eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogówPrzebudowa instalacji elektrycznej w Internacie Zespo³u Placówek Szkolno - Wychowawczych przy ul. Sportowej 1 w G³ogowie - etap IV kuchnia i sto³ówka

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-03-04

G³ogów: Przebudowa instalacji elektrycznej w Internacie Zespo³u Placówek Szkolno - Wychowawczych przy ul. Sportowej 1 w G³ogowie - etap IV kuchnia i sto³ówka
Numer og³oszenia: 73151 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat G³ogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów, woj. dolno¶l±skie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa instalacji elektrycznej w Internacie Zespo³u Placówek Szkolno - Wychowawczych przy ul. Sportowej 1 w G³ogowie - etap IV kuchnia i sto³ówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa instalacji elektrycznej w Internacie Zespo³u Placówek Szkolno - Wychowawczych przy ul. Sportowej 1 w G³ogowie - etap IV kuchnia i sto³ówka. Na zakres rzeczowy robót sk³ada siê: - przebudowa instalacji elektrycznej kuchni i sto³ówki w budynku internatu - 1 kpl. 2. UWAGA - opublikowane przedmiary dotycz± ca³o¶ci zadania inwestycyjnego. Inwestor w przedmiotowym postêpowaniu wykonuje czê¶æ zadania. Potencjalny wykonawca powinien skosztorysowaæ przedmiary metod± uproszczon± w podziale na nw. elementy: - kuchnia i sto³ówka - pozycje od nr 236 do nr 317..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysoko¶ci nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, polegaj±cych na wykonaniu robót instalacyjnych i elektrycznych.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 27.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w postêpowaniu. Wysoko¶æ wadium Zamawiaj±cy ustali³ w kwocie: 1.113,20z³. S³ownie: jeden tysi±c sto trzyna¶cie z³otych 20/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym zakresie robót stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto ka¿de (potwierdzone dokumentem, ¿e zosta³y one wykonane nale¿ycie). Za robotê podobn± Zamawiaj±cy uzna robotê w zakresie remontu urz±dzeñ lub/i instalacji elektrycznej. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami, tj. do¶wiadczeniem wyra¿aj±cym siê realizacj±, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o podobnym zakresie robót stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ brutto ka¿de (potwierdzone dokumentem, ¿e zosta³y one wykonane nale¿ycie); niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowi±zania znajduje siê w za³±czniku nr 12 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownikiem robót (brygadzist±, majstrem) posiadaj±cym co najmniej uprawnienia D Urzêdu Regulacji Energetyki do 1 kV wymagane przy eksploatacji i pomiarach instalacji i sieci. - minimum 2 monterami posiadaj±cymi co najmniej uprawnienia E Urzêdu Regulacji Energetyki do 1 kV wymagane przy eksploatacji i pomiarach instalacji i sieci elektrycznych. Wykonawca mo¿e polegaæ na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami, tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem robót (brygadzist±, majstrem) posiadaj±cym co najmniej uprawnienia D Urzêdu Regulacji Energetyki do 1 kV wymagane przy eksploatacji i pomiarach instalacji i sieci oraz minimum dwoma monterami, którzy posiadaj± co najmniej uprawnienia E Urzêdu Regulacji Energetyki do 1 kV, wymagane przy eksploatacji i pomiarach instalacji i sieci elektrycznych, niezbêdne do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowi±zania znajduje siê w za³±czniku nr 13 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. stosowne Pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 2. kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej okre¶lony w punkcie 12 ppkt 2 SIWZ. Brak za³±czenia kosztorysu opracowanego metod± kalkulacji uproszczonej bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty przez Zamawiaj±cego. 3. dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie ze wzorem umowy za³±czonym do specyfikacji - za³±cznik nr 5 do SIWZ. 1. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 stawy pzp: -zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy (art. zmiana nr rachunku bankowego) -zmiana danych teleadresowych, -zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia: -strajków producentów oraz dostawców urz±dzeñ wyspecyfikowanych w dokumentacji technicznej, -dzia³ania osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy, -istotnej, le¿±cej po stronie Zamawiaj±cego, zw³oki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy o ilo¶æ dni opó¼nienia, -wyst±pienia robót uzupe³niaj±cych i dodatkowych, które wp³yn± na termin zakoñczenia zadania inwestycyjnego. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ podwy¿szenia wynagrodzenia umownego na skutek wyst±pienia robót dodatkowych i uzupe³niaj±cych zwi±zanych z budow±, a roboty dodatkowe i uzupe³niaj±ce wynikaj± z uzgodnieñ pomiêdzy stronami umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w G³ogowie, Biuro Zamówieñ Publicznych pok. nr 302-303 (III piêtro),ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w G³ogowie, Sekretariat pok. nr 103 (I piêtro),ul. Sikorskiego 21, 67-200 G³ogów.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy nie zawrze umowy ramowej. Zamawiaj±cy nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Data zakonczenia wykonania zamowienia -20.08.2011r..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.