Ogłoszenie z dnia 2010-03-16
Kraków: Prowadzenie szkolenia Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU) w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania terapii uzależnień i współuzależnień
Numer ogłoszenia: 73000 - 2010; data zamieszczenia: 16.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie szkolenia Studium Psychoterapii Uzależnień (SPU) w zakresie podstawowych umiejętności udzielania pomocy psychologicznej oraz nowoczesnych metod diagnozowania terapii uzależnień i współuzależnień.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w procesie certyfikacji terapeutów uzależnień w ramach SPU w zakresie prowadzenia zajęć warsztatowych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem terapeutów. Szkolenie obejmuje 650 godzin zajęć warsztatowo-teoretycznych realizowanych podczas 19 zjazdów podzielonych na 4 semestry.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: monitorowanie i koordynowanie przebiegu szkolenia SUP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabinet Psychologiczny Jolanta Ryniak, ul. Wyspiańskiego 1, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8000,00
Oferta z najniższą ceną: 8000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: wyżywienie uczestników szkolenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnia Socjalna Ratel, ul. Malborska 65, 30-646 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5050,00
Oferta z najniższą ceną: 5050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: prowadzenie zajęć warsztatowych i teoretycznych w ramach SPU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabinet Psychologiczny Jolanta Ryniak, ul. Wyspiańskiego 1, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22600,00
Oferta z najniższą ceną: 22600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22600,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniach o udzielenie zamówienia na usługi wymienione w załączniku XVIIB tj. usługi hotelarskie i restauracyjne (kategoria 17) oraz usługi edukacyjne i szkoleniowe (kategoria 24) zamawiający może nie stosować przepisów ustawy, a także presłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Program szkolenia uzyskał akresdytację dyrektora PARPA na okres 3 lat i obejmuje w swoim zakresie usługi określone w art. 5 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji szkoleń dla Liderów Klubów Małopolskiej Pieczy Rodzinnej
- Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 29 części zamówienia
- Świadczenie usługi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 8 wydarzeń związanych z realizowanym projektem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - etap II
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.