To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73038 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Dubeninki: Przebudowa drogi gminnej, ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, poddziałanie: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, typ operacji: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45532-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dubeninki, krajowy numer identyfikacyjny
53408400000, ul.
ul. Mereckiego
27,
19504
Dubeninki, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
, faks
, e-mail
sekretarzug@dubeninki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dubeninki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej, ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IGP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa drogi gminnej - ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach, gm. Dubeninki od km 0+000 do km 0+620 o długości 620 m, na terenie oznaczonym numerem ewidencyjnym 93, 93/1,147, obręb geodezyjny 20: Żytkiejmy w granicach pasa drogowego od drogi wojewódzkiej nr 651, obejmujących zmianę nawierzchni z bitumiczno-brukowej na bitumiczną. Początek drogi znajduje się w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 651 - ulicą G. Świerczewskiego o nawierzchni asfaltowej, a koniec w km 0+620 na istniejącej obecnie gruntowej części drogi. Odchyłki są minimalne (nieznaczne). Urządzenia obce jak wodociąg i telefon nie kolidują z planowanymi do wykonania robotami. Wodociąg - przyłącza przechodzą w kilku miejscach poprzecznie pod drogą. Inwestycja jest położona w miejscowości Żytkiejmy o łącznej długości 620 m. Zakresem opracowania objęto drogę gminną łączącą istniejącą zabudowę z drogą wojewódzką nr 651. W chwili obecnej na drodze znajduje się nawierzchnia z brukowca oraz nawierzchnia bitumiczna. Ciągi piesze stanowią chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Ruch pieszy odbywa się po chodnikach (w obszarze o dużej intensywności zabudowy) oraz po nawierzchni jezdni - w dalszym odcinku. W części, w której istniejąca nawierzchnia występuje jako nawierzchnia z brukowca, przewiduje się przebudowę nawierzchni jezdni polegającą na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni z brukowca - kruszywem łamanym o gr.śr,15 cm. Odcinek ten występuje na dł. 233m (od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego). Następny odcinek (od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do wjazdu do Kościoła o dł. 163m) jest z nawierzchni mineralno-bitumicznej, którą ze względu na zły stan przewidziano do wyrównania warstwą z kruszywa łamanego o śr. gr. 8 cm. Oba odcinki przewidziano do zmiany nawierzchni na nawierzchnię minralno - bitumiczną o szer. 4 m. Na następnym odcinku (od skrzyżowania z ulicą Szkolną do DW 651o dł. 224m) występuje jako nawierzchnia bitumiczna z licznymi nierównościami i ubytkami nawierzchni. Ze względu na przyległe chodniki oraz oddzielający je krawężnik zdecydowano się na wyfrezowanie istniejącej nawierzchni i ułożenie dwóch warstw nawierzchni bitumicznej o gr.5 i 4 cm. Szerokość nawierzchni na tym odcinku wynosić będzie 5,5 m. Zakres prac obejmuje karczowanie krzaków, odnowę rowów - roboty ziemne, brukowanie skarp przekopów i nasypów, wywiezienie nadmiaru ziemi z wykopów na odkład i rozplantowanie, dowiezienie pospółki do stabilizacji, wykonanie podbudowy - stabilizacji gruntu cementem, frezowanie i odczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, budowę dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej, umocnienie poboczy i zjazdów pospółką, oznakowanie pionowe drogi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111291-4,
45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190417.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 231931.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.