Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Bytom: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów maszyn wyciągowych, stacji wentylatorów głównego przewietrzania i sprężarek oraz serwisu awaryjnego dla w/w urządzeń.
Numer ogłoszenia: 73020 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów maszyn wyciągowych, stacji wentylatorów głównego przewietrzania i sprężarek oraz serwisu awaryjnego dla w/w urządzeń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów maszyn wyciągowych, stacji wentylatorów głównego przewietrzania i sprężarek oraz serwisu awaryjnego dla w/w urządzeń. Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz serwisu awaryjnego dla maszyn wyciągowych. Część II Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych i remontów, wraz z legalizacją aparatury kontrolno - pomiarowej oraz serwisu awaryjnego dla stacji wentylatorów głównego przewietrzania. Część III Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów oraz świadczenie usług serwisowych dla sprężarek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),: - w przypadku złożenia oferty na Część I wadium wynosi 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na Część II wadium wynosi 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), w przypadku złożenia oferty na Część III wadium wynosi 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić przy kierowaniu, nadzorowaniu robót objętych ofertą wyłącznie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach do kierowania, nadzorowania i wykonywania tych prac w ruchu zakładu górniczego dla części I posiadających aktualne stwierdzone kwalifikacje na stanowisku osoby dozoru średniego ruchu w zakresie górniczych wyciągów szybowych., części II - posiadających aktualne stwierdzone kwalifikacje na stanowisku osoby dozoru średniego ruchu mechanicznego 6. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług, stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu prac objętych przedmiotem przetargu - zał. Nr 6 do druku OFERTA. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na części zamienne, materiały, wykonane naprawy bieżące, usługi remontowe, oraz na usługi wykonywane w ramach pogotowia awaryjnego dla maszyn wyciągowych, wentylatorów głównego przewietrzania, AKP i sprężarek. Okres gwarancji wynosić będzie co najmniej 6 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru zleconej usługi. 8. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę modyfikującą system zarządzania jakości w przedmiocie zamówienia - stosowne oświadczenie dołączyć do druku OFERTA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik Nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik Nr 2 do druku OFERTA. 3.Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji - załącznik nr 4 do druku OFERTA: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji wynosi co najmniej 6 m-cy licząc od dnia dokonania odbioru realizacji zamówienia. 8. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć oświadczenie o gotowości współpracy przy zamówieniu - załącznik nr 5a do druku OFERTA. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dołączyć do załącznika Nr 5 zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ. 10.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia, - załącznik nr 7/I, 7/II i 7/III do druku OFERTA. 12. Wykonawca powinien posiadać wdrożony i certyfikowany przez jednostkę modyfikującą system zarządzania jakości w przedmiocie zamówienia - stosowne oświadczenie dołączyć do druku OFERTA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - Sekretariat Spółki II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz serwisu awaryjnego dla maszyn wyciągowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów maszyn wyciągowych, stacji wentylatorów głównego przewietrzania i sprężarek oraz serwisu awaryjnego dla w/w urządzeń. Część I Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów, oraz serwisu awaryjnego dla maszyn wyciągowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych i remontów, wraz z legalizacją aparatury kontrolno - pomiarowej oraz serwisu awaryjnego dla stacji wentylatorów głównego przewietrzania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych i remontów, wraz z legalizacją aparatury kontrolno - pomiarowej oraz serwisu awaryjnego dla stacji wentylatorów głównego przewietrzania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów oraz świadczenie usług serwisowych dla sprężarek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów oraz świadczenie usług serwisowych dla sprężarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego".
- Wykonanie opinii technicznych i ekspertyz techniczno-budowlanych dla budynków zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kapitalny linii kremacyjnej nr 2 na Cmentarzu Komunalnym Południowym" w Antoninowie 40, gm. Piaseczno
- "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu"
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Naprawa poprzez dostawę, montaż i rekonfigurację materiałów eksploatacyjnych UPS z podziałem na 4 części
- Naprawy izolacji stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Naprawa izolacji kanału spalinowego za przepustnicą stanowiska do badania odporności ogniowej F3 Feniks, naprawa wykładziny kanału w obrębie przepustnic odcinających w LBO ITB w OM w Pionkach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.