To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-04-25
Og³oszenie nr 72873 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Góra: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji I etapu zadania inwestycyjnego pn. ,,Doposa¿enie si³owni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu oraz budowa si³owni typu STREET WORKOUT w zwi±zku z prowadzeniem zajêæ dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych"
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 53530-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, krajowy numer identyfikacyjny
41105066900000, ul.
ul. Mickiewicza
1,
56200
Góra, pañstwo
Polska, woj.
dolno¶l±skie, tel.
655 443 644, faks
065/543-26-58, e-mail
poplawski@gora.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gora.com.pl www.bip.gora.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji I etapu zadania inwestycyjnego pn. ,,Doposa¿enie si³owni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu oraz budowa si³owni typu STREET WORKOUT w zwi±zku z prowadzeniem zajêæ dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych"
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):BZP.271.30.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji I etapu zadania inwestycyjnego pn. ,,Doposa¿enie si³owni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu oraz budowa si³owni typu STREET WORKOUT w zwi±zku z prowadzeniem zajêæ dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych" w zakresie wymiany ogrodzenia - bran¿a ogólnobudowlana. Ogólny zakres nadzorowanych robót: Inwestycja zlokalizowana jest na dzia³ce 1909 w m. Góra. Zakres I etapu nadzorowanych robót zwi±zanych z wymian± ogrodzenia w pó³nocnej czê¶ci dzia³ki, z dostosowaniem szeroko¶ci wjazdu dla ruchu samochodów ciê¿arowych, obejmuje: - oczyszczenie terenu, - demonta¿ istniej±cego ogrodzenia betonowego, obiektu kasy, istniej±cego chodnika, - monta¿ ogrodzenia panelowego - ok. 115 mb, bramy dwu skrzyd³owej, furtki, - wycinka drzew z gatunku topola - 4 szt. - uzupe³nienie nawierzchni asfaltu, - zakup i monta¿ kostki brukowej. Dok³adny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupe³niaj±cymi j± przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowi±cego przedmiot postêpowania obejmuje kompleksowy nadzór w bran¿y drogowej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± stanowi±c± integraln± czê¶æ SIWZ. Inspektor Nadzoru zobligowany jest do dok³adnego zapoznania siê z przedmiotow± dokumentacj±, udostêpnion± na stronie Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis robót zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupe³niaj±cymi j± przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dok³adny zakres obowi±zków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. b) Podstawowe obowi±zki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pe³nionego nadzoru inwestorskiego zobowi±zany jest do dostosowania godzin pracy do przysz³ego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiaj±cy wymaga pe³nej dyspozycyjno¶ci i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w ka¿dej bran¿y w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiaj±cy wymaga pe³nej dyspozycyjno¶ci od Inspektora nadzoru, brak mo¿liwo¶ci skontaktowania siê Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze mo¿e stanowiæ podstawê do rozwi±zania umowy. 3. Do podstawowych obowi±zków i praw Wykonawcy nale¿y m.in.: 3.2. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla ca³ego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikaj±cym z przepisów Prawa budowlanego ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), przepisów wykonawczych oraz niniejszej umowy. 3.3. Pe³na znajomo¶æ dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowê. Zaznacza siê, ¿e Wykonawca i Inspektor Nadzoru nie wprowadz± wzglêdem dokumentacji oraz umowy z Wykonawc± robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotycz±cych robót, bez wzglêdu na ich zakres i istotno¶æ bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiaj±cego. Projekt umowy zawarto w og³oszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. "Doposa¿enie si³owni napowietrznej wraz z ogrodzeniem terenu". 3.4. Realizowanie obowi±zków i zadañ nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca bêdzie dokonywa³ systematycznych przegl±dów robót objêtych umow± na roboty, przyjmowa³ zg³oszenia dotycz±ce wad i usterek zaistnia³ych w okresie gwarancyjnym, zg³asza³ do Wykonawcy robót zaistnia³e wady i usterki oraz ustalenia dotycz±ce terminów ich usuwania, nadzorowa³ realizacjê robót zwi±zanych z usuwaniem wad i usterek zaistnia³ych w okresie gwarancyjnym i po¶wiadcza³ ich wykonanie. 3.5. Wspó³uczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 3.6. Protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych oraz pilotowanie spraw zwi±zanych ze spe³nieniem warunków które inwestor otrzyma³ od jednostek opiniodawczych, które s± niezbêdne w celu prawid³owego realizowania inwestycji; 3.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcê robót Zamawiaj±cemu. 3.8. Kontrola realizacji przez Wykonawcê robót obs³ugi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 3.9. Wykonywanie wszystkich innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiaj±cego, w tym sporz±dzanie protoko³ów z rady budowy. 3.10. W ramach pe³nionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawaæ kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotycz±ce: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych. - ¯±daæ od Kierownika budowy dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a tak¿e wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z projektem lub pozwoleniem na budowê. - ¯±daæ od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mo¿e spowodowaæ znaczne straty materialne. Inspektor zobowi±zuje siê zawiadamiaæ Inwestora niezw³ocznie o zaistnia³ych na budowie nieprawid³owo¶ciach. 3.11. Inspektor nadzoru, w celu potwierdzenia pobytu na placu budowy, winien ka¿dorazowo podpisaæ ,,listê obecno¶ci inspektora nadzoru na placu budowy" przygotowan± przez Zamawiaj±cego. 3.12.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy bêd± uczestniczyæ w pracy Inspektora nadzoru.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT1626.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 980,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego balkonu i tarasu - ¶ciana wschodnia budynku U M i G w Górze,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni jezdni i chodników ul. G³owackiego w m. Góra,,
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadañ inwestycyjnych p.n. ,, Wymiana przy³±cza wodoci±gowego i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Podwale w m. Góra ( ...)
wiêcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.