To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72947 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Polańczyk: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Solina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13639 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, krajowy numer identyfikacyjny
000687563, ul.
ul. Wiejska
2,
38-610
Polańczyk, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 692 118, faks
13 4692321, e-mail
urzad@esolina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.esolina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Solina
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WS.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem inwestycji jest zwiększenie udziału odnawialnych źródeł energii w produkcji energii elektrycznej poprzez wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne 2 budynków, energii cieplej w postaci kolektorów słonecznych do CWU, pompy ciepła GHP oraz 4 kotłowni biomasowych . W związku z realizacją zakresu rzeczowego projektu zostaną zmniejszone koszty za dostarczaną do budynków energię cieplną oraz elektryczną. Budynki zlokalizowane są na terenie Gminy Solina, całkowita powierzchnia ogrzewana budynków wynosi 6 190,60 m2. W obecnym stanie budynki wymagają modernizacji, gdyż przegrody budowlane oraz stolarka okienna i drzwiowa nie spełniają obowiązujących warunków technicznych co do izolacyjności cieplnej. W ramach rzeczowej realizacji projektu planuje się wykonać szereg modernizacji polegających na: ociepleniu ścian zewnętrznych i fundamentowych , ociepleniu stropodachów i stropów , wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej , modernizacji instalacji ogrzewania i CWU z nowymi źródłami ciepła. Dodatkowo planuje się wykonanie instalacji OZE w postaci fotowoltaiki o łącznej mocy 10 KW, kolektorów słonecznych o łącznej mocy 21 KW, pompy ciepła GHP o mocy grzewczej 120 KW i 4 kotłowni biomasowych o łącznej mocy 565 KW. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie Termomodernizacja budynków użytecznosci publicznej na terenie Gminy Solina, na trzy zadania częściowe:Część 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wołkowyi oraz budynku Szkoły Podstawowej w Berezce, 1) Zespoł Szkół w Wołkowyi - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku oraz wykonamy wymiana skorodowanego pokrycia dachowego. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa wraz z montażem nowoczesnego pieca na biomasę. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zainstalowanie kolektorów słonecznych do ciepłej wody użytkowej. 2) Szkoła Podstawowa w Berezce - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia gazowa wraz z montażem nowoczesnego pieca gazowego kondensacyjnego. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zainstalowanie instalacji fotowoltaicznej. Część 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Bóbrce oraz budynku Szkoły Podstawowej w Myczkowcach i Wiejskiego Domu Kultury w Myczkowcach, 1) Zespół Szkół w Bóbrce - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie dach oraz wykonana wymiana skorodowanego pokrycia dachowego. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa wraz z montażem nowoczesnego dodatkowego pieca na biomasę. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanie kolektorów słonecznych do ciepłej wody użytkowej oraz wymianę okien. 2) Szkoła Podstawowa w Myczkowcach - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 8 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm strop budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia węglowa na biomasową z nowoczesną ekologiczną technologią. 3) Wiejski Dom Kultury w Myczkowcach - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa na biomasową. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, starych okien wraz z drzwiami. Część 3 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku oraz budynku Gminnego Zakładu Komunalnego w Polańczyku. 1) Budynek Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz 8 cm (w miejscu gdzie jest istniejąca elewacja) oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku wraz z wymianą papy. Budynek podłączony jest obecnie do sieci ciepłowniczej, która generuje znaczne koszty ogrzewania budynku. W ramach zadania przewiduje się utworzyć nową kotłownię gazową z nowoczesnym piecem kondensacyjnym. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, utworzenie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji chłodzenia i dogrzewania funkcjonującej w oparciu o dwie nowoczesne pompy ciepła. 2) Gminny Zakład Komunalny w Polańczyku. Przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia gazowa wraz z montażem nowoczesnego pieca gazowego kondensacyjnego. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanie instalacji solarnej oraz wymianę starych drzwi i okien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w zakresie określonym dla każdej części) zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45320000-6,
45321000-3,
45331000-6,
45331110-0,
45232460-4,
45261215-4,
45260000-7,
45421130-4,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wołkowyi oraz budynku Szkoły Podstawowej w Berezce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1455794.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1450000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Bóbrce oraz budynku Szkoły Podstawowej w Myczkowcach i Wiejskiego Domu Kultury w Myczkowcach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1492685.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1380512.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku oraz budynku Gminnego Zakładu Komunalnego w Polańczyku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1738510.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1711477.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.