Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Piła: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 73173 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: I. Zestaw komputerowy - 11 szt., w skład zestawu wchodzą: 1) Jednostka centralna Dell OptiPlexTM 360 Desktop lub równoważna - 11 szt.; 2) Monitor LCD 17 Dell 1708FP lub równoważny - 11 szt.; 3) Klawiatura - 11 szt.; 4) Wskaźnik ruchu (mysz) - 11 szt.; 5) System operacyjny Windows Vista Buisness PL lub równoważny - 11 szt.; 6) Pakiet oprogramowania biurowego Office 2007 BASIC PL lub równoważny - 9 szt.; 7) Pakiet oprogramowania biurowego Office 2007 SB PL lub równoważny - 2 szt.; II. Zestaw komputerowy - 10 szt., w skład zestawu wchodzą: 1) Zestaw komputerowy Dell PrecisionTM T3500 lub równoważny - 10 szt.; 2) Monitor LCD 19 cali Dell 1908FP lub równoważny - 14 szt.; 3) Klawiatura - 10 szt.; 4) Wskaźnik ruchu (mysz) lub równoważna - 10 szt.; 5) System operacyjny Windows Vista Buisness PL lub równoważny - 10 szt.; 6) Pakiet oprogramowania biurowego Office 2007 SB PL lub równoważny - 10 szt. III. Notebook Notebook Dell Dell LatitudeTM E5500 lub równoważny - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Warunki techniczne zamawianego sprzętu i oprogramowania. 2. Gwarancja na dostarczony sprzęt: szczegółowe warunki gwarancji określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Podane w załączniku nr 4 parametry dotyczą konkretnych marek sprzętu, Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego. Sprzęt równoważny - nie gorszej jakości i spełniający parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który zaproponuje sprzęt równoważny zobowiązany jest wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, opisując go na załączonym Formularzu oferowanego sprzętu i oprogramowania (załącznik nr 3). 4. Do oferty należy załączyć: - wypełniony formularz oferowanego sprzętu i oprogramowania (załącznik nr 3), w formularzu należy opisać oferowany sprzęt komputerowy; - wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2). 5. Dostawa zamówionego sprzętu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca zainstaluje oprogramowanie w komputerach. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był wyprodukowany zgodnie z certyfikatami i standardami określonymi odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ. 8. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - 14 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym faktura nie może być wystawiona przed terminem odbioru sprzętu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 50 000 zł każda. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Załączą do oferty wymagane dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz oferowanego sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.3 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie. 7. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenia, certyfikaty, deklaracje CE, dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych - wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
- Zestaw komputerowy 1 szt. - DE-dzp.272-210/25
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.