Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Kurzętnik: Odnowa zniszczonych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu nowomiejskiego z korektą niwelety łuku poziomego drogi powiatowej nr 5500N ul. Mszanowska w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 7294 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku , ul. Sienkiewicza 48, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4748230, faks 056 4748230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpnml.za.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa zniszczonych odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu nowomiejskiego z korektą niwelety łuku poziomego drogi powiatowej nr 5500N ul. Mszanowska w Nowym Mieście Lubawskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem odnowy najbardziej zniszczonych odcinków dróg powiatowych zlokalizowanych na : a) drodze powiatowej Nr 1321N Kurzętnik - Nielbark na odcinku od km 0+000 do km 0+600 - gm. Kurzętnik. Odcinek o długości 600mb, szerokość jezdni 5 m b) drodze powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. - Słup na odcinku od km 0+850 do km 1+250 - gm. Nowe Miasto Lub. Odcinek o długości 400 mb, szerokość jezdni 6 m c) drodze powiatowej Nr 1271N Mierzyn - Rywałdzik na odcinku od km 0+660 do km 1+160 (500 mb) oraz od km 2+560 do km 3+460 (900 mb) - gm. Biskupiec. Dwa odcinki o łącznej długości 1400 mb, szerokość jezdni 5 m d) drodze powiatowej Nr 1236N Wielka Tymawa - Łąkorz - Wawrowice na odcinku od kmk 5+040 do km 5+160 (120 mb) oraz od km 6+600 do km 6+950 (350 mb) - gm. Biskupiec. Odcinek o łącznej długości 470 mb, szerokość jezdni 5 m e)korekta niwelety łuku poziomego drogi powiatowej nr 5500N ul. Mszanowska w Nowym Mieście Lub. Odcinek od km 0+284 do km 0+382 długości 98 mb Zakres robót obejmuje: a) na drodze powiatowej Nr 1321N Kurzętnik - Nielbark : wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 100 kg/m2 na odcinku o długości 600 mb i na zjazdach indywidualnych (6 szt.). Łączna powierzchnia 3074 m2 ; powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5-8 mm oraz emulsją asfaltową K1-70 na ww. odcinku i zjazdach indywidualnych (długość odcinka 600 mb, ilość zjazdów 6 szt., łączna powierzchnia 3 074 m2) ; ścinka poboczy szerokości 1 m na wymienionym odcinku po obu stronach jezdni (długość odcinka 600 mb, powierzchnia plantowania 1 200 m2, średnia grubość ścinki ok.10 cm) b) na drodze powiatowej Nr 1335N Nowe Miasto Lub. - Słup : wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm po zagęszczeniu na odcinku o długości 400 mb i na zjeździe indywidualnym (1 szt.). Łączna powierzchnia 2 421 m2 c) na drodze powiatowej Nr 1271N Mierzyn - Rywałdzik : wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową w ilości 80 kg/m2 na dwóch odcinkach o łącznej o długości 1 400 mb, na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1238N (w miejscowości Rywałdzik), na zjazdach indywidualnych o powierzchni 70 m2. Łączna powierzchnia 7 340 m2 ; powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5-8 mm oraz emulsją asfaltową K1-70 na ww. odcinkach, skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1238N oraz na zjazdach indywidualnych (o łącznej długości 1 400 mb i łącznej powierzchni 7 340 m2) ; ścinka poboczy o szerokości 1 m na wymienionych odcinkach po obu stronach jezdni (łączna długość odcinków 1 400 mb, powierzchnia plantowania 2 800 m2, średnia grubość ścinki ok.10 cm) d) na drodze powiatowej Nr 1236N Wielka Tymawa - Łąkorz - Wawrowice : wyrównanie miejscowych zapadnięć i nierówności profilu masą mineralno-asfaltową w ilości 100 kg/m2 na łącznej powierzchni 450m2 (w miejscach zaznaczonych przez zamawiającego, na odcinkach objętych odnową) ; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 70 kg/m2 na dwóch odcinkach o łącznej o długości 470 mb i powierzchni 2 350 m2 ; powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5-8 mm oraz emulsją asfaltową K1-70 na ww. odcinkach (o łącznej długości 470 mb i powierzchni 2 350 m2) ; ułożenie betonowych korytek ściekowych przy krawędzi jezdni na jednym odcinku o długości 100 mb ; ścinka poboczy szerokości 1 m na wymienionych odcinkach po obu stronach jezdni (długość odcinków 470 mb, powierzchnia plantowania 940 m2, średnia grubość ścinki ok.10 cm) e) na drodze powiatowej Nr 5500N ul. Mszanowska w Nowym Mieście Lub. : na odcinku od km 0+289 do km 0+305 (odcinek o długości 16 mb i szerokości 2,5 m) wyrównanie profilu poprzecznego drogi na łuku poziomym (przechyłka jednostronna 2%) tłuczniem kamiennym grubości do 10 cm i mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2 ; na odcinku od km 0+349 do km 0+382 (odcinek o długości 33 mb i szerokości 3 m) wyrównanie profilu poprzecznego na łuku poziomym (przechyłka jednostronna 2%) tłuczniem kamiennym grubości do 10 cm i mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2 ; na odcinku od km 0+284 do km 0+382 (odcinek o długości 98 mb i szerokości 6 m) wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 80 kg/m2 oraz wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 3 cm po zagęszczeniu Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto zamawiającego lub w jednej z form określonych w art.45 ust.6 Prawa zamówień publicznych. Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia ; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Sposób oceny spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu został szczegółowo opisany w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagany zakres informacji: nazwa i siedziba firmy, zakres działalności oferenta, data rejestracji, imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, sposób reprezentowania, informacja o stanie firmy (likwidacja, upadłość). W przypadku braku pełnego zakresu powyższych informacji w dokumentach określonych w pierwszym zdaniu niniejszego punktu wykonawca winien załączyć kopie stosownych dokumentów lub oświadczenie zawierające brakujące informacje. (Oświadczenie nie może dotyczyć zakresu prowadzonej działalności) b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w oparciu o załącznik nr 3 Wykaz kadry. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykaz kadry , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Minimalny zakres uprawnień to - w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - w oparciu o załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe e) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpnml.za.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
ul. Sienkiewicza 48
13-306 Kurzętnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ul. Sienkiewicza 48 13-306 Kurzętnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nie jest finansowane z udziałem środków Unii Europejskiej. Wszystkie rozliczenia odbywać się będą z zamawiającym w PLN.
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1250N na odcinku Mroczno - Rynek: wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową bieżni prostej przy ul. Szkolnej w Marzęcicach
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarności w Tychach - II Postępowanie
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w części dotyczącej: - rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Molna (ciąg dalszy w SWZ)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.