eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynREMONT ULICY MICKIEWICZA OD POSESJI NR 55 DO WJAZDU NA POSESJI NR 47 W KOSTRZYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Kostrzyn: REMONT ULICY MICKIEWICZA OD POSESJI NR 55 DO WJAZDU NA POSESJI NR 47 W KOSTRZYNIE
Numer ogłoszenia: 72868 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ULICY MICKIEWICZA OD POSESJI NR 55 DO WJAZDU NA POSESJI NR 47 W KOSTRZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont ulicy Mickiewicza (chodnik jednostronny wraz z wjazdami do posesji) w Kostrzynie na odcinku od posesji nr 55 do wjazdu na posesję nr 47 o długości 235,00 m w następującym: 1. Budowa nawierzchni wjazdów (349 m2) o zmiennej szerokości od 5,00 - 10,00 m o następującej konstrukcji: a) Warstwa nośna z kostki brukowej typ cegła koloru grafitowego o gr. 8 cm koloru szarego, całość ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm (gotowa mieszanka) b) Warstwa podbudowy z betonu R28 6-9 MPa o grubości 5 cm, c) warstwa odsączająca z piasku grubego - gr. 10 cm, d) na połączeniu wjazdu z istniejącą jezdnią asfaltową zaprojektowano krawężnik betonowy o wymiarach 15 x 30 cm, wystający 2 cm ponad krawędź jezdni. Całość wjazdu obramowano obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30 cm ułożonym na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu klasy B 15; 2. Budowa jednostronnego chodnika (294 m2) o szer. 1,50 m: a) Warstwa nośna z kostki brukowej typ cegła o gr. 6 cm, ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm (gotowa mieszanka); b) warstwa odsączająca - gr. 5 cm z piasku, c) całość nawierzchni chodnika obramowana obrzeżem o wymiarach 15 x 30 cm ułożonym na 3 cm podsypce cementowo-piaskowej (gotowa mieszanka) i ławie betonowej z oporem z betonu klasy B 15; 3. Odwodnienie - wyprofilowanie istniejących rowów oraz budowa przepustów żelbetowych o średnicy Ø 0,50 m ze ścianami prostopadłymi do osi przepustu. 4. Obsługa geodezyjna budowy, 5. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ), b) Projekcie wykonawczym opracowanym w marcu 2008 r. przez GLOB-PROJEKT - Biuro Usług Projektowych, 60-175 Poznań, ul. Kaczeńcowa 6, znajdującej się w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pok. 31: PROJEKT ROBÓT DROGOWYCH c) Przedmiarze robót - zał. Nr 5 do SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje: a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b) osobą wyznaczoną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych i należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ tj. o wartości min 50 % ceny ofertowej brutto i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców . Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych - tylko za zgodą Zamawiającego. W takim przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 05.11.2007 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 6) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania (zał. nr 5 do SIWZ), 7) Zaparafowany wzór umowy (zał. nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ) b) wykaz robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto), zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie + referencje, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ, 2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 31 II p. (cena 10,00 zł + koszty przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 01 - sekretariat - I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.