Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Kraśnik: Budowa szybu dla osobowego dźwigu hydraulicznego na zewnątrz budynku wraz z robotami towarzyszącymi oraz zakup i montaż dźwigu.
Numer ogłoszenia: 72977 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Grunwaldzka 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 0-81 8261862, fax 0-81 8261864.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sds_krasnik@onet.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu dla osobowego dźwigu hydraulicznego na zewnątrz budynku wraz z robotami towarzyszącymi oraz zakup i montaż dźwigu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty z branży ogólnobudowlanej ,instalacji elektrycznej tj.:roboty ziemne,betonowe i żelbetowe,murowe,tynki,roboty posadzkowe,pokrywcze,malarskie,dostarczenie i montaż dźwigu wraz z odbiorem UDT.Dźwig na zewnątrz budynku w szybie o konstrukcjiżelbetowej wylewanej.Udźwig-825 kg,wysokość podnoszenia 3,3m,dwa przystanki,napęd hydrauliczny.Dźwig przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.14.20 - 45.31.14.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 wyżej powołanej ustawy, b) udzielą Zamawiającemu pisemnej gwarancji wykonanych robót nie mniejszej niż 36 miesięcy c) wykażą się udokumentowanym doświadczeniem fachowym w realizacji minimum 2 robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzonymi referencjami od Zamawiających, z okresu ostatnich pięciu lat . d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 100 000,00 zł netto
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia lub dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w części III ust.1 SIWZ: a) Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania jest tożsamy przedmiotem zamówienia wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) oświadczenie że Wykonawca nie zalega z podatkami, opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego lub oświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. d) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. e) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 100 000,00 zł. f) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie wymagane udokumentowanie minimum 2 robót o wartości minimum 150 000 zł każda na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. g) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje zawodowe kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dokumenty kierownika robót z uprawnieniami w specjalności budowlanej, elektrycznej, nadto zamawiający wymaga aby wykonawcy przedstawili osobę z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ . 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, złoży dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz .U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno określać w szczególności: postępowanie, którego dotyczy Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zakres pełnomocnictwa zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania pełnomocnictwa oraz dokonywania zmian w jego treści do czasu zakończenia prac będących przedmiotem zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz ustanowionego Pełnomocnika. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. 5. Pozostałe dokumenty wymagane do złożenia : a) wypełniony cały formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ b) parafowany cały projekt Umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ, c) kosztorys ofertowy kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podst.dokumentacji projektowej, przedmiaru robót ,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, ceny jednostkowej. Dopuszcza się opracowanie kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną w programie NORMA lub odpowiednim z zachowaniem układu rubryk i kolejności pozycji takich jak w otrzymanych formularzach przedmiaru robót załączonych do niniejszej specyfikacji d) oświadczenie o części zamówienia której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru zał.nr 7
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sds_krasnik@onet.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy ul.Grunwaldzka 6 23-210 Kraśnik pok.119.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy ul.Grunwaldzka 6 23-210 Kraśnik pok.119.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa oprzyrządowania, materiałów elektrycznych oraz sieciowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.