Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Olsztyn: Opracowanie projektu remontu i przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Lipowina, gmina Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 72903 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, faks 089 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu remontu i przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Lipowina, gmina Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu remontu z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Lipowina Gm. Braniewo woj. warmińsko-mazurskie wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Stan istniejący: Działająca obecnie w miejscowości Lipowina kanalizacja sanitarna to układ grawitacyjny z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni, która została zmodernizowana i przebudowana w roku 2007. Średnica istniejących głównych ciągów kanalizacji sanitarnej to 150 i 200 mm. Stwierdzono zły stan techniczny istniejącej sieci, a także stwierdzono, że kanalizacja zbiera również wody opadowe. Stan ten powoduje, że w okresie nadmiernych deszczów ścieki sanitarne zostają rozwodnione i wpływa do oczyszczalni nadmierna ich ilość powodując podtopienia urządzeń. 3. W ramach remontu i przebudowy istniejącej kanalizacji należy: 1) wyeliminować napływ wód opadowych do oczyszczalni; 2) wykonać przebudowę kanalizacji istniejącej w taki sposób by ją wypłycić, a także umożliwić w przyszłości podłączenie do istniejącej oczyszczalni miejscowości Gronówko i Żelazna Góra oraz innych sąsiednich. Należy w trakcie projektowania przeanalizować i przewidzieć możliwość pracy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipowina jako układu sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej; 3) przewidzieć do remontu odcinki kanalizacji sanitarnej istniejącej pozostawione jako istniejące w wyniku procesu projektowego (po przeprowadzonej analizie) bez zmian w przebiegu i usytuowaniu studni; 4) wykonać dodatkowo przyłączenia kanalizacyjne do budynków mieszkalnych nr 10 i 11 w Lipowinie; 5) zaprojektować podłączenie do projektowanej sieci wszystkie pozostałe budynki mieszkalne, które obecnie nie są podłączone do oczyszczalni ścieków w Lipowinie. Na wykonanie przyłączy do tych budynków, należy wykonać oddzielny kosztorys inwestorski i przedmiar robót. Kosztorys inwestorski i przedmiar robót dla tych przyłączy ma być tak sporządzony , że na każde przyłącze zaprojektowane dodatkowo będzie oddzielna pozycja kosztorysowa i przedmiarowa; 6) wykonać sieć kanalizacyjną wzdłuż działki 32/22 w Lipowinie, która będzie uzbrojeniem terenu pod przyszłe budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne ( przewidziano 6 działek); 7) zamiarem inwestora jest takie przygotowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipowina, żeby można było bez przeszkód wtłoczyć do niej ścieki z miejscowości Gronówko i Żelazna Góra. 8) Obecnie oczyszczalnia pracuje wykorzystując połowę swoich możliwości technologicznych. Praca opiera się na jednym zbiorniku SBR, a nieużywany pozostaje drugi taki sam zbiornik. 9) Projekt sieci należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Mając na względzie oczekiwania Zamawiającego, w ramach tego zadania do obowiązków projektanta będzie należało: a) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymaganego przepisami Prawa Budowlanego obejmującego wszystkie branże wraz z opisem i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia, bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 6 egzemplarzy. b) Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego - w ilości 6 egzemplarzy. c) Wykonanie mapy do celów projektowych. d) Uzyskanie wszystkich wymaganych w procesie projektowania sieci kanalizacyjnej decyzji i uzgodnień. e) Wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające podstawę do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. f)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. g) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egzemplarzy. h) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). i) Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z uzyskaniem tej decyzji. j) Dostarczenie przedmiotu zamówienia także w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Aprobat (PDF), lub formatach danych umożliwiających łatwą konwersję do w/w formatu danych. Typ nośnika w zależności od rozmiaru danych CD lub DVD- w ilości 3 egzemplarzy. 6. Dokumentacja winna być: a. opracowana zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami i normami i zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia, bezwzględnie uzgodniona z użytkownikiem i zamawiającym; b. opracowana zgodnie z zasadami Prawa zamówień publicznych, czyli proponowane urządzenia i materiały należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podania ich nazwy. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, należy podać co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń. c. Zastosowane w dokumentacji materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U Nr 207 z 2003r. poz. 2016 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami). 8. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący zał. Nr 6 do specyfikacji. 9. Do części opisowej przedmiotu zamówienia służą następujące załączniki - zał. nr 7 do specyfikacji: a) Mapy miejscowości Lipowina z naniesionymi sieciami (szt. 2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa projekty sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej o długości nie mniejszej niż 300 mb każda z tych sieci; d. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują co najmniej po 1 (jednej) osobie posiadającej uprawnienia projektowe w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1 ppkt 1 lit. c i e spełniają łącznie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do projektowania - decyzje o nadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz zaświadczenia lub decyzje potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z obowiązującym przepisami prawa budowlanego oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 211 (II piętro) odpłatnie. Kwota za SIWZ 50 zł + opłata za przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 103 (I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Przebudowa skrzyżowania ulic Olsztyńskiej, Wilczej i Emila von Behringa oraz budowa skrzyżowania ulicy Olsztyńskiej, Sportowej i Floriana wraz z infrastrukturą techniczną
- Remont pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym - część B budynku RDW Elbląg.
- Odbiór, transport odpadów komunalnych, masowych, resztkowych, wielkogabarytowych, budowlanych i szkła wraz z dzierżawą prasokontenera i innych oraz pojemników na ich gromadzenie
- usługa ubezpieczenia Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. "Przebudowa dróg na terenie gminy Dubienka"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej oraz technicznej dla przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja istniejącej infrastruktury w ramach opieki onkologicznej M.Sz.S Sp. z o.o. w Radomiu"
- Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków Polski Ład: nr Edycja8/2023/8724
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia budynków mieszkalnych w instalację gazową wraz z częściami wspólnymi, wewn. instalacją w lokalach tj. CO,CW i inne na terenie 5 nieruchomości
- Modernizacja budynku filii bibliotecznej w Ciecierzynie
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.