Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-21
Zaniemyśl: Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Nasza w Zwoli
Numer ogłoszenia: 73141 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zaniemyślu , ul. Sosnowa 4, 63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie, tel. (061) 285 75 46, faks (061) 285 75 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Nasza w Zwoli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kolektorów kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla odprowadzenia ścieków sanitarnych zabudowy mieszkalnej typu rekreacyjnego położonych obustronnie wzdłuż ul. Naszej w miejscowości Zwola gm. Zaniemyśl. Kolektory grawitacyjne o łącznej długości 628 mb. doprowadzające ścieki do projektowanej przepompowni Ścieków P1 z której zostaną przepompowane rurociągiem tłocznym o dł. 280 mb. do studni istniejącej kanalizacji sanitarnej w ul. Głównej. Dla istniejącej zabudowy zaprojektowano 37 szt przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studnią rewizyjną fi 315 z włazem żeliwnym fi 315 typu ciężkiego. Kolektory kanalizacyjne fi 200 K-1, K-1-1, K-1-2,K-1-3 i K-2 usytuowane są w drodze gminnej ul. Nasza. Kolektory o parametrach : rura PVC klasy S o litej jednorodnej strukturze ścianki i sztywności obwodowej SN> 8 KN/m2 i średnicy zewnętrznej fi 200 mm o złączach kielichowych uszczelnionych na uszczelkę gumową. Uzbrojenie kolektorów kanalizacji sanitarnej stanowić będą studzienki rewizyjno - podłączeniowe z kinetą zbiorczą zlokalizowane w miejscach podłączenia przykanalików co ok 30 m. Z uwagi na małą szerokość drogi i istniejące uzbrojenie , dopuszcza się studzienki rewizyjne z PVC o średnicy fi 425 z włazem żeliwnym fi 425 typu ciężkiego z wykonaniem opaski o śr. 1m zbrojonej na podbudowie suchego betonu wyk przy pomocy kostki poz-brukowej. Podłączenia nieruchomości wykonane będą przy pomocy rur PVC fi 160 klasy S gr 4,7 mm rura lita do studni zbiorczych na kolektorze , a zakończonych studzienką rewizyjną fi 315 z włazem żeliwnym fi 315 typu ciężkiego . Studzienki będą się znajdowały przed granicą posesji. Przepompownia ścieków : - średnica zbiornika min fi 1,2 m - pompa NURT 50 PZM 1,9 /SZ - 2 szt. - zbiornik przepompowni : betonowy -beton typu C 35/45 ( deklaracja) z połączeniem szczelnym ( uszczelki gumowe) w płaszczu zbiornika należy osadzić przejścia szczelne dla króćców wlotowych oraz kabli energetycznych i sterowniczych.
- zamontować stopę pod żuraw ( średnica i typ do uzgodnienia z inwestorem)
- wewnątrz zainstalować ze stali nierdzewnej armaturę zwrotną i odcinającą oddzielnie dla pionu tłocznego każdej pompy. Pion tłoczny należy wyposażyć w nasadę (tzw. Strażacką), która będzie umożliwiała płukanie rurociągu tłocznego. - zainstalować na kolektorze grawitacyjnym zasuwę odcinającą płytkową z ruchomymi kołnierzami do zabudowy podziemnej z żeliwa sferoidalnego 200 mm typu Hawle lub innej odpowiadającej tym warunkom wyprowadzić klucz do poziomu przepompowni oraz zainstalować skrzynkę uliczną( obudowę)
-wykonać przyłącze zasilającego od szafki pomiarowej dostawcy energii do szafki sterującej przepompownią ścieków.
System sterowania i powiadomień GPRS zgodny z istniejącym systemem funkcjonującym w ZGK Zaniemyśl o parametrach : 1. Rozdzielnia sterująca Rozdzielnia sterująca wykonana w obudowie z tworzywa sztucznego, posiadającej stopień ochrony nie mniejszy niż IP54 oraz posiada znak CE. Obudowa posiada podwójne drzwi zamykane na zamki z wkładką patentową. Aparatura sterownicza zamontowana w sposób umożliwiający łatwy dostęp. Każdy element wchodzący w skład szafy jest opisany w sposób jednoznaczny. Zasilanie szafy zrealizowano kablem ułożonym w ziemi biegnącym od szafy pomiarowej. Elementy sterowania stanowią: - Sonda hydrostatyczna APLISENS SG-25S (Kpl.1), - Regulatory pływakowe MAC3 (Kpl.2), - Moduł telemetryczny MT101 Praca przepompowni podnoszącej ścieki odbywa się przy pomocy dwóch pomp pracujących naprzemiennie, które nadzoruje programowalny moduł telemetryczny MT101. Załączenie automatycznego cyklu pracy odbywa się po przełączeniu dwóch przełączników rodzaju pracy pomp, znajdujących się na elewacji szafy w tryb AUTO. Pracą pomp steruje sonda hydrostatyczna, pracująca z sygnałem analogowym proporcjonalnym do wysokości poziomu ścieków zamienianym w sterowniku na cztery wyróżnione poziomy: - Awaryjne maksimum - przepełnienie - Maksimum robocze - poziom załączenia dwóch pomp - Minimum robocze - poziom wyłączania pomp - Awaryjne minimum - zabezpieczenie pomp przed sucho biegiem. W przepompowni zainstalowane zostaną dodatkowe sygnalizatory pływakowe, które sterują pracą pomp w trybie awaryjnym. Ostateczne poziomy zostaną ustalone w trakcie rozruchu, Pracę pomp nadzoruje programowalny sterownik, którego zadaniem jest: - Naprzemienne załączanie pomp, - Załączanie i wyłączanie pomp w zależności od poziomu ścieków wskazanego przez sondę hydrostatyczną w układzie automatycznym, - Rejestracja ilości godzin pracy każdej pompy - Wykrywanie niesprawności układu pompowego. Zadaniem układu sterowania oraz sterownika jest również bieżące przekazywanie informacji w zakresie: - Stanu zasilania - Zaniku napięcia sieci - Rodzaju trybu sterowania pracą pomp (automatyczne, ręczne) - Stanu pracy urządzeń - Czasu pracy urządzeń - Przekroczenie stanów awaryjnych - Aktualny poziom ścieków w komorze przepompowni - Sygnalizacji otwartych drzwi szafki Stan pracy urządzeń wyświetlany jest na drzwiach szafki sterowniczej za pomocą podświetlanych przycisków sterowania ręcznego oraz lampek sygnalizacyjnych. Zakres monitoringu przepompowni ścieków wykonuje szafka telemechaniki, stanowiąca niezależną stację mikroprocesorową i modem GPRS odpowiedzialny za transmisję danych. Wielkości monitorowane: 1. Stan zasilania (CKF) 2. Praca/Stop pompy 1 3. Praca/Stop pompy 2 4. Awaria pompy 1 - wskaźnik zadziałania wyłącznika termicznego 5. Awaria pompy 2 - wskaźnik zadziałania wyłącznika termicznego 6. Licznik czasu pracy pompy 1 7. Licznik czasu pracy pompy 2 8. Tryb Auto - 0 - Ręka Pompy 1 9. Tryb Auto - 0 - Ręka Pompy 2 10. Potwierdzenie załączenia pompy 1 11. Potwierdzenie załączenia pompy 2 12. Suchobieg (pływak suchobiegu) 13. Przepełnienie (pływak alarmowy) 14. Włamanie - zadziałanie wyłącznika krańcowego drzwi szafki 15. Aktualny poziom ścieków zmierzony sondą hydrostatyczną 16. Pobór prądu pomp - opcjonalnie 2. Wymagania dotyczące systemu sterowania i monitorowania przepompowni w trybie on-line z wykorzystaniem technologii GPRS Szafa sterownicza wyposażona zostanie w specjalistyczny układ MT101 umożliwiający monitorowanie oraz sterowanie przepompownią ścieków w trybie on-line z wykorzystaniem transmisji GPRS. Ponadto układ umożliwia wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych na wybrany telefon komórkowy użytkownika o wystąpieniu stanów awaryjnych na przepompowniach ścieków. System sterowania i monitorowania projektowanych przepompowni należy połączyć z istniejącym systemem sterowania na stacji dyspozytorskiej. 3. Specyfikacja techniczna szafy sterowniczej montowanej na zewnątrz budynku 3.1. Obudowa Szafa sterownicza wykonana z tworzywa sztucznego o wymiarach 600 x 800 x 300mm. Zapewnia stopień ochrony co najmniej IP54. Szafa wyposażona jest w drzwi wewnętrzne przystosowane do montażu aparatury sterowniczej, oraz płytę montażową. Wejście kabli przez dławiki w dolnej części szafy. Kable podłączone do listwy zaciskowej zamocowanej na płycie montażowej. Szafa mocowana do cokołu. 3.2. Standardowe wyposażenie szafy sterowniczej Standardowe wyposażenie szafy sterowniczej obejmuje: - Gniazdo agregatu - umiejscowione na bocznej ścianie szafy sterowniczej - Przełącznik rodzaju zasilania (sieć - 0 - agregat) - Gniazdo 230VAC - Gniazdo 24VAC - Transformato bezpieczeństwa 230/24V - Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe modułu telemetrycznego (klasa C) - Zabezpieczenie nadmiarowo-prądowe wszystkich obwodów odbiorczych - Wyłączniki silnikowe z wyzwalaczem termicznym i magnetoelektrycznym - Amperomierze do pomiaru natężenia prądu - Liczniki czasu pracy pomp - Specjalizowany moduł telemetryczny łączący w sobie funkcjonalność sterownika PLC i modemu GSM/GPRS z zainstalowanym oprogramowaniem do dedykowanego sterowania pracą przepompowni i transmisji danych w trybie on-line, w technologii GPRS z przepompowni do stacji operatorskiej. Struktura oprogramowania wewnętrznego modułu musi zapewniać stworzenie zamkniętej sieci złożonej z monitorowanych obiektów oraz stacji dyspozytorskiej. Wbudowane w oprogramowanie modułu mechanizmy ochrony muszą zapewnić odporność systemu transmisji danych na ataki z zewnątrz, co zagwarantuje zachowanie poufności przesyłanych danych - Dwa pływaki do sygnalizacji stanów alarmowych MAC-3 - Hydrosonda SG-25S firmy APLISENS - Styczniki mocy do rozruchu pomp - Czujnik kolejności i zaniku faz - Zasilacz 230V AC / 24VDC do zasilania modułu telemetrycznego - Akumulator 12V/1.2Ah do podtrzymania pracy sterownika w przypadku braku zasilania podstawowego 3.3. Zasada działania układu automatyki szafki i funkcje realizowane przez oprogramowanie modułu telemetrycznego Układ automatyki szafki wykorzystuje do sterowania pracą pomp sygnały z czujników pływakowych (SUCHOBIEG i ALARM) oraz sondy hydrostatycznej. Wyróżniamy 2 tryby pracy szafy: - Praca normalna - sterowanie pracą przepompowni realizowane jest przez sterownik zintegrowany w module telemetrycznym. Poziomu załączania i wyłączania pomp zapamiętane są w pamięci nieulotnej sterownika. Regulacja poziomów odbywa się z komputera stacji dyspozytorskiej. Do pomiaru poziomu wykorzystywany jest sygnal analogowy 4-20mA z sondy hydrostatycznej. Dodatkowo oprogramowanie sterownika analizuje stany logiczne sygnałów z czujników pływakowych (SUCHOBIEG i ALARM), jakkolwiek w tym trybie pracy poziom ścieków w komorze nie powinien osiągać wartości powodujących zadziałanie czujników pływakowych, a więc elementy te nie biorą bezpośrednio udziału w procesie sterowania. - Praca w trybie awaryjnym - w przypadku awarii sterownika lub uszkodzenia sondy hydrostatycznej układ automatyki szafki przejmuje sterowanie pracą pomp. Do załączania i wyłączania pomp wykorzystywane są wyłącznie sygnały z czujników pływakowych. Poziom ścieków w komorze zmienia się zatem pomiędzy punktami wyznaczonymi przez ustawienie czujników pływakowych. Funkcje realizowane przez oprogramowanie modułu telemetrycznego: - Naprzemienna praca pomp Sterownik w każdym cyklu roboczym załącza pompę, która w poprzednim cyklu nie pracowała. W przypadku awarii jednej z pomp następuje automatyczne wyłączenie sterowania pracą pompy uszkodzonej i załączenie pompy sprawnej - Równoległa praca pomp co zadaną ilość cykli Oprogramowanie sterownika modułu telemetrycznego umożliwia równoczesne (z przesunięciem 5 sekundowym pomiędzy pompami) załączenie 2 pomp, co zadaną ilość cykli pracy. Funkcja ta ma na celu zwiększenie ciśnienia w części tłocznej rurociągu i usunięcie z jego ścianek osadów. Elementem odpowiedzialnym za realizację tej funkcji jest oprogramowanie sterownika modułu telemetrycznego. - Automatyczne załączenie drugiej pompy w przypadku gdy napływ > wydajności jednej pompy Jednoczesne załączenie 2 pomp jest uaktywniane również w przypadku, gdy poziom ścieków w komorze przekroczy wartość zdefiniowaną jako poziom alarmowy oraz gdy, pomimo pracy jednej pompy, poziom ścieków nie spadnie poniżej wartości poziom maksimum (poziomu załączania pomp) w ciągu zadanego okresu czasu. Oprogramowanie sterownika modułu telemetrycznego umożliwia zatem po zadanym okresie czasu (typowo 3-5 minut
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6.000 zł słownie ( Sześćtysięcyzłotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym roboty winny obejmować min 1 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i min 500 mb sieci kanalizacji tłocznej z min 2 przepompowniami ścieków , min 60 szt przykanalików z podaniem daty i miejsca wykonania a łączna ich wartość wykonania winna wynosić min 500 .000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi , ze roboty zostały wykonane należycie ( poświadczenia z zakresem rzeczowym i wartościowym )
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Opis wymaganych uprawnień : kserokopia uprawnień Kierownika Budowy wraz z przynależnością do Izby - po wyborze oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć :informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. szczegółowy opis wymagań w zakresie wysokości posiadanych środków finansowych- ilość środków wyrażona w min 6 cyfrową ilością zer.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym roboty winny obejmować min 1 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i min 500 mb sieci kanalizacji tłocznej z min 2 przepompowniami ścieków , min 60 szt przykanalików z podaniem daty i miejsca wykonania a łączna ich wartość wykonania winna wynosić min 500 .000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi , ze roboty zostały wykonane należycie ( poświadczenia z zakresem rzeczowym i wartościowym ); - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja od 36 miesięcy do 48 miesięcy - 8% - 8
- 3 - Gwarancja powyżej 48 miesięcy + poz 2. co daje łacznie 10% ( 8% + 2%) - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP , przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy ryczałtowej w stosunku do treści oferty tylko w przypadku ustawowych zmian np. podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaniemysl.pl/BIP/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zaniemyślu, ul. Sosnowa 4 63-020 Zaniemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zaniemyślu, ul. Sosnowa 4 63-020 Zaniemyśl - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi - ul. Dębowej w miejscowości Jaczów.
- Wykonanie prac budowlanych związanych z Utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w dziedzinie eksploatacja i utrzymanie kolejowych środków transportu przy ZSTM
- "Zarurowanie odcinka rowu melioracyjnego nr R-P1 zlokalizowanego na dz. nr 124/6, obręb Paszowice, km 0+021 - 0+221"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na działce nr 48 obręb 39, przy ul. Łódzkiej w Częstochowie- budynek "B""
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej Adamin-Umień etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.