eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Przebudowa infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Inowrocław: Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Przebudowa infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania D
Numer ogłoszenia: 73088 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40104 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Przebudowa infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Przebudowa infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania D Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1.wykonanie ogrodzenia placu budowy, ogrodzeniem pełnym o wysokości 2,00m, 2.po przeprowadzeniu oceny stanu technicznego; ław fundamentowych i murów konstrukcyjnych budynku przez projektanta, wykonawcę oraz inwestora należy realizować inwestycję w całości zgodnie z przedmiarem robót, 3.wykonanie wszystkich rozbiórek budynku wraz z utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki, 4.wykonanie fundamentów pod budynek z całością izolacji poziomych i pionowych, 5.wykonanie murów i stropów konstrukcyjnych na całym obiekcie, 6.wykonanie schodów wewnątrz i na zewnątrz budynku, 7.wykonanie stropodachu z dociepleniem, obróbkami blacharskimi i pokryciem połaci dachowej, 8.wykonanie montażu stolarki okiennej i drzwiowej na całym obiekcie z łącznikiem włącznie, 9.wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku z tynkiem mineralnym i pomalowaniem całej elewacji, 10.wykonanie balkonów kompletnych zgodnie z dokumentacją projektową, 11.wykonanie ścianek działowych zgodnie z projektem, 12.wykonanie łącznika między segmentem C, a nowo wybudowanym obiektem, 13.wykonanie wszystkich instalacji w budynku; elektrycznej, przywoławczej, oświetleniowej, telefonicznej, TV, internetowej, monitorującej wewnątrz i na zewnątrz, wod-kan, c.o. z.w. c.w. , na zewnątrz przyłączy c.o.; z.w.; c.w.; 14.wykonanie montażu kompletnego osprzętu dla w/w instalacji, 15.wykonanie tynków i posadzek w pomieszczeniach, 16.wykonanie gładzi szpachlowych na ścianach i sufitach wraz malowaniem pomieszczeń, 17.wykonanie posadzek i balustrad schodowych na klatkach schodowych, 18.wykonanie robót wykończeniowych w pomieszczeniach z ułożeniem: glazury, terakoty, wykładzin podłogowych, 19.montaż kompletnego wyposażenia pokoi i łazienek zgodnie z przedstawionym zestawieniem, 20.wykonanie opaski wokół budynku z wykonaniem chodnika do wejścia głównego, 21.uzyskanie dla całego obiektu pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązującym prawem. 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami dla poszczególnych zadań. 3.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 4.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym/ do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu, w którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą po dokonaniu wizji lokalnej przewiduje możliwość rozbiórki obiektu. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 0 507 139 787. 5.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dostarczania ciepła po zamontowaniu przez Wykonawcę (na jego koszt ) podlicznika poboru. Rozliczenie zużytego przez Wykonawcę ciepła nastąpi według wskazań podlicznika, w cenie zakupu ciepła z ZEC. 6.Roboty będą mogły być wykonywane bez ograniczeń tj. od poniedziałku do niedzieli. Prace uciążliwe (nadmierny hałas np. praca wiertarek, młotów itp.) związane z połączeniem budynków w części budynku C należy wykonać w terminie od dnia 06 maja 2011r. do dnia 27 maja 2011r. Zamówienie winno być wykonane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym. 7.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego PDF i program kosztorysowy w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. Wwym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8.Plac budowy winien być wygrodzony ogrodzeniem pełnym w wysokości 2m.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywozu materiałów z rozbiórki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie przetargowe prowadzone w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego RPO WKP - Działanie 6.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Reko s.c. W. Wielich, E. Kuzak ul. Marcinkowskiego 84 A, ul. Marcinkowskiego 84 A, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2045000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2171677,89

  • Oferta z najniższą ceną: 2171677,89 / Oferta z najwyższą ceną: 2285459,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.