Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Okszów: Dostawy pieczywa
Numer ogłoszenia: 7315 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach , Nowiny 31, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 082 5690789, faks 082 5690789.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa (CPV 15810000-9) do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, 22-105 Okszów woj. Lubelskie. tj. 1 Chleb zwykły 6620 kg, 2 Chleb razowy 2950 kg, 3 Bułka wyborowa podłużna duża 5600 kg, 4 Bułka wyborowa okrągła mała 1600 kg 50g, 5 Bułka razowa z ziarnem mała 80 kg 70g, 6 Bułka tarta 280 kg, 7 Drożdżówki z nadzieniem słodkim: 7.1 - z makiem 640 szt. 40g, 7.2 - z serem 640 szt. 40g, 7.3 - z jabłkami 640 szt. 40g, 7.4 - z jagodami 640 szt. 40g, 7.5 - z marmoladą 640 szt. 40g, 8 Drożdżówki z nadzieniem nie słodkim: 8.1 - z soczewicą 640 szt. 40g, 8.2 - z kapustą 640 szt. 40g, 8.3 - z kaszą 640 szt. 40g, 9 Placek z kruszonką 220 kg, 10 Strucla z makiem 16 kg, 11 Babka drożdżowa 16 kg, 12 Drożdże 5 kg, 13 Cebularz 2160 szt. 50g, 14 Pączek w pudrze 600 szt 50g, 15 Pączek w wiórkach 600 szt 50g,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - są dopuszczeni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert/, - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki podane w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenie o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach, 22-105 Okszów, pokój nr 10 (parter) -
sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 09:50, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach, 22-105 Okszów, pokój nr 10 (parter) - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OKSZÓW
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego
więcej: przetargi OKSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, mąki pszennej, makaronów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.