To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-01
Szczecin: Świadczenie usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 73159 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48612 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn.Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie 2. W przypadku gdyby Zamawiający nie uzyskał dofinansowania projektu opisanego w pkt 1 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust 1 a) PZP. 3. Wykonawca w ramach kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń finansowych zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności niezbędne do przeprowadzenia procesu rozliczeń dofinansowania Projektu i sprawozdawczości z realizacji Projektu i otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej. 4/ Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności : a) przygotowanie wniosków o zaliczkę i wniosków o płatność pośrednią , jeżeli będą występowały , wraz z załącznikami b) przygotowanie wniosku o płatność końcową wraz z kompletem dokumentów potwierdzających wykonanie rzeczowe Projektu , rozumiane jako realizacja Harmonogramu Projektu , zgodnie z zasadami określonymi w Wytycznych w zakresie sprawozdawczości POIiŚ c) przygotowywanie do Instytucji Wdrażającej kompletnych wniosków wraz z wymaganymi załącznikami o wyrażenie zgody na zmianę warunków realizacji Projektu oraz aneksowanie umowy o dofinansowanie d) przygotowywanie wzorów opisu dokumentów związanych z realizacją Projektu oraz faktur określających poniesienie wydatków na realizację Projektu e) przygotowywanie listy dokumentów wymaganych jako załączniki do wniosku o płatność , które winien przygotować Zamawiający wraz z opisem sposobu ich wypełnienia f) przygotowywanie projektów pism kierowanych przez Zamawiającego do Instytucji Wdrażającej g) przekazanie wytycznych w zakresie prowadzenia informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko h) przygotowywanie innych dokumentów oraz wykonywanie innych czynności , nie wymienionych w umowie związanych z Projektem , jeżeli będą niezbędne do prawidłowego i skutecznego rozliczenia Projektu ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi kompleksowego zarządzania procesem rozliczeń dofinansowania projektu pn. Przebudowa parteru Kliniki Okulistyki oraz zakup aparatury medycznej w celu zwiększenia jakości specjalistycznych usług w SPSK nr 2 PAM w Szczecinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF JANKOWSKI PROFIT GROUP W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF JANKOWSKI PROFIT GROUP W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- Profit Group Sp. z o. o., ul. Świętokrzyska 20, 00-052 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- EP/220/46/2025: Sukcesywna dostawa materiałów technicznych dla SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Pełnienie funkcji: Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.