eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Krapkowice: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA.
Numer ogłoszenia: 73050 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97459 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4074300, faks 077 4074332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA. Zadanie nr 1 Ochrona obiektu położonego w Krapkowicach przy ul. Kilińskiego 1, Zadanie nr 2 Montaż dostarczonego przez usługobiorcę rejestratora pracy pracowników, systemu alarmowego sygnalizującego włamanie i pożar oraz monitoring systemów alarmowych wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego w obiektach położonych w Krapkowicach przy ul. Kozielskiej 1, Sądowej 16 i Sądowej 18. zadanie nr 3 Montaż dostarczonego przez usługobiorcę rejestratora pracy pracowników, systemu alarmowego sygnalizującego włamanie i pożar oraz monitoring systemów alarmowych wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego w obiekcie położonym w Krapkowicach przy ul. Szkolnej 7 zadanie nr 4 Dozór grupy interwencyjnej dwa razy na dobę o różnych porach dnia i nocy oraz montaż rejestratora pracy pracowników w obiekcie położonym w Krapkowicach przy ul. Piastowskiej 40-42...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GROM-HP SECURITY Sp. z o.o., ul. Ligonia 14a, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77999,22

  • Oferta z najniższą ceną: 77999,22 / Oferta z najwyższą ceną: 110179,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.