Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Jabłonka: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka
Numer ogłoszenia: 72991 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce , ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 111 48, faks 18 26 111 48.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem, Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym i Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego pt. ZAUFAJ INNYM - POMÓŻ SOBIE. Program aktywizacji zawodowej i społecznej w Gminie Jabłonka Ze względu na specyfikę zamówienie podzielono na 3 części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkoleniowej, której zadaniem będzie zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pn. Część I Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem Program powinien obejmować: a) trening kompetencji społecznych (zajęcia grupowe) - trening podejmowania decyzji, trening psycho - edukacyjny - radzenie sobie ze stresem i emocjami, komunikowanie, asertywność, budowanie poczucia własnej wartości Przewidywana liczba osób - 1 grupa (19 osób) Przewidywana liczba godzin - 30 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 27.05 do 29.05.2013 i od 03.06 do 04.06.2013 r. (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) b) trening kompetencji rodzicielskich (zajęcia grupowe) Przewidywana liczba osób - 1 grupa (12 osób) Przewidywana liczba godzin - 18 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 05.06 do 07.06.2013 (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji). Termin realizacji w/w usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty. c) konsultacje indywidualne z psychologiem Przewidywana liczba osób - 21 Przewidywana liczba godzin - 84 godziny dydaktyczne (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny na 1 osobę) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach od 8.00-17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych) Część II Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym Program powinien obejmować: -warsztaty w zakresie aktywnego poszukiwania pracy -warsztaty w zakresie rynku pracy -opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) Przewidywana liczba osób - 23 Przewidywana liczba godzin - 92 godzin dydaktycznych (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny dydaktyczne) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach 8.00 - 17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych) Część III Świadczenie usługi asystenta rodziny Usługa powinna obejmować zadania asystenta rodziny zawarte w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a w szczególności: -opracowanie i realizację planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, -udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym poprzez trening racjonalnego gospodarowania budżetem domowym, trening dbałości o higienę osobistą i otoczenia, trening racjonalnego żywienia, itp., -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, -wspieranie aktywności społecznej rodziny, -motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej -motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, -prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, -dokonanie oceny sytuacji rodziny i przekazanie tej oceny Zamawiającemu. Asystent rodziny zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym w ramach podejmowania działań na rzecz rodziny. Czas przeznaczony na kontakt z pracownikiem socjalnym to min. 1 godzina zegarowa w miesiącu. Czas ten nie jest wliczany do czasu pracy z rodziną. Asystent informuje pracownika o trudnych obszarach pracy z rodziną, zgłasza również trudności w realizacji usługi, nieuzasadnione nieobecności rodziny w domu, w terminie wyznaczonej wizyty asystenta itp. Asystent rodziny zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu planu wizyt - harmonogramu do 5 dnia każdego miesiąca. Przewidywana liczba rodzin - 4 Przewidywana liczba godzin - 40 godzin zegarowych na 1 rodzinę (łącznie 160 godzin), 10 godzin miesięcznie na 1 rodzinę przez okres 4 miesięcy. Okres realizacji - VII-X 2013 CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20-8 Usługi doradztwa Ilość uczestników projektu (osób) biorących udział w poszczególnych zajęciach (częściach) może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników. W przypadku braku wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników na dane zajęcia (części) Zamawiający ma prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy w całości lub części bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych. W tym wypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowo-prawne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie zrealizowania i przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia dla minimum 5 osób dla poszczególnych części I i II zamówienia (w zależności, na jakie części zostanie złożona oferta - dla każdej części oddzielnie) - dotyczy części I i II. Dla części III Zamawiający nie precyzuje się warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne w zakresie tematyki zajęć(co najmniej 1 osoba dla danej części). Dla części III dodatkowo wykazana osoba winna spełniać warunki określone w art. 12 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Inne dokumenty: 1.1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 1.2. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze 1.5. Oświadczenia - załącznik nr 3a, 3b, 3c, 4 1.6. Wykaz osób do kontaktów - załącznik nr 7 do SIWZ 1.7. Program szkoleniowy załącznik nr 9 do SIWZ ( dla części I i II - dla każdej części) 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. 5. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ust. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2 niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 8. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ. 9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 10. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 12. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 13. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 14. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu, należytej staranności Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. - powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. - zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia zdarzeń losowych; Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Dotyczy części I - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji zajęć grupowych ).Termin realizacji usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty (Rozdział 2 pkt 2 część I) - zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ; - zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych; - Zmiany ceny - cena jednostkowa (cena za godzinę) będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed proponowaną datą zmiany ceny; - Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony. - Ilość uczestników projektu (osób biorących udział w poszczególnych szkoleniach/kursach może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości uczestników.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 4. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.05.2013 o godz. 12.05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110 (sala obrad UG).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Przedmiot zamówienia -Pani Krystyna Oskwarek, Teresa Kowalik.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z psychologiem Program powinien obejmować: a) trening kompetencji społecznych (zajęcia grupowe) - trening podejmowania decyzji, trening psycho - edukacyjny - radzenie sobie ze stresem i emocjami, komunikowanie, asertywność, budowanie poczucia własnej wartości Przewidywana liczba osób - 1 grupa (19 osób) Przewidywana liczba godzin - 30 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 27.05 do 29.05.2013 i od 03.06 do 04.06.2013 r. (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) b) trening kompetencji rodzicielskich (zajęcia grupowe) Przewidywana liczba osób - 1 grupa (12 osób) Przewidywana liczba godzin - 18 godzin dydaktycznych Okres realizacji - od 05.06 do 07.06.2013 (w godzinach od 8.00-14.00 w dni robocze po 6 godzin dydaktycznych dziennie) Terminy realizacji w/w treningów są optymalne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w sytuacji gdy umowa o zamówienie zostanie zawarta po upływie w/w terminów (rozpoczęcia realizacji). Termin realizacji w/w usług zostanie wówczas odpowiednio przesunięty. c) konsultacje indywidualne z psychologiem Przewidywana liczba osób - 21 Przewidywana liczba godzin - 84 godziny dydaktyczne (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny na 1 osobę) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach od 8.00-17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Przeprowadzenie spotkań indywidualnych z doradcą zawodowym Program powinien obejmować: -warsztaty w zakresie aktywnego poszukiwania pracy -warsztaty w zakresie rynku pracy -opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) Przewidywana liczba osób - 23 Przewidywana liczba godzin - 92 godzin dydaktycznych (po 4 godziny na 1 osobę w dwóch spotkaniach po 2 godziny dydaktyczne) Okres realizacji - od 10.06 do 21.06.2013 roku (w godzinach 8.00 - 17.00 w dni robocze max. 5 osób dziennie przez max. 10 dni roboczych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi asystenta rodziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Świadczenie usługi asystenta rodziny Usługa powinna obejmować zadania asystenta rodziny zawarte w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, a w szczególności: -opracowanie i realizację planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, -udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym poprzez trening racjonalnego gospodarowania budżetem domowym, trening dbałości o higienę osobistą i otoczenia, trening racjonalnego żywienia, itp., -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, -udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, -wspieranie aktywności społecznej rodziny, -motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej -motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, -prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, -dokonanie oceny sytuacji rodziny i przekazanie tej oceny Zamawiającemu. Asystent rodziny zobowiązany jest do współpracy z pracownikiem socjalnym w ramach podejmowania działań na rzecz rodziny. Czas przeznaczony na kontakt z pracownikiem socjalnym to min. 1 godzina zegarowa w miesiącu. Czas ten nie jest wliczany do czasu pracy z rodziną. Asystent informuje pracownika o trudnych obszarach pracy z rodziną, zgłasza również trudności w realizacji usługi, nieuzasadnione nieobecności rodziny w domu, w terminie wyznaczonej wizyty asystenta itp. Asystent rodziny zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu planu wizyt - harmonogramu do 5 dnia każdego miesiąca. Przewidywana liczba rodzin - 4 Przewidywana liczba godzin - 40 godzin zegarowych na 1 rodzinę (łącznie 160 godzin), 10 godzin miesięcznie na 1 rodzinę przez okres 4 miesięcy. Okres realizacji - VII-X 2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/19/2025 Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla dwóch szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.