Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Opole Lubelskie: Usługa szkoleniowa pn. Wizaż i stylizacja paznokci z modułem przedłużania rzęs
Numer ogłoszenia: 73137 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 73 50, faks 81 827 73 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupopolelubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa pn. Wizaż i stylizacja paznokci z modułem przedłużania rzęs.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej pn. Wizaż i stylizacja paznokci z modułem przedłużania rzęs dla osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu Lubelskim. Liczba godzin: co najmniej 150 godzin zegarowych (200 godzin edukacyjnych) łącznie z egzaminem. Za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Istnieje możliwość kumulowania przerw.Liczba osób: 10 osób. Liczba grup kursowych: jedna grupa.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 29.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2164 z późn. zm.) w związku z § 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca wykaże że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi szkoleniowe odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał co najmniej: 1 szkolenie grupowe, gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (szkolenie kosmetyczne gdzie w programie szkolenia realizowane były jednocześnie moduły: wizaż + stylizacja paznokci) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz że zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie lub 1 szkolenie grupowe, gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia szkolenie kosmetyczne gdzie w programie szkolenia realizowany był moduł: wizaż oraz co najmniej 1 szkolenie grupowe gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia szkolenie kosmetyczne gdzie w programie szkolenia realizowany był moduł: stylizacja paznokci.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca wykaże, że będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie prawnej do dysponowania tymi zasobami. - Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie dysponował: -jedną salą wykładową przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wyposażoną w miejsca siedzące, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP p.poż., dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz zapleczem socjalnym i sanitarnym; -stolikami i krzesłami dla 10 uczestników szkolenia; - tablicą lub flipchartem z zapasem kartek lub rzutnikiem i ekranem - w zależności od sposobu prowadzenia zajęć -co najmniej 5 stanowiskami roboczymi w salonie/nach kosmetycznych lub pracowniach kosmetycznych lub innych salach przystosowanych do tych zajęć, -fotelem kosmetycznym, przenośnym brodzikiem do moczenia nóg lub fotelem do pedicure-manicure - co najmniej 2 sztuki, -łóżka kosmetyczne - co najmniej 5 sztuk, - podnóżki do pedicure do oparcia nogi klienta - co najmniej 5 sztuk, - lustra - co najmniej 5 sztuk, - frezarka do paznokci - 5 sztuk, - sterylizator do narzędzi - 1 sztuka, - apteczka - 1 sztuka, - palce do ćwiczeń na tipsa z kieszonką- 10 sztuk, - palce do ćwiczeń na szablon bez kieszonki - 10 sztuk, -przybornik do wymiany frezów - co najmniej 3 sztuki, - podłokietnik - min. 5 sztuk, - lampka stolikowa - min. 5 sztuk, - wykałaczki - co najmniej 3 opakowania, - środki dezynfekujące do narzędzi i powierzchni - co najmniej 2 szt., - środki dezynfekujące do skóry - co najmniej 2 szt., - pomadki - 2 zestawy po 30 sztuk w różnych kolorach, - paleta błyszczków 15 kolorów - 3 sztuki, - utrwalacz makijażu - 5 sztuk, - preparaty do demakijażu twarzy - 5 sztuk, - preparaty do demakijażu oczu - 5 sztuk, - aplikatory bezwłókienkowe do rzęs - co najmniej 50 szt. - lakier hybrydowy - co najmniej 7 ml - co najmniej 40 kolorów, - lakiery do paznokci - co najmniej 10 ml - co najmniej 40 kolorów, - lakier liner do zdobienia paznokci - co najmniej 5 kolorów, - utwardzacz do lakieru - co najmniej 5 sztuk, -żel budujący do paznokci - 50 g - 5 sztuk, - żel kolorowy do paznokci - co najmniej 40 kolorów (w tym pink, white, clear), - żel podkładowy - co najmniej 3 sztuki, - płyn do odtłuszczania i przemywania masy żelowej - co najmniej 5 sztuk, - preparat nabłyszczająco-utwardzający - co najmniej 5 sztuk, -płyn wytrawiający pod żel i akryl - co najmniej 5 sztuk, -akryl - co najmniej 40 kolorów (w tym pink, white, clear), - płyn do modelowania masy akrylowej - co najmniej 100 ml - 5 sztuk, - płyn poprawiający przyczepność do masy żelowej lub akrylowej - co najmniej 15 ml - co najmniej 2 sztuki, - szablony do akrylu - co najmniej 400 sztuk, -preparat zapobiegający żółknięciu paznokci naturalnych i sztucznych - co najmniej 3 sztuki po 7 ml, - zestaw tipsów naturalne lub mleczne z kieszonką różne rozmiary - co najmniej 200 sztuk, -zestaw tipsów naturalne lub mleczne bez kieszonki różne rozmiary - 200 sztuk, - naklejki wodne na paznokcie - co najmniej 10 wzorów, - płyn do zdejmowania tipsów i akrylu - 100 ml - co najmniej 5 sztuk, -miseczki do zdejmowania tipsów, hybryd i akrylu - 10 sztuk, - profilowana miseczka do zabiegów kosmetycznych - 10 sztuk, -tasiemki-nitki samoprzylepne do zdobienia paznokci szer. 1 mm - co najmniej 3 wzory, - stemple do zdobienia paznokci - zestaw co najmniej 40 wzorów, - cyrkonie do zdobienia paznokci - co najmniej 3 opakowania w różnych kolorach, - inne ozdoby mix.do paznokci w woreczkach strunowych/pudełeczkach - co najmniej 10 sztuk, -zalotka do rzęs - 5 sztuk, - środki higieniczne- ilość dostosowana do potrzeb szkolenia, - dmuchawka-suszarka do rzęs - co najmniej 5 sztuk, -pierścień do kleju do przedłużania rzęs+ wkłady - co najmniej 10 sztuk
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności osoby odpowiedzialne za świadczenie usługi szkoleniowej pn. Wizaż i stylizacja paznokci z modułem przedłużanie rzęs wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 wykładowcą (na liście podstawowej), który będzie prowadzić zajęcia teoretyczne, (dodatkowo co najmniej 1 wykładowcą na liście rezerwowej), załącznik nr 5 do SIWZ i spełniają łącznie następujące wymagania: posiadają co najmniej średnie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe uprawnienia zgodne z tematyką szkolenia oraz przygotowanie pedagogiczne, posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone z zakresu wizażu i stylizacji paznokci) lub min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku nauczyciel przedmiotów obejmujących pod względem merytorycznym zagadnienie z tego zakresu w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty, oraz co najmniej 2 instruktorami zajęć praktycznych (na liście podstawowej), którzy będą prowadzić zajęcia praktyczne (dodatkowo co najmniej 1 instruktorem na liście rezerwowej) Załącznik nr 5 do SIWZ i spełniają łącznie następujące wymagania: posiadają co najmniej średnie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe uprawnienia zgodne z tematyką szkolenia oraz przygotowanie pedagogiczne, posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone w z zakresu wizażu i stylizacji paznokci oraz co najmniej poprowadzone 1 warsztaty z przedłużania rzęs lub min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku nauczyciel przedmiotów obejmujących pod względem merytorycznym zagadnienie z tego zakresu oraz co najmniej poprowadzone 1 warsztaty z przedłużania rzęs lub min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kosmetyczka oraz co najmniej poprowadzone 1 warsztaty z przedłużania rzęs w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1/Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej2/W przypadku korzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu pisemne zobowiązanie innych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów, o których mowa w pkt 5, ppkt 5.1, lit. c) SIWZ na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu 3/ Certyfikat jakości usług (jeżeli posiada)4/ Wzory dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji przez uczestników szkolenia, w tym: zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodne ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014, poz. 622) oraz suplement do ww. zaświadczenia zawierającego dane dotyczące okresu szkolenia i zakresu tematycznego szkolenia w świetle Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014, poz. 667); 5/ informację dotyczącą zaangażowania Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc dla przeszkolonych osób (należy opisać, a po zakończeniu szkolenia udokumentować); 6/ informację dotyczącą rodzaju dokumentów, które Wykonawca przedłoży na potwierdzenie działalności promocyjnej na rzecz zatrudnienia absolwentów szkolenia (należy w ofercie opisać, a po zakończeniu szkolenia udokumentować)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń - 50
- 3 - Certyfikat jakości usług - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy tylko w zakresie dotyczącym: 1) miejsca szkolenia - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej) oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą nie gorsze do warunków wskazanych w ofercie; 2) terminu wykonania - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej, niemożności skompletowania przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych określonej liczby uczestników szkolenia) oraz pod warunkiem, że zostanie zachowany przeciętny tygodniowy wymiar 25 godzin zegarowych szkolenia; 3) osób prowadzących szkolenie - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienia niezawinionej utraty uprawnień przez te osoby) oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje nie mniejsze niż doświadczenie i kwalifikacje osoby wymienionej w ofercie i SIWZ; 4) liczby uczestników - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (w sytuacjach losowych, wystąpienia siły wyższej, podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej przez uczestników szkolenia w trakcie szkolenia i nie kontynuowania przez nich tego szkolenia, nieusprawiedliwione przerwanie szkolenia, niemożności skompletowania grupy szkoleniowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego); 5) materiałów szkoleniowych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom - pod warunkiem, że zmiana jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej, w przypadku braku w księgarni określonych egzemplarzy książek) oraz pod warunkiem, że nowe materiały przedłożone przez Wykonawcę nie będą gorsze pod względem jakości i treści merytorycznych od materiałów przedstawionych w ofercie a ich cena nie ulegnie zmianie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.opole.lubelskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie sekretariat, I piętro, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie opolskim (II) - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.