eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączUsługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.Florystyka z obsługą kasy fiskalnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Nowy Sącz: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.: Florystyka z obsługą kasy fiskalnej.
Numer ogłoszenia: 73101 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.: Florystyka z obsługą kasy fiskalnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia 2.1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn.: Florystyka z obsługą kasy fiskalnej dla 25 osób bezrobotnych. 2.1.2 Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników szkolenia w umiejętność: a)wykonania dowolnego wyrobu bukieciarskiego na życzenie klienta; b)zaprojektowania i wykonania kompozycji kwiatowych w naczyniach; c)zebrania i utrwalenia roślin żywych oraz wykorzystania ich w kompozycjach kwiatowych; d)obsługi kasy fiskalnej. 3.TERMIN I WARUNKI REALIZACJI SZKOLENIA: 3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 25 osób bezrobotnych. 3.2 Termin realizacji szkolenia: 3.2.1 Rozpoczęcie szkolenia: 06.05.2008 r. 3.2.2 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 18.06.2008 r. 3.3 Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz lub Powiat Nowosądecki. 3.4 W przypadku realizacji szkolenia na terenie Powiatu Nowosądeckiego, Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do ośrodka szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza. 3.5 Liczba godzin zajęć dziennie nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych. 3.6 Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek. 3.7 Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkolenia w dwóch grupach. 3.8 Ośrodek realizujący szkolenie zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 3.9 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia: 200 godzin, w tym nie mniej niż 150 godzin zajęć praktycznych, w tym 50 godzin zajęć praktycznych w kwiaciarniach na terenie Nowego Sącza lub powiatu nowosądeckiego. 3.10 Zajęcia praktyczne winny być prowadzone w dwóch grupach. Natomiast praktyka w kwiaciarniach w grupach nie większych niż 5 osób. 4.ZAMÓWIENIE OBEJMUJE W ZAKRESIE: 4.1 Merytorycznym: 4.1.1 Przygotowanie przez Wykonawcę szczegółowego programu i harmonogramu zajęć oraz przedstawienie go do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; 4.1.2 Przeprowadzenie kursu zgodnie z programem i harmonogramem kursu; 4.1.3 Zapewnienie przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia odpowiednich, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w szkolenia; 4.1.4 Program szkolenia powinien: a)gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno- praktyczne do podjęcia pracy w kwiaciarni; b)uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników kursu. 4.1.5 Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia winien zawierać następujące jednostki modułowe: a)części roślin i ich wykorzystanie w układaniu kwiatów, b)pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych, c)materiały i akcesoria wykorzystywane w układaniu kwiatów, d)formalne zasady sztuki układania kwiatów, e)ochrona roślin ozdobnych, f)układanie bukietów: kompozycje ślubne i komunijne, świąteczne dekoracje kwiatowe, okolicznościowe dekoracje kwiatowe, florystyka pogrzebowa, g)układanie kwiatów suchych, h)stała roślinna dekoracja wnętrz, i)okolicznościowe dekorowanie wnętrz roślinami, j)umiejętność obsługi kasy fiskalnej. 4.1.6 Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym potwierdzającym nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych w pracy bukieciarki. 4.1.7 Dodatkowo szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131 poz. 216). 4.2 Organizacyjnym: 4.2.1 Zapewnienie odpowiedniej sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dla co najmniej 25 osób wraz z zapleczem sanitarnym. 4.2.2 Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. 4.2.3 Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony; rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 06.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), b)spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 5.2 ppkt 5.2.3 - 5.2.8 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.5 Oferta musi zawierać: 5.5.1 wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do niniejszej specyfikacji, 5.5.2 oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji, 5.5.3 oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.5.4 aktualne tj. z 2008 roku zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), 5.5.5 wykaz wykonywanych tożsamych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje od instytucji na rzecz których były wykonane usługi), 5.5.6 kwalifikacje kadry dydaktycznej - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3 do SIWZ, 5.5.7 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.2.3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.5.8 jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Kwalifikacje i umiejętności kadry dydaktycznej - 30
  • 3. Certyfikat jakości usług - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego z siedzibą: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118 tel.:(018) 440-08-08, fax:(018), 440-08-08,.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym, w terminie do 24.04.2008r. do godz. 09:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach projektu Kierunek na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.