Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Zabrze: LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH
W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 48 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
W ZABRZU PRZY UL.KOTARBIŃSKIEGO 16
Etap I
Budowa szybu i maszynowni dźwigu osobowego w obrysie budynku
oraz zewnętrznego podjazdu przy wejściu głównym do budynku
Numer ogłoszenia: 73002 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 48 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W ZABRZU PRZY UL.KOTARBIŃSKIEGO 16 Etap I Budowa szybu i maszynowni dźwigu osobowego w obrysie budynku oraz zewnętrznego podjazdu przy wejściu głównym do budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Dobudowa szybu dźwigu osobowego wraz z maszynownią i zainstalowanie dźwigu z kabiną przystosowaną do przewozu osób na wózkach wraz z dokonaniem odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. - Budowa podjazdu terenowego przy wejściu - Wymiana rozdzielnicy głównej wraz z układem pomiarowym energii elektrycznej - Instalacja elektryczna maszynowni i szybu dźwigu. - Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w cz.IV SIWZ nazwą producenta. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych (część D wg Spisu zawartości oferty) oraz zgodę projektanta na zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych podanych w w/w wykazie (część E wg Spisu zawartości oferty). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 42.41.61.00 - Windy 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz zrealizowanych co najmniej: 2 robót polegających na budowie szybu windowego wraz z instalacją windy o wartości łącznej min 250 000 PLN, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1. kierownik budowy - min. 1 osoba. C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt. B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1. Kierownik budowy: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w firmie GB SOFT G.Bednarek i s-ka, sp.j.
ul. Wandy 40, 41 - 800 Zabrze
tel. 032 278 44 12
osoba przekazująca :Zdzisław Janczak.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41 - 800 Zabrze, III piętro, pokój 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.