eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaPrzeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Jabłonka: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka
Numer ogłoszenia: 72991 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce , ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 111 48, faks 18 26 111 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka Ze względu na specyfikę zamówienie podzielono na 3 części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkoleniowej, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pn. Część I Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem Program powinien obejmować: a) trening kompetencji społecznych (zajęcia grupowe) - trening podejmowania decyzji, trening psycho - edukacyjny - radzenie sobie ze stresem i emocjami, komunikowanie, asertywność, budowanie poczucia własnej wartości Przewidywana liczba osób - 1 grupa (19 osób) Przewidywana liczba godzin - 30 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 27.05 do 29.05.2013 i od 03.06 do 04.06.2013 r. (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) b) trening kompetencji rodzicielskich (zajęcia grupowe) Przewidywana liczba osób - 1 grupa (12 osób) Przewidywana liczba godzin - 18 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 05.06 do 07.06.2013 (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji). Termin realizacji w/w usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty. c) konsultacje indywidualne z psychologiem Przewidywana liczba osób - 21 Przewidywana liczba godzin - 84 godziny dydaktyczne (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny na 1 osobę) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach od 8.00-17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych) Część II Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym Program powinien obejmować: -warsztaty w zakresie aktywnego poszukiwania pracy -warsztaty w zakresie rynku pracy -opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) Przewidywana liczba osób - 23 Przewidywana liczba godzin - 92 godzin dydaktycznych (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny dydaktyczne) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach 8.00 - 17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych) Część III Świadczenie usługi asystenta rodziny Usługa powinna obejmować zadania asystenta rodziny zawarte w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a w szczególności: -opracowanie i realizację planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, -udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym poprzez trening racjonalnego gospodarowania budżetem domowym, trening dbałości o higienę osobistą i otoczenia, trening racjonalnego żywienia, itp., -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, -wspieranie aktywności społecznej rodziny, -motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej -motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, -prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, -dokonanie oceny sytuacji rodziny i przekazanie tej oceny Zamawiającemu. Asystent rodziny zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym w ramach podejmowania działań na rzecz rodziny. Czas przeznaczony na kontakt z pracownikiem socjalnym to min. 1 godzina zegarowa w miesiącu. Czas ten nie jest wliczany do czasu pracy z rodziną. Asystent informuje pracownika o trudnych obszarach pracy z rodziną, zgłasza również trudności w realizacji usługi, nieuzasadnione nieobecności rodziny w domu, w terminie wyznaczonej wizyty asystenta itp. Asystent rodziny zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu planu wizyt - harmonogramu do 5 dnia każdego miesiąca. Przewidywana liczba rodzin - 4 Przewidywana liczba godzin - 40 godzin zegarowych na 1 rodzinę (łącznie 160 godzin), 10 godzin miesięcznie na 1 rodzinę przez okres 4 miesięcy. Okres realizacji - VII-X 2013 CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20-8 Usługi doradztwa Ilość uczestników projektu (osób) biorących udział w poszczególnych zajęciach (częściach) może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników. W przypadku braku wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników na dane zajęcia (części) Zamawiający ma prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy w całości lub części bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych. W tym wypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowo-prawne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie zrealizowania i przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia dla minimum 5 osób dla poszczególnych części I i II zamówienia (w zależności, na jakie części zostanie złożona oferta - dla każdej części oddzielnie) - dotyczy części I i II. Dla części III Zamawiający nie precyzuje się warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki zajęć(co najmniej 1 osoba dla danej części). Dla części III dodatkowo wykazana osoba winna spełniać warunki określone w art. 12 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Inne dokumenty: 1.1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 1.2. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze 1.5. Oświadczenia - załącznik nr 3a, 3b, 3c, 4 1.6. Wykaz osób do kontaktów - załącznik nr 7 do SIWZ 1.7. Program szkoleniowy załącznik nr 9 do SIWZ ( dla części I i II - dla każdej części) 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. 5. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ust. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 8. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ. 9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 10. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 12. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 13. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 14. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu, należytej staranności Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. - powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. - zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych; Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Dotyczy części I - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji zajęć grupowych ).Termin realizacji usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty (Rozdział 2 pkt 2 część I) - zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; - zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; - Zmiany ceny - cena jednostkowa (cena za godzinę) będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną datą zmiany ceny; - Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony. - Ilość uczestników projektu (osób biorących udział w poszczególnych szkoleniach/kursach może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 4. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.05.2013 o godz. 12.05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110 (sala obrad UG).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Przedmiot zamówienia -Pani Krystyna Oskwarek, Teresa Kowalik.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem Program powinien obejmować: a) trening kompetencji społecznych (zajęcia grupowe) - trening podejmowania decyzji, trening psycho - edukacyjny - radzenie sobie ze stresem i emocjami, komunikowanie, asertywność, budowanie poczucia własnej wartości Przewidywana liczba osób - 1 grupa (19 osób) Przewidywana liczba godzin - 30 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 27.05 do 29.05.2013 i od 03.06 do 04.06.2013 r. (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) b) trening kompetencji rodzicielskich (zajęcia grupowe) Przewidywana liczba osób - 1 grupa (12 osób) Przewidywana liczba godzin - 18 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 05.06 do 07.06.2013 (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji). Termin realizacji w/w usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty. c) konsultacje indywidualne z psychologiem Przewidywana liczba osób - 21 Przewidywana liczba godzin - 84 godziny dydaktyczne (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny na 1 osobę) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach od 8.00-17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym Program powinien obejmować: -warsztaty w zakresie aktywnego poszukiwania pracy -warsztaty w zakresie rynku pracy -opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) Przewidywana liczba osób - 23 Przewidywana liczba godzin - 92 godzin dydaktycznych (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny dydaktyczne) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach 8.00 - 17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta rodziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Świadczenie usługi asystenta rodziny Usługa powinna obejmować zadania asystenta rodziny zawarte w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a w szczególności: -opracowanie i realizację planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, -udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym poprzez trening racjonalnego gospodarowania budżetem domowym, trening dbałości o higienę osobistą i otoczenia, trening racjonalnego żywienia, itp., -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, -wspieranie aktywności społecznej rodziny, -motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej -motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, -prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, -dokonanie oceny sytuacji rodziny i przekazanie tej oceny Zamawiającemu. Asystent rodziny zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym w ramach podejmowania działań na rzecz rodziny. Czas przeznaczony na kontakt z pracownikiem socjalnym to min. 1 godzina zegarowa w miesiącu. Czas ten nie jest wliczany do czasu pracy z rodziną. Asystent informuje pracownika o trudnych obszarach pracy z rodziną, zgłasza również trudności w realizacji usługi, nieuzasadnione nieobecności rodziny w domu, w terminie wyznaczonej wizyty asystenta itp. Asystent rodziny zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu planu wizyt - harmonogramu do 5 dnia każdego miesiąca. Przewidywana liczba rodzin - 4 Przewidywana liczba godzin - 40 godzin zegarowych na 1 rodzinę (łącznie 160 godzin), 10 godzin miesięcznie na 1 rodzinę przez okres 4 miesięcy. Okres realizacji - VII-X 2013.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.