Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Głowno: Dostawa materiałów budowlanych do budowy nawierzchni ulicy, wjazdów i chodników przy ulicy Jasnej, nawierzchni chodnika i wjazdów przy ul. Kopernika, nawierzchni i wjazdów w części ulicy Wyspiańskiego, oraz chodnika i wjazdów przy ul. Konarskiego w Głownie
Numer ogłoszenia: 73146 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny w Głownie , ul. Dworska 3, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191035, faks 042 7191035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do budowy nawierzchni ulicy, wjazdów i chodników przy ulicy Jasnej, nawierzchni chodnika i wjazdów przy ul. Kopernika, nawierzchni i wjazdów w części ulicy Wyspiańskiego, oraz chodnika i wjazdów przy ul. Konarskiego w Głownie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę materiałów budowlanych do budowy nawierzchni ulicy, wjazdów i chodników przy ulicy Jasnej, nawierzchni chodnika i wjazdów przy ul. Kopernika, nawierzchni i wjazdów w części ulicy Wyspiańskiego, oraz chodnika i wjazdów przy ul. Konarskiego w Głownie, zgodnie z SIWZ. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 - Materiały budowlane gotowe Część 2 - Kruszywo łamane Część 3 - Piasek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, , spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia, spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z potwierdzonym oświadczeniem jego aktualności do dnia złożenia oferty, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 4)Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glowno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Głownie
95-015 Głowno
ul. Dworska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Komunalny w Głownie 95-015 Głowno ul. Dworska 3 pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane gotowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka brukowa 8 typ Behaton, szara - 2.000 m2 Kostka brukowa 8 typ Behaton połówka, szara - 55 m2 Kostka brukowa 8 typ Behaton brzegowa, szara - 26 m2 Kostka brukowa 8 typ Behaton, czerwona - 2.120 m2 Kostka brukowa 8 typ Behaton połówka, czerwona - 105 m2 Obrzeże chodnikowe betonowe 100x30x8, szare - 850 szt. Obrzeże chodnikowe betonowe 100x30x6, szare - 1.570 szt. Krawężnik betonowy 100x30x15, szary - 730 szt. Krawężnik betonowy łukowy zewnętrzny R6, szary - 45 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kruszywo łamane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo łamane, dolomit 0-63 mm na podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie - 200 ton Kruszywo łamane, dolomit 0-31,5 mm na podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie - 910 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Piasek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piasek uszlachetniony 0 - 2 mm - 705 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie w 2025 roku
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Dostawa kruszywa dla Nadleśnictwa Dobrzejewice w 2024 r.
- Dostawa piasku.
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- spoiwo mineralno cementowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.