Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Łaskarzew: Modernizacja drogi gminnej Nr 3662003 Krzywda-Aleksandrów
Numer ogłoszenia: 73203 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łaskarzew, Duży Rynek 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, fax 025 6845024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskarzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej Nr 3662003 Krzywda-Aleksandrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wyrównanie i zwmocnienie podbudowy kruszywem kamiennym łamanym 2. skropienie podbudowy asfaltem drogowym 3. ułożenie warstwy wyrównawczej (wiążącej) z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych standard II o grubości po zagęszczeniu 4 cm. 4. ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni wykonanej z mieszanek mineralno-bitumicznych standard II o grubości 3 cm po zagęszczeniu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 4.000 zł (słownie złotych: cztery tysiące).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.przy wykonywanych pracach zatrudniają pracowników posiadających niezbędne uprawnienia do wykonania prac określonych w przetargu 3.udokumentują, że w swojej działalności w ciągu ostatnich 3 latach wykonali takie roboty drogowe. 4. posiadają zdolność techniczną i finansową do wykonania przedmiotu zamówienia 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, 3/Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w artykule 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z dn. 9.02.2004 r.). 4/Aktualne ( tj. od daty wystawienia zaświadczenia do daty składania oferty nie może upłynąć termin dłuższy niż 3 miesiące) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5/Aktualne (jw.) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 6/Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnym zakresie, potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających , potwierdzającymi iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością 7/Wykaz pracowników zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i kserokopię zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), 8/Informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art.24, ust.1, punkt 4, 5, 6, 7 i 8ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laskarzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.laskarzew.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łaskarzew ul. Duży Rynek 32 08-450 Łaskarzew pokój Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁASKARZEW
więcej: przetargi ŁASKARZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.