To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73079 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Działoszyn: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na złobek". Projekt dofinansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch plus"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46514
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Działoszyn, krajowy numer identyfikacyjny
73093474300000, ul.
ul. Piłsudskiego
21,
98355
Działoszyn, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 413 177, faks
438 413 680, e-mail
gmdzialoszyn@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dzialozyn.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na złobek". Projekt dofinansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch plus"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.V.271.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola nr 2 w Działoszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na złobek". Projekt dofinansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch plus" 2. Przedmiot niniejszego zamówienia podzielony został na dwie części: I Część dotyczy wykonania robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznej oraz monitoringu dla w/w zadania. Realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 sierpnia 2017 roku, przy czym z uwagi na realizację w tym samym czasie części II niniejszego zamów ienia - roboty branży sanitarnej m.in. instalacje wod-kan i cwu, co, ct, gazowa, wentylacji oraz kotłowni - Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac oraz zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą części II oraz dostawcami wyposażenia celem należytego i sprawnego wykonania zamó wienia. I część Zamówienia obejmuje w szczególności prace związane z wykonaniem robót budowlanych dotyczących m.in. robót ziemnych, wykonania fundamentów i ścian, wykonania dachu, roboty rozbiórkowe, montaż stolarki, tynki, ścianki działowe, podłogi i posadzki, roboty wykończeniowe itp. Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót , oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin budynku, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektu objętego zamówieniem w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. II Część dotyczy wykonania robót dotyczących branży sanitarnej dla w/w zadania. Realizacja zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 sierpnia 2017 roku, przy czym z uwagi na realizację w tym samym czasie części I niniejszego zamów ienia - roboty ogólnobudowlane, elektryczne i monitoring - Wykonawca uzgodni z Zamawiającym harmonogram prac oraz zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą części I oraz dostawcami wyposażenia celem należytego i sprawnego wykonania zamó wienia. II część zamówienia obejmuje w szczególności prace związane z wykonaniem robót budowlanych instalacyjnych dotyczących m.in. instalacji wod-kan wraz z przyłączami, co, ct, wentylacji, instalacji gazowej oraz kotłowni. Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w projektach budowlanych, oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin budynku, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz użytkownikami obiektu objętego termomodernizacją w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie obiektu. Realizacja zamówienia (części I i II) rozpocznie się z dniem zawarcia umowy z terminem zakończenia prac do 31 sierpnia 2017 roku przy czym w związku z koniecznością zrealizowania w w/w terminie dostawy wyposażenia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót w sposób umożliwiający dostawcy wyposażenia, dokonania stosownych oględzin i pomiarów w pomieszczeniach objętych dostawą(pomieszczenia żłobka oraz kuchni) najpóźniej do końca czerwca 2017r, natomiast umożliwienie dostawcy realizacji dostaw najpóźniej 01.08.2017r. . Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt budowlany 2) Specyfikacja techniczna 3) Przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45214000-0,
45421000-4,
45410000-4,
45431000-7,
45442000-7,
45321000-3,
45311000-0,
45312000-7,
45331210-0,
45333000-0,
45331100-7,
45331000-6,
45331110-0,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część dotyczy wykonania robót dotyczących branży sanitarnej dla w/w zadania |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1293134.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1265393.51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYN
- Wybór inspektora nadzoru w ramach zadania "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn"
- Zmiana dachu na budynku żłobka w Działoszynie
więcej: przetargi DZIAŁOSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.