eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówZabezpieczenie dna wąwozu lessowego i wyprowadzenie wody w ciągu drogi gminnej nr 108800L od km 0+700 do km 0+963 w miejscowości Chrzanów Czwarty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Chrzanów: Zabezpieczenie dna wąwozu lessowego i wyprowadzenie wody w ciągu drogi gminnej nr 108800L od km 0+700 do km 0+963 w miejscowości Chrzanów Czwarty
Numer ogłoszenia: 73192 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.netbip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.chrzanow.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie dna wąwozu lessowego i wyprowadzenie wody w ciągu drogi gminnej nr 108800L od km 0+700 do km 0+963 w miejscowości Chrzanów Czwarty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia dna wąwozu lessowego i wyprowadzenie wody w ciągu drogi gminnej nr 108800L od km 0+700 do km 0+963 w miejscowości Chrzanów Czwarty. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe - 0,263 km, - wykonanie i zagęszczenie koryta - 1262,4 m2, - wykonanie warstwy odsączającej gr. 15 cm z piasku - 1262,4 m2, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy gr. 15 cm z żużla wielkopiecowego - 1236,1 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - 1209,8 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 4 cm - 1183,5 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym, w szczególności: - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres co najmniej trzech robót budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia rozumianym jako wykonanie zadań w zakresie budowy dróg o wartości min. 80 tys. złotych; - wskażą z imienia i nazwiska osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy wraz z ich uprawnieniami budowlanymi branży drogowej i zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy P.Z.P. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły: spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania w ofercie spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty z cenami wykonawcy - wg załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - wg wzoru zał. Nr 2 do SIWZ; c) kosztorys ofertowy - wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ oraz dodatkowo kosztorys szczegółowy sporządzony przez wykonawcę na podstawie przedmiaru robót i obowiązujących katalogów norm nakładów rzeczowych - nr pozycji KNR-ów podano w zał. Nr 3 ( forma sporządzenia kosztorysu dowalona, np. przy pomocy komputerowego programu kosztorysowego); d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia rozumianych jako wykonanie zadań w zakresie budowy dróg o wartości min. 80 tys. złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (co najmniej 3) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ; e) Oświadczenie dotyczące posiadania personelu do wykonania zamówienia, w tym w stosunku do kierownika budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień (kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w siedzibie zamawiającego pok. nr 9, - za pośrednictwem poczty, - na stronie internetowej: www.chrzanow.netbip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:20, miejsce: Urząd Gminy Chrzanów, 23-305 Chrzanów, Chrzanów Trzeci nr 112 Pokój nr 1 -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków rezerw celowych budżetu państwa w ramach Programu ochrony wąwozów lessowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.