To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-01
Suwałki: Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz lokalnych dróg na terenie gminy Suwałki w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 73102 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27369 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz lokalnych dróg na terenie gminy Suwałki w 2015 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz lokalnych dróg na terenie gminy Suwałki w 2015 roku. Zamówienie podzielono na 6 części. W ofercie należy podać cenę łącznie z podatkiem VAT za: a) Zadanie I - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część wschodnia gminy. (Szacowana ilość żwiru wynosi około 15 000 ton) b) Zadanie II - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część zachodnia gminy. (Szacowana ilość żwiru wynosi około 10 000 ton). Materiałem użytym do realizacji Zadania I i Zadania II powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32mm z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi. W zadaniu I i II należy podać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozplantowaniem i wyprofilowniem. Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego (zadanie I, II). c) Zadanie III - Transport 1 m3 żużlu na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu. (Szacowana ilość żużlu wynosi około 6 000 m3) Żużel odbierany z Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Suwałkach, ul. Przemysłowa 6A. W ofercie należy wskazać samochód, który będzie użyty do zamówienia z podaniem jego ładowności w tonach i m3 (oddzielnie na żwir i żużel), markę samochodu (zadanie I, II, III). d) Zadanie IV - Profilowanie istniejących nawierzchni dróg nieutwardzonych o szerokości od 3m do 6m (Ilość dróg do profilowania szacowana jest na około 200km) W ofercie do realizacji Zadania IV należy podać cenę łącznie z podatkiem VAT za 1km bieżący profilowania drogi. e) Zadanie V - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Suwałki mieszanką mineralno-bitumiczną. (Szacowana ilość powierzchni naprawionych nawierzchni dróg gminnych wyniesie ok. 700 m2 ). Zakres robót obejmuje: pionowye obcięcie krawędzi uszkodzenia nadając mu kształt prostej figury geometrycznej, oczyszczenie wybojów, wykonanie podbudowy z zagęszczeniem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej średniej grubości ok. 5cm., pokrycie emulsją połączeń starej i nowej warstwy bitumicznej, mechaniczne zagęszczenie wypełnionego ubytku oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Naprawa uszkodzenia musi być wysokościowo dostosowana do powierzchni nawierzchni istniejącej. Wygląd zewnętrzny wypełnienia musi być jednorodny, bez spękań, deformacji, plam i wykruszeń. Roboty należy prowadzić przy suchej i ciepłej pogodzie, nie dopuszcza się wykonywania naprawy cząstkowej podczas opadów atmosferycznych. W ofercie należy podać cenę za naprawę 1 m2 nawierzchni drogi asfaltowej. f) Zadanie VI - Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i rowów przydrożnych na terenie gminy Suwałki. (Szacowana długość poboczy dróg gminnych wyniesie ok. 200 km). Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych na terenie gminy Suwałki, z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy. Zakres robót obejmuje również poza koszeniem poboczy, koszenie rowów przydrożnych. Orientacyjna długość poboczy dróg gminnych objętych zamówieniem wynosi ok. 200 km. Koszenie odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Urzędu Gminy, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze - średnia szerokość jednoprzejazdowego koszenia wynosi 1 m). Zamówienie obejmuje w swym zakresem w razie stwierdzenia takiej potrzeby również przycięcie wystających gałęzi drzew i krzewów na drogach gminnych, w trakcie koszenia poboczy, z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia na miejscu warunków wykonania przedmiotu zamówienia. Prace w zadaniach ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, na którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca. Realizacja zamówienia: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV, Zadanie V, Zadanie VI odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy. W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż dwa dni od dnia otrzymania pisemnego lub telefonicznego zlecenia z Urzędu Gminy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część wschodnia gminy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Sprzętowe Paweł Zubrzycki, Lipniak 13, 16-402 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12,05
Oferta z najniższą ceną: 12,05 / Oferta z najwyższą ceną: 18,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część zachodnia gminy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROBOTY DROGOWO ZIEMNE Bud-Drog, Marek Zieliński,, Olszanka 3, 16-304 Nowinka, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11,83
Oferta z najniższą ceną: 11,83 / Oferta z najwyższą ceną: 20,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III - Transport 1 m3 żużlu na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BOGMAR" Roboty Ziemne, Transport i Handel Bogusław Martynko
jakie przetargi wygrała firma
"BOGMAR" Roboty Ziemne, Transport i Handel Bogusław Martynko
- BOGMAR Roboty Ziemne, Transport i Handel, Bogusław Martynko, ul. B. Chrobrego 34, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11,69
Oferta z najniższą ceną: 11,69 / Oferta z najwyższą ceną: 14,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie IV - Profilowanie istniejących nawierzchni dróg nieutwardzonych o szerokości od 3m do 6m
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Transport Ciężarowy Edmund Waszkiewicz, Wołownia 22A, 16-404 Jeleniewo, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123,00
Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146,37
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie V - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Suwałki mieszanką mineralno-bitumiczną.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MASTER Usługi Transportowe, Roboty Ziemne Mirosław Stankiewicz, Andrzejewo 11, 16-411 Szypliszki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141,20
Oferta z najniższą ceną: 141,20 / Oferta z najwyższą ceną: 153,75
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie VI - Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i rowów przydrożnych na terenie gminy Suwałki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH Szymon Kutyło, Biała Woda 50A, 16-402 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7408,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40,00
Oferta z najniższą ceną: 40,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.