eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług w systemie sprzedaży bezgotówkowej do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Poznań: Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług w systemie sprzedaży bezgotówkowej do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 7310 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387064 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług w systemie sprzedaży bezgotówkowej do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz usług w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Poznaniu. 2.Zakup paliwa odbywać się będzie: a) bezpośrednio do zbiorników 9 samochodów służbowych Zamawiającego (zastrzega się, że ilość pojazdów może ulec zmianie); b) do kanistra z przeznaczeniem do urządzeń będących w posiadaniu Wydziału Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich przez posiadacza karty wystawionej na samochód marki Dacia Duster, bądź na podstawie karty na okaziciela. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie 24 miesięcy: 32 600 litrów , w tym: a) paliwo tankowane bezpośrednio do pojazdów - 32 400 litrów: Benzyna bezołowiowa - ok. 22 400 litrów, w tym: PB 95 - ok. 8 300 litrów, PB 98 - ok. 14 100 litrów; Olej napędowy (letni/zimowy) - ok. 10 000 litrów b) paliwo tankowane do kanistra - 200 litrów: Benzyna bezołowiowa - ok. 120 litrów, w tym: PB 95 - ok. 80 litrów, PB 98 - ok. 40 litrów; Olej napędowy (letni/zimowy) -ok. 80 litrów. 4.Podane ilości benzyny bezołowiowej Pb-95, benzyny bezołowiowej min 98 i oleju napędowego ON są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowaniai mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej lub większej ilości paliwa. 5.Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 70% ilości litrów paliwa. 6.Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe wykonawcy. 7.Transakcje będą realizowane za pomocą kart elektronicznych magnetycznych lub procesorowych. Dostawca dostarczy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego karty w ilości 11 sztuk ( 9 szt. wystawionych na dane samochodów służbowych Zamawiającego i 2 szt. na okaziciela). 8. Karty paliwowe muszą umożliwiać zakup poza paliwami n/w produktów:a.Oleje silnikowe, b.Płyny chłodzące, c.Płyny do spryskiwaczy,d.Płyny hamulcowe, e.Dodatki uszlachetniające do paliwa, f.Środki do czyszczenia i konserwacji tworzyw wnętrza i zewnętrznych elementów samochodu, g.Płyny do czyszczenia i konserwacji tapicerki oraz zewnętrznych elementów samochodu, h.Odświeżacze powietrza, i.Żarówki, bezpieczniki oraz korzystanie z usług: a.Myjni automatycznej, b.Kompresora c.Dokonywanie opłat za przejazd autostradą. 9. Szacunkowy koszt zakupów materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i usług poza paliwami nie będzie przekraczał 10% wartości zamówienia. 10.Zamawiający wymaga, aby: a)Wykonawca dysponował całodobowymi, obsługowymi stacjami paliw czynnymi w dni powszechne, niedziele i święta, na terenie całego kraju (minimum 5 na terenie miasta Poznania oraz przynajmniej jedną na terenie każdego miasta wojewódzkiego); b) przynajmniej jedna stacja paliw była zlokalizowana od siedziby Zamawiającego w promieniu nie większym niż 10 km; c)stacje spełniały wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężnesłużące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005r. Nr 243, poz. 2063 ze zmianami);d) oferowane benzyny bezołowiowe i oleje napędowe spełniały wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2013 r., poz. 1058) oraz w normach: PN -EN ISO 4259; e) termin wydania kart, o których mowa w §3 ust. 8 i 9 wzoru umowy, nie był dłuższy niż 10 dni roboczych; f) na stacjach Wykonawcy dostępne były odkurzacze ręczne, 11. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie do dnia 31.12.2016 r. lub do wykorzystania kwoty brutto, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia: 200.717,50 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.20.00 - Benzyna 09.13.40.00 - Oleje napędowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Shell Polska Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 7a, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163184,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15,19

  • Oferta z najniższą ceną: 14,74 / Oferta z najwyższą ceną: 15,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.