Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Gostyń: Przebudowa drogi gminnej w Starym Gostyniu
Numer ogłoszenia: 73129 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Starym Gostyniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Starym Gostyniu. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi o nawierzchni gruntowej na bitumiczną ok. 274,00 mb, II etap w tym m. in. 1. Roboty drogowe: - koryta wykonane mechanicznie -1 598,40 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego grub. 20 cm - 1 507,00 m2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego w-wa grub 4 cm -1 507,00 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 1 507,00 m2. 2. Kanalizacja deszczowa: - rurociąg kanalizacji deszcz. z rur PVC średni. 315 mm - 269,00 m, - ustawienie studni rewizyjnych średnicy 1000 mm - 7 szt., - studzienki ściekowe uliczne o średnicy 500 mm - 10 szt. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gat. I lub klasie I. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem-kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w SST Wymagania ogólne. Na przedmiotowe zadanie p.n. Przebudowa drogi gminnej w Starym Gostyniu, Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 - letniego okresu gwarancji; rękojmi. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy - lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić ponadto koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III SIWZ i nie przekroczy łącznie 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się doświadczeniem zawodowym, potwierdzonym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, gdzie zamawiający za minimalne uzna roboty polegające na: 1. budowie dróg o nawierzchni asfaltowej - dwie roboty każda z nich o min. powierzchni 1000,00 m2, 2. budowie kanalizacji deszczowej - dwie roboty każda z nich o średnicy zewn. min. 315 mm lub 400 mm, o długości min. 200,00 m, łącznie z co najmniej 3 studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych średnicy min. 1000 mm (wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać z wykonania odrębnych robót budowlanych);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowaniem przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalnościach: 1. drogowej, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak droga w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, 2. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga: 1. posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 0,3 mln PLN, 2. posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. dowód wpłaty wadium, 2. kosztorysy ofertowe, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli ni wyniki ono z innych przestawionych dokumentów, 4. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, b) zmiany terminu wykonania zadania w przypadkach określonych w § 2 umowy, c) wprowadzenia robót zamiennych, d) aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego, e) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, f) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, g) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, h) zmiany podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji niniejszej umowy (w tym wypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia), i) uzgodnień dotyczących zmiany formy rozliczeń finansowych za wykonane roboty przez podwykonawców
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie: Urząd Miejski w Gostyniu, Wydział Rozwoju i Inwestycji, pok. nr 6 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać w formie elektronicznej ze strony www.biuletyn.gostyn.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (kancelaria) lub Wydział Rozwoju i Inwestycji, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Henryk Sadzki, Wydział Rozwoju i Inwestycji, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, mail: hsadzki@um.gostyn.pl, Paweł Sokołowski, Wydział Rozwoju i Inwestycji, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6, mail: psokolowski@um.gostyn.pl, w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4923P w miejscowości Ludwinowo - etap III - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Ulepszenie nawierzchni chodnika w miejscowości Koszkowo
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- "Poprawa gospodarki wodnej poprzez budowę zbiorników retencyjnych w miejscowości Jabłoń oraz Paszenki"
- "Przebudowa drogi gminnej 560036S ul. Ogrodowej na odcinku od skrzyżowania z DW494 ul. Wręczycka do skrzyżowania z DP 2048S ul. Główna w miejscowości Kalej" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.