eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDOSTAWA WÓZKA WIDŁOWEGO WRAZ Z PRZEGLĄDEM SERWISOWYM DO ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SREBRZYSZCZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Chełm: DOSTAWA WÓZKA WIDŁOWEGO WRAZ Z PRZEGLĄDEM SERWISOWYM DO ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SREBRZYSZCZU
Numer ogłoszenia: 7316 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 560 50 20, faks 0-82 560 50 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WÓZKA WIDŁOWEGO WRAZ Z PRZEGLĄDEM SERWISOWYM DO ZAKŁADU PRZETWARZANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SREBRZYSZCZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Srebrzyszczu (gmina Chełm 22-100) fabrycznie nowego wózka widłowego z napędem na gaz (LPG) w ilości: 1 sztuka. Specyfikacja techniczna: 1. Udźwig nominalny (z widłami) min.2500 kg; 2. Wysokość podnoszenia min. 4000 mm; 3. Udźwig przy wysokości podnoszenia 4000 mm min. 2500 kg; 4. Sposób kierowania: siedzący; 5. Rodzaj ogumienia: super elastyczne, nieprzebijalne; 6. Kąt wychylenia masztu przód: min.5 stopni; 7. Kąt wychylenia masztu tył: min. 5 stopni; 8. Skrzynia biegów: automatyczna z układem samochodowym; 9. Wysokość opuszczonego masztu max.2200 mm; 10. Klasa karetki: II A; 11. Długość wideł: min. 1200 mm; 12. Osłona ładunku: TAK; 13. Rok produkcji: 2011; Wyposażenie dodatkowe: 1. Oświetlenie z przodu i z tyłu wózka; 2. Możliwość zamontowania chwytaka KAUP typ. 1.5T413 nr 374035, zabudowa przed karetką 166 mm; 3. Przesuw boczny zawieszany; 4. Kogut ostrzegawczy zamontowany poniżej daszka ochronnego; 5. Sygnalizacja akustyczna cofania; 6. Blokowanie funkcji hydraulicznych w momencie braku operatora; 7. Szczelna kabina stalowa operatora z szybami, z ogrzewaniem, z wycieraczkami; 8. Automatyczne pionowanie masztu; 9. Automatyczne hamowanie na zakrętach; 10. Dodatkowa czwarta funkcja hydrauliczna; 11. Maszt złożony nie może wystawać poza daszek ochronny kabiny. Uwagi: Do dostawy wózka widłowego należy załączyć instrukcje obsługi w języku polskim, oryginalną deklarację zgodności CE na kompletne jednorodne urządzenie, karty gwarancyjne, dokumentację UDT. Wózek zostanie dostarczony po odbiorze technicznym UDT. W ramach dostawy Wykonawca również: a) dokona rozruchu wózka widłowego, który obejmie: uruchomienie, jazdę na odległość minimum 50 m, próby manewrowania, manewry osprzętem roboczym, próby oświetlenia i ogrzewania, wizualne sprawdzenie urządzeń kontrolnych. Na czas rozruchu Wykonawca zapewni materiały pędne i eksploatacyjne. b) przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi wózka widłowego na terenie Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Srebrzyszczu. c) wykona w okresie gwarancji wszystkie niezbędne przeglądy okresowe (serwisowe), które wynikać będą z warunków gwarancji, w tym wymieni na swój koszt płyny eksploatacyjne, smary i inne zalecane przez gwarancję elementy oraz wykona wszelkie niezbędne czynności (regulację, wymianę, czyszczenie) niezbędne do prawidłowej pracy wózka widłowego. Po stronie kosztów Wykonawcy pozostaje również dojazd w obie strony w celu przeprowadzenia przeglądu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiąjacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ul. ks. Piotra Skargi 11; 22 - 100 Chełm; Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 13:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ul. ks. Piotra Skargi 11; 22 - 100 Chełm; Polska; sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia do 27 miesięcy w tym: dostawa wózka widłowego do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, termin ostatniego przeglądu serwisowego to 24 miesiące po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.