Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Przysucha: Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Brogowa gm. Rusinów - 1035 ha.
Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Karczówka gm. Rusinów - 243 ha.
Zadanie Nr 3 - Realizacja wykonanego w 2010 r. projektu szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze Gm. Gielniów i Odrzywół w powiecie przysuskim
Numer ogłoszenia: 73212 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski , Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752553, faks 48 6753672.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Brogowa gm. Rusinów - 1035 ha. Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Karczówka gm. Rusinów - 243 ha. Zadanie Nr 3 - Realizacja wykonanego w 2010 r. projektu szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze Gm. Gielniów i Odrzywół w powiecie przysuskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Brogowa gm. Rusinów - 1035 ha. 1. powierzchnia do opracowania - 1035 ha 2. powierzchnia zmeliorowana - 148 ha Przedmiotem zamówienia objęto m.in.: - Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji. - Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów. - Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego. - Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów. - Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów. - Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji. - Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych. - Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB. - Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. Dokonać transformacji korekcyjnej bazy działek w oparciu o zidentyfikowane i pomierzone w terenie punkty graficzne działek. - Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Karczówka gm. Rusinów - 243 ha. 1. powierzchnia do opracowania - 243 ha 2. powierzchnia zmeliorowana - 49 ha Przedmiotem zamówienia objęto m.in.: - Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji. - Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów. - Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego. - Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów. - Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów. - Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji. - Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych. - Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB. - Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. - Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Zadanie Nr 3 - Realizacja wykonanego w 2010 r. projektu szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze Gm. Gielniów i Odrzywół w powiecie przysuskim. - Prace należy wykonać zgodnie z opisem technicznym do realizacji niniejszego projektu, - zgłosić pracę geodezyjną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Przysusze. Szczegółowy zakres opracowania poszczególnych zadań Nr 1, Nr 2 i Nr 3 opisany został za pomocą Warunków technicznych stanowiących - załączniki pod nr 3a, 3b,3c, 3d, 3e do SIWZ. W/w usługi powinny być zrealizowanymi zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Opłata za ośrodek naliczona będzie zgodnie z tabelą nr III pkt 3, załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W odniesieniu do Zadania Nr 1 - Wykonawca zapewni: - jedną osobę posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów, która zrealizowała co najmniej jedną tego rodzaju usługę o wartości 20 tyś. zł w okresie ostatnich trzech lat do dnia składania ofert , - jedną osobę posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe określone w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027) Zamawiający dopuszcza możliwość spełniania obu warunków przez jedną osobę. W odniesieniu do Zadania Nr 2 - Wykonawca zapewni: - jedną osobę posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów, która zrealizowała co najmniej jedną tego rodzaju usługę o wartości 14 tyś. zł w okresie ostatnich trzech lat do dnia składania ofert, - jedną osobę posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe określone w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027), Zamawiający dopuszcza możliwość spełniania obu warunków przez jedną osobę. W odniesieniu do Zadania Nr 3 - Wykonawca zapewni: - jedną osobę posiadającą geodezyjne uprawnienia zawodowe określone w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) danych teleadresowych w przypadku ich wystąpienia b) dotycząca zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. d) terminu wykonania umowy w przypadku: - zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, - zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, - wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagają udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę. Warunki dokonania zamian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 10 - pokój nr 27 lub za pobraniem - cena kompletu - 15,74 zł brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 10 - pokój nr 32 - sekretariat - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Brogowa gm. Rusinów - 1035 ha..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Brogowa gm. Rusinów - 1035 ha. 1. powierzchnia do opracowania - 1035 ha 2. powierzchnia zmeliorowana - 148 ha Przedmiotem zamówienia objęto m.in.: - Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji. - Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów. - Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego. - Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów. - Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów. - Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji. - Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych. - Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB. - Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. Dokonać transformacji korekcyjnej bazy działek w oparciu o zidentyfikowane i pomierzone w terenie punkty graficzne działek. - Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Karczówka gm. Rusinów - 243 ha..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Karczówka gm. Rusinów - 243 ha. 1. powierzchnia do opracowania - 243 ha 2. powierzchnia zmeliorowana - 49 ha Przedmiotem zamówienia objęto m.in.: - Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji. - Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów. - Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego. - Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów. - Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów. - Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji. - Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych. - Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB. - Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. - Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Realizacja wykonanego w 2010 r. projektu szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze Gm. Gielniów i Odrzywół w powiecie przysuskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - Realizacja wykonanego w 2010 r. projektu szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze Gm. Gielniów i Odrzywół w powiecie przysuskim. - Prace należy wykonać zgodnie z opisem technicznym do realizacji niniejszego projektu, - zgłosić pracę geodezyjną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Przysusze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomiarów elektrycznych i odgromowych w obiektach administrowanych przez 12. WOG (Garnizon Toruń i Inowrocław).
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w obrębie peronu kolejowego w Bogdanowie
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (7.2024)
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.