To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Będzin: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Starostwa Powiatowego w Będzinie
na 2013r
Numer ogłoszenia: 73114 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 521022 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Starostwa Powiatowego w Będzinie na 2013r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Starostwa Powiatowego w Będzinie w 2013r. 2. W terminie realizacji jednostkowej dostawy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć materiały biurowe oraz papier w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszczące się na I piętrze w siedzibie Zamawiającego przy ul. Krasickiego 17. 3. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne ( wymiary, gramaturę, zastosowany materiał itp.), cechy użytkowe (kolor, przeznaczenie itp.) oraz jakościowe (opakowanie, estetyka, deklaracje zgodności z normami UE itp.), jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. 4. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych do opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie próbek: dla każdej z wymienionych pozycji:* 50, 53, 56, 57, 59, 60, 62, 66, 68, 69, 75, 80, 81, 82, 83, 84, 115, 116, 117, 127, 138 - w ilości po jednej sztuce produktu ( w przypadku różnych kolorów - po jednej sztuce produktu w kolorze zamawianym przez Zamawiającego ). 5. Zamawiający zastrzega, iż próbki w przypadku zwrotu do Wykonawcy po spełnieniu okoliczności wskazanych w art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. na wniosek Wykonawcy, będą posiadać ślady zużycia produktu. 6. Zamawiający informuje, iż próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, i z którym Zamawiający podpisze umowę w przedmiocie wykonania zamówienia, pozostaną u Zamawiającego w celach dowodowych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro - Land Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57849,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68354,32
Oferta z najniższą ceną: 49449,17 / Oferta z najwyższą ceną: 68354,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11 Listopada 20 i ulicy Sportowej 4 oraz w budynku Straży Miejskiej w Będzinie przy Placu Kolei Warszawsko-Wiedeńskiej 3
- Świadczenie usług cateringowych dla podopiecznych MOPS, dla pensjonariuszy DDPS oraz Schroniska dla Bezdomnych Mieszkańców Miasta Będzina oraz dla podopiecznych CUS
- 2025 - Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie
- Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11
- "Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie na rok 2025"
- Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.