Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Szubin: WYKONANIE MODERNIZACJI MUZEUM ZIEMI SZUBIŃSKIEJ IM. ZENONA ERDMANNA W SZUBINIE
Numer ogłoszenia: 73040 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MODERNIZACJI MUZEUM ZIEMI SZUBIŃSKIEJ IM. ZENONA ERDMANNA W SZUBINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Muzeum Ziemi Szubińskiej im. Zenona Erdmanna w Szubinie Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Remont auli głównej wraz z przebudową sceny 2. Wykonanie instalacji alarmowej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, elektrycznej wraz z oświetleniem 3. Przebudowę sanitariatów 4. Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych 5. Montaż rolet wewnętrznych oraz kurtyny sceny 6. Wykonanie wszystkich robót które określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 4.500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI niniejszej SIWZ. 1.6 Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 1.7 Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej jedno zamówienie w zakresie wykonania remontu pomieszczeń oraz wykonania instalacji elektrycznej i klimatyzacji. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 (Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej jedno zamówienie w zakresie remontu pomieszczeń oraz wykonania instalacji elektrycznej i klimatyzacji - na potwierdzenie złoży referencje), 2) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. 4) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem ich wartości. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 złotych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, sekretariat (pokój nr 19).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podst. Staniszcze Wielkie-Kolonowskie 3 im.Jana Pawła II oraz Budowa pasywnego budynku oddziału przedszkolnego przy PSP Staniszcze Wielkie-Kolonowskie
- Adaptacja pomieszczeń na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana na potrzeby ZIM w Krakowie.
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczenia serwerowni w celu przygotowania do spełnienia wszystkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa przechowywania danych dla serwerowni zapasowej
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Majdanie Górnym".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.