eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie dla Centrum projektów Europejskich sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Warszawa: Świadczenie dla Centrum projektów Europejskich sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 72996 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 506704 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 378 31 00, faks 22 201 97 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie dla Centrum projektów Europejskich sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie dla Centrum projektów Europejskich sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych w Warszawie, Zielonej Górze, Katowicach, Gdańsku, Krakowie oraz Rzeszowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejska Współpraca Terytorialna, Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa, Europejski Fundusz Społeczny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie dla Centrum projektów Europejskich sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych do komórek organizacyjnych Centrum projektów Europejskich w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39a oraz do Centralnego Punktu Informacyjnego przy ul. Żurawiej3/5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Offi-Pap Sp. z o.o., Ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158536,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219645,15

  • Oferta z najniższą ceną: 215153,29 / Oferta z najwyższą ceną: 225405,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych do Wspólnego Sekretariatu Technicznego POWT PL-BB z siedzibą przy ul. Kościelnej 2 w Zielonej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Offi-Pap Sp. z o.o., ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10518,16

  • Oferta z najniższą ceną: 10518,16 / Oferta z najwyższą ceną: 11032,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych do Wspólnego Sekretariatu Technicznego POWT PB z siedzibą przy ul. Rzeźnickiej 58 w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Offi-Pap Sp. z o.o., ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6632,56

  • Oferta z najniższą ceną: 6464,08 / Oferta z najwyższą ceną: 6632,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie sukcesywnych dostaw materiałów biurowych do Punktu Informacyjnego INTERREG IV C z siedzibą przy ul. Mickiewicza 15 w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o., ul. Hugona Kołłątaja 4, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 782,31

  • Oferta z najniższą ceną: 782,31 / Oferta z najwyższą ceną: 865,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.