eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolańczykTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Solina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 72947 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Polańczyk: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Solina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13639 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, krajowy numer identyfikacyjny 000687563, ul. ul. Wiejska  2, 38-610   Polańczyk, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 692 118, faks 13 4692321, e-mail urzad@esolina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.esolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Solina

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WS.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem inwestycji jest zwiększenie udziału odnawialnych źródeł energii w produkcji energii elektrycznej poprzez wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne 2 budynków, energii cieplej w postaci kolektorów słonecznych do CWU, pompy ciepła GHP oraz 4 kotłowni biomasowych . W związku z realizacją zakresu rzeczowego projektu zostaną zmniejszone koszty za dostarczaną do budynków energię cieplną oraz elektryczną. Budynki zlokalizowane są na terenie Gminy Solina, całkowita powierzchnia ogrzewana budynków wynosi 6 190,60 m2. W obecnym stanie budynki wymagają modernizacji, gdyż przegrody budowlane oraz stolarka okienna i drzwiowa nie spełniają obowiązujących warunków technicznych co do izolacyjności cieplnej. W ramach rzeczowej realizacji projektu planuje się wykonać szereg modernizacji polegających na: ociepleniu ścian zewnętrznych i fundamentowych , ociepleniu stropodachów i stropów , wymianę starej stolarki okiennej i drzwiowej , modernizacji instalacji ogrzewania i CWU z nowymi źródłami ciepła. Dodatkowo planuje się wykonanie instalacji OZE w postaci fotowoltaiki o łącznej mocy 10 KW, kolektorów słonecznych o łącznej mocy 21 KW, pompy ciepła GHP o mocy grzewczej 120 KW i 4 kotłowni biomasowych o łącznej mocy 565 KW. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie Termomodernizacja budynków użytecznosci publicznej na terenie Gminy Solina, na trzy zadania częściowe:Część 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wołkowyi oraz budynku Szkoły Podstawowej w Berezce, 1) Zespoł Szkół w Wołkowyi - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku oraz wykonamy wymiana skorodowanego pokrycia dachowego. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa wraz z montażem nowoczesnego pieca na biomasę. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zainstalowanie kolektorów słonecznych do ciepłej wody użytkowej. 2) Szkoła Podstawowa w Berezce - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia gazowa wraz z montażem nowoczesnego pieca gazowego kondensacyjnego. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz zainstalowanie instalacji fotowoltaicznej. Część 2 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Bóbrce oraz budynku Szkoły Podstawowej w Myczkowcach i Wiejskiego Domu Kultury w Myczkowcach, 1) Zespół Szkół w Bóbrce - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie dach oraz wykonana wymiana skorodowanego pokrycia dachowego. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa wraz z montażem nowoczesnego dodatkowego pieca na biomasę. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanie kolektorów słonecznych do ciepłej wody użytkowej oraz wymianę okien. 2) Szkoła Podstawowa w Myczkowcach - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 8 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm strop budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia węglowa na biomasową z nowoczesną ekologiczną technologią. 3) Wiejski Dom Kultury w Myczkowcach - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia olejowa na biomasową. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, starych okien wraz z drzwiami. Część 3 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku oraz budynku Gminnego Zakładu Komunalnego w Polańczyku. 1) Budynek Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku - przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz 8 cm (w miejscu gdzie jest istniejąca elewacja) oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10 cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku wraz z wymianą papy. Budynek podłączony jest obecnie do sieci ciepłowniczej, która generuje znaczne koszty ogrzewania budynku. W ramach zadania przewiduje się utworzyć nową kotłownię gazową z nowoczesnym piecem kondensacyjnym. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, utworzenie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji chłodzenia i dogrzewania funkcjonującej w oparciu o dwie nowoczesne pompy ciepła. 2) Gminny Zakład Komunalny w Polańczyku. Przewiduje się ocieplenie styropianem ścian o grubości 15 cm oraz ocieplenie styrodurem fundamentów o grubości 10cm. Ocieplony zostanie wełną mineralną o gr. 25 cm dach budynku. Ponadto zostanie przebudowana istniejąca kotłownia gazowa wraz z montażem nowoczesnego pieca gazowego kondensacyjnego. Przewiduje się także wymianę instalacji centralnego ogrzewania, zainstalowanie instalacji solarnej oraz wymianę starych drzwi i okien. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w zakresie określonym dla każdej części) zawiera się w załączniku nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45320000-6, 45321000-3, 45331000-6, 45331110-0, 45232460-4, 45261215-4, 45260000-7, 45421130-4, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wołkowyi oraz budynku Szkoły Podstawowej w Berezce
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1455794.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"NOVUM" Centrum Techniki Grzewczej i Sanitarnej Stanisław Markiewicz,  novumkrosno@wp.pl,  ul. Mięsowicza 2,  38-400,  Krosno,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1450000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1450000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2219303.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Bóbrce oraz budynku Szkoły Podstawowej w Myczkowcach i Wiejskiego Domu Kultury w Myczkowcach
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1492685.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "OTECH" Sp. z o.o.,  otech@otech.com.pl,  ul. Dukielska 83,  38-300,  Gorlice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1380512.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1380512.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2453007.76
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku oraz budynku Gminnego Zakładu Komunalnego w Polańczyku
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1738510.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INWEST" L. Kaczmarczyk spółka jawna,  inwest@pro.onet.pl,  ul. Wojska Polskiego 3,  39-300,  Mielec,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
"DARJAN" Materiały Budowlane, Betoniarnia Sp. z o.o.,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1711477.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1234703.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2246136.08
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.