Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Gdańsk: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie
Numer ogłoszenia: 7323 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie terenów zewnętrznych i pomieszczeń wewnętrznych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kartuzach, Malborku, Kwidzynie, Pruszczu Gdańskim, Tczewie, Pucku, Wejherowie, Starogardzie Gdańskim, Kościerzynie, Sopocie.Częstotliwość realizacji w/w zamówienia wraz z podaniem ilości metrów kwadratowych oraz wyszczególnieniem powierzchni - pomieszczeń do sprzątania wewnątrz budynku stanowi opis przedmiotu zamówienia. Ustala się, iż pod pojęciem: sprzątanie wewnątrz codzienne -rozumie się sprzątanie codziennie w dni pracujące. W skład tej powierzchni wchodzą : korytarze, hole, klatki schodowe, pomieszczenia sanitarne :toalety i pomieszczenia socjalne, pomieszczenia biurowe, pokoje gościnne; -sprzątanie wewnątrz 2 x w miesiącu rozumie się sprzątanie dwa razy w miesiącu w dni pracujące, uzgodnione z Zamawiającym. W skład tej powierzchni wchodzą archiwa, pomieszczenia techniczne, magazynki biurowe, magazynki dowodów rzeczowych; -sprzątanie terenu zewnętrznego rozumie się utrzymanie w czystości terenu zewnątrz budynku w dni pracujące. W okresie zimowym w przypadku wystąpienia opadów śniegu bądź oblodzenia w każdy dzień tygodnia od poniedziałku do niedzieli bez względu na święta. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Część I - Prokuratury Rejonowe: w Sopocie ul. 1Maja 10, w Kościerzynie ul. Zgromadzenia Księży Zmartwychwstańców 1, w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 6. Część II - Prokuratury Rejonowe: w Gdańsku : Śródmieście, Oliwa, Wrzeszcz, ul. Piekarnicza 10, w Kartuzach ul. 3 Maja 15, w Malborku Pl. Słowiański 6, w Kwidzynie ul. Kościuszki 30A, w Tczewie ul. Sadowa 6. Część III - Prokuratury Rejonowe: w Gdyni ul. 10 Lutego 39, w Wejherowie ul. Hallera 21, w Pucku ul. Wejherowska 3, Prokuratura Rejonowa w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 7 B. Szczegółowy wykaz pomieszczeń, do sprzątania zostanie przekazany Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Sprzątanie pomieszczeń biurowych wykonywać należy o godzinie ustalonej z kierownictwem prokuratury, wymagana godz. 15.00. Szczegółowy harmonogram sprzątania oraz godziny sprzątania zostaną ustalone przez Wykonawcę z Zamawiającym. W związku z przemieszczeniami oraz okresowo wyłączanymi pomieszczeniami z użytkowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalania w każdym miesiącu kalendarzowym ilości metrów kwadratowych powierzchni do sprzątania jednak nie przekraczających 10.369,22 m2pow. wewnętrzna sprzątania. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona kompleksowe usługi porządkowe zapewniające utrzymanie w czystości powierzchni wewnątrz budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i wymogami Zamawiającego.Odkurzanie powierzchni podłóg, usuwanie wszelkie zanieczyszczeń w tym usuwanie plam z wykładzin dywanowych na bieżąco, ścieranie kurzu z wszystkich górnych powierzchni mebli, wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych, czyszczenie parapetów oraz wszystkich punktów świetlnych i innych elementów wyposażenia pomieszczeń :rolety, żaluzje.W sprzęt i środki czystości - w tym środki dezynfekcyjne i worki na śmieci o max. pojemności 30 litrów do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zaopatrzy się na własny koszt. Koszty związane z zakupem niezbędnych środków, sprzętu, transportu i itp. należy wliczyć do ceny zamówienia. Nie będą płatne odrębnie. Powierzchnia typu:tarket - raz w kwartale, konserwacja powierzchni przy użyciu środków do tego przeznaczonych. Termin konserwacji będzie uzgadniany z Zamawiającym. Kratki wentylacyjne w pomieszczeniach wymienionych w SIWZ będą czyszczone 1 x w miesiącu. Kratki ściekowe w toaletach wymienionych w SIWZ będą czyszczone 2 x w m -cu.Sprzęt oraz środki czystości muszą gwarantować optymalizację wszystkich składowych usługi porządkowo - czystościowej oraz zapewnienia jej stałej zgodności z wszelkimi wymaganiami prawnymi :certyfikaty, dopuszczenia do użytkowania itp.Wykonywana usługa ma być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością przez Wykonawcę. Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu prac.Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenia dla osób wykonujących zamówienie oraz przeznaczonego na magazynowanie sprzętu i niezbędnych materiałów.Świadczenie usług sprzątania u Zamawiającego mogą wykonywać tylko osoby posiadające aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. Powyższe zaświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu przed skierowaniem pracownika do wykonania usługi.Pracownicy Wykonawcy wykonujący usługę sprzątania są zobowiązani do zachowania tajemnicy służbowej dotyczącej obiektu w którym wykonywana jest usługa. Pracownicy Wykonawcy muszą znać przepisy bhp oraz przepisy ochrony p.poż oraz przestrzegać przepisów bhp i p.poż oraz ustaleń instrukcji zabezpieczających obowiązujących na terenie Prokuratury Okręgowej i Prokuratur Rejonowych. Przed opracowaniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w poszczególnych częściach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie terenó zewn. i pomieszczeń wewn. w budynkach Prokuratury Rejonowe: w Sopocie ul. 1Maja 10, w Kościerzynie ul. Zgromadzenia Księży Zmartwychwstańców 1, w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 6.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53942,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50929,62
Oferta z najniższą ceną: 50929,62 / Oferta z najwyższą ceną: 73536,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzątanie terenów zewn. i pomieszczeń wewn. w budynkach Prokuratury Rejonowe: w Gdańsku: Śródmieście, Oliwa, Wrzeszcz, ul. Piekarnicza10, w Kartuzach ul. 3 Maja 15, w Malborku Pl. Słowiański 6, w Kwidzynie ul. Kościuszki 30A, w Tczewie ul. Sadowa 6.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203360,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168415,33
Oferta z najniższą ceną: 168415,33 / Oferta z najwyższą ceną: 261329,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzątanie terenów zewn. i pomieszczeń wewn. w budynkach Prokuratury Rejonowe: w Gdyni ul. 10 Lutego 39, w Wejherowie ul. Hallera 21, w Pucku ul. Wejherowska 3, Prokuratura Rejonowa w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 7 B.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANTAR Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 86-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120820,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119963,97
Oferta z najniższą ceną: 119963,97 / Oferta z najwyższą ceną: 165771,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania są przedmiotem zamówienia powszechnie dostępnym, typowym dla danej branży, o standardowym charakterze. Wartość zamówienia jest mniejsza od 125 tyś euro. Są to usługi w pełni porównywalne, jedynym różniącym je czynnikiem jest cena. Są powszechnie dostępne o czym świadczy liczba podmiotów występujących na rynku i zajmujących się świadczeniem tych usług.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zestawów do izolacji materiału biologicznego dla UCK
- Dostawa przeciwciał do manualnych odczytów immunohistochemicznych dla UCK
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
- 2025. Modernizacja przejazdów i przejść przez torowiska
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Organizacja i przeprowadzenie w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2025 bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Usługa koszenia na terenie SP Ostrzeszów / 2025
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.