterylne o rozmiarach L, M, S, - do ochrony rąk przed materiałem medycznym lub czynnikami chorobotwórczymi, rodzaj materiału: latex - 5000 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Rękawice jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - Rękawice medyczne bezpudrowe hypoalergiczne niesterylne o rozmiarach L, M, S, - rodzaj materiału:latex hypoalergiczny - 50 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Rękawice jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, sterylne rękawice ginekologiczne (o przedłużonym mankiecie), pudrowane mączką kukurydzianą - 60 opakow..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- BUDOWA PARKINGU NA SAMOCHODY OSOBOWE ORAZ DROGI DOJAZDOWEJ PRZY BAZARZE MIEJSKIM PRZY UL. KĘTRZYŃSKIEJ W BARTOSZYCACH
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Bartoszycach"
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
- Remont dróg na osiedlu Działki w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.