eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TucholaPrzebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73231 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Tuchola: Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43204-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, krajowy numer identyfikacyjny 9236162800000, ul. ul. Przemysłowa  6, 89500   Tuchola, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 525 590 112, faks 525 590 112, e-mail zdp@tuchola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bippowiat.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP 272-ZPU-1-2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr 1030C w ciągu ulic Główna, Wczasowa, Madera i nr 1031C ul. Szkolna w Cekcynie. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących nawierzchni drogowych; 2) rozbiórkę budynku jednorodzinnego położonego na działce nr 885 przy ulicy Szkolna 10; 3) rozbiórkę ogrodzeń na działkach nr 863, 884 i 885 przy ulicy Szkolna 8-10 wraz z bramami i furtkami; 4) rozbiórkę przepustu w km 0+600,60 ulicy Szkolnej; 5) rozbiórkę muru oporowego na działce nr 814/4 przy Mokrej oraz budowę nowego muru oporowego typu L; 6) budowę muru oporowego typu L w ul. Szkolnej km 0+576; 7) regulację pionową studzienek sieci podziemnych; 8) zabezpieczenie sieci teletechnicznej OPL rurami osłonowymi; 9) wymianę pokryw i ram na typu ciężkiego na studniach OPL; 10) rozwiązanie kolizji elektroenergetycznych z siecią nN 0,4kV, w tym usunięcie kolidującego słupa energetycznego na skrzyżowaniu ulic Szkolna i Główna i przebudowę linii napowietrznej na podziemną wraz z przyłączami; 11) demontaż istniejącego oświetlenia drogowego na słupach energetycznych; 12) budowę oświetlenia ulicznego wraz z przyłączami do istniejącej sieci energetycznej; 13) budowę odwodnienia ulic i skrzyżowań poprzez kanalizację deszczową; 14) budowę przepompowni wód deszczowych; 15) budowę przyłącza do przepompowni wód deszczowych; 16) wykonanie włączenia kanalizacji deszczowej w ulicy Parkowej do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej; 17) budowę i regulację rowów przydrożnych przy ul. Wczasowej i Madera na odcinku od km 0+800,00 do km 1+750,00 z obsianiem skarp i dna mieszanką traw oraz lokalnymi umocnieniami skarp i dna rowów płytami betonowymi ażurowymi; 18) budowę przepustów pod zjazdami oraz przepustu pod koroną drogi; 19) rozwiązanie kolizji z siecią wodociągową; 20) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej; 21) przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych 1030C i 1031C - ul. Szkolna i ul. Główna - zmiana geometrii skrzyżowania z budową wyspy dzielącej; 22) przebudowę nawierzchni dróg powiatowych z dostosowaniem do obciążenia ruchem KR2 (ul. Szkolna) i KR3 (ul. Główna, Wczasowa, Madera); 23) budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1030C na odcinku od km 0+158,30 (ul. Wczasowa) do km 1+964,60 (ul. Madera); 24) budowę ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1031C (ul. Szkolna) na odcinku od km 0+322,60 do 0+724,00; 25) budowę i przebudowę chodników, opasek i zjazdów do posesji; 26) budowę pętli autobusowej na działkach nr 863, 884 i 885 przy ulicy Szkolnej 10 wraz z chodnikami, wiatą autobusową i ławkami; 27) budowę i przebudowę zjazdów na drogi publiczne (gminne); 28) budowę azyli dla pieszych oraz wysp spowalniających ruch; 29) budowę zatoki parkingowej do parkowania prostopadłego przy ul. Szkolnej 2 i 4; 30) budowę zatoki parkingowej do parkowania równoległego na ul. Szkolnej (przy ul. Mokrej); 31) budowę zatok parkingowych do parkowania prostopadłego i równoległego w ulicy Głównej i Wczasowej; 32) budowę zatoki parkingowej przy ulicy Parkowej; 33) budowę zatok do kontroli pojazdów; 34) umocnienia skarp płytami betonowymi ażurowymi; 35) humusowanie i obsianie skarp i powierzchni nieutwardzonych mieszanką traw; 36) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 roboty budowlane 45 11 12 00 - 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 11 27 10 - 5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45 23 32 20 - 7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 23 33 20 - 8 fundamentowanie dróg 45 23 31 62 - 2 roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45 23 32 22 - 1 roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania 45 23 32 90 - 8 instalowanie znaków drogowych 45 23 13 00 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45 31 61 10 - 9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45 23 24 52 - 5 roboty odwadniające 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, zatwierdzonym decyzją Starosty Tucholskiego Nr CEKC.75.2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 15 września 2016 r. oraz w projekcie wykonawczym stanowiącymi Załącznik nr 7 do SIWZ (dokumentacja projektowa), a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 7. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 8. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowego uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 9. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233220-7, 45233320-8, 45233162-2, 45233222-1, 45231300-8, 45316110-9, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5852910.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o.,  sekretariat@pbdim.pl,  ul. Laskowicka 3,  86-100,  Świecie,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6657675,22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6657675,22
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7188706,33
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.