Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Lidzbark: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE LIDZBARK
Numer ogłoszenia: 73240 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku , ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE LIDZBARK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lidzbark - Działka nr 119-1 ul. Działdowska 13, Działka nr 190 ul. Sądowa 21, Działka nr 288-5 ul. Akacjowa 19, Działka nr 119 Dłutowo, ul. Długa 61, 13 - 230 Lidzbark. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania częściowe: Część I - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lidzbarku oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O . W zakresie: 1. Branża budowlana: - rozbiórka elementów wewnętrznych i poddasza - dach - rozbiórka - część stara - roboty wewnętrzne - więźba dachowa z pokryciem i ocieplenie - ocieplenie ścian zewnętrznych - roboty rozbiórkowe i uzupełnienia - roboty zewnętrzne - część nowa 2. Branża sanitarna: - instalacja kotłów - instalacja c.o. - roboty instalacyjne gazowe - instalacyjne roboty elektryczne Część II - Termomodernizacja budynku UMiG w Lidzbarku oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O. W zakresie: 1. Branża budowlana: - wymiana stolarki okiennej. 2. Branża sanitarna: - instalacja kotłów - instalacja c.o. - roboty instalacyjne gazowe - instalacyjne roboty elektryczne Część III. - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dłutowie oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O. W zakresie: 1. Branża budowlana: - prace dotyczące obróbki blacharskiej oraz kładzenia rynien - prace dotyczące izolowania dachu - prace dotyczące wykonywania izolacji termicznej - prace dotyczące wykonywania okładziny tynkowej 2. Branża sanitarna: - wymiana instalacji C.O. Część IV. Termomodernizacja budynku Przedszkola w Lidzbarku oraz modernizacja instalacji C.O. W zakresie: 1. Branża budowlana: - prace dotyczące obróbki blacharskiej oraz kładzenia rynien - prace dotyczące izolowania dachu - prace dotyczące wykonywania izolacji termicznej - prace dotyczące wykonywania okładziny tynkowej 2. Branża sanitarna: - wymiana instalacji C.O., - naprawa, serwisowanie i instalacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysach robót i opisie technicznym wykonania robót budowlanych w projektach budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. Uwaga! W kosztorysach na roboty sanitarne nie należy wyceniać: 1) Szkoła Podstawowa Nr1 w Lidzbarku - dział 5 Pozostałe Koszty - poz. 264 - nadzór inwestorski, - poz. 265 - opłata przyłączeniowa z tytułu podpisania umowy o przyłączenie do sieci gazowej. 2) Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku- dział.7 Pozostałe Koszty - poz. 167 - nadzór inwestorski, - poz. 168 - opłata przyłączeniowa z tytułu podpisania umowy o przyłączenie do sieci gazowej. Kody CPV: 45110000- 1 Rozbiórka elementów wewnętrznych poddasza, ROBOTY ROZBIÓRKOWE I UZUPEŁNIENIA 445261000-4 - ROZBIÓRKA , OCIEPLENIE I POKRYCIE DACHU. 45450000-6 - ROBOTY WEWNĘTRZNE 45261210- DACH 45110000-7 - OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH 45110000-ROBOTY ZEWNĘTRZNE 45223822-4 - RUSZTOWANIA 45331110-1 - INSTALOWANIE KOTŁÓW 45331100-7 - INSTALACJA C.O 45315100 - INSTALACYJNE ROBOTY ELEKTRYCZNE 45333000-0 - ROBOTY INSTALACYJNE GAZOWE 50000000-5 - NAPARAWA, SERWISOWANIE I INSTALACJA C.O. 45331333-6 - WYMIANA INSTALACJI C.O. 45421130-4 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ 45261300-7 - OBRÓBKA BLACHARSKA I KŁADZENIE RYNIEN 45261410-1 - IZOLOWANIE DACHU 45321000-3 - IZOLACJA TERMICZNA 45324000-4 - WYKONANIE OKŁADZINY TYNKOWEJ UWAGA! Zamawiający oświadcza, że ubiega się o dofinansowanie inwestycji w ramach konkursu NFOŚiGW w Warszawie GIS - Zarządzanie energią cz. 1 - Konkurs V w wysokości 30% kosztów kwalifikowanych (netto) . Przyznanie środków finansowych, o których mowa stanowi warunek realizacji przedmiotu umowy, bowiem bez udziału tych środków Zamawiający nie jest w stanie wykonać przedmiotu umowy z uwagi na brak możliwości finansowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 44.52.61.00-4, 45.54.00.00-6, 45.26.12.19-9, 45.11.00.00-7, 45.22.38.22-4, 45.44.20.00-7, 45.33.11.10-1, 45.33.11.00-7, 45.31.51.00-0, 45.33.30.00-0, 50.00.00.00-5, 45.33.13.33-6, 45.42.11.30-4, 45.26.13.00-7, 45.26.14.10-1, 45.32.21.00-0, 45.32.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Część I. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lidzbarku oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O . w wysokości : 22.000,00zł. (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). Część II. Termomodernizacja budynku UMiG w Lidzbarku oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O. w wysokości : 5.800,00zł. (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych). Część III. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dłutowie oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O. w wysokości: 14.000,00zł. (słownie; czternaście tysięcy złotych). Część IV. Termomodernizacja budynku Przedszkola w Lidzbarku oraz modernizacja instalacji C.O w wysokości: 11.000,00zł. (słownie; jedenaście tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: w pieniądzu, na konto zamawiającego BGŻ SA Oddział w Lidzbarku 07 2030 0045 1110 0000 0219 7320 lub w jednej z poniżej podanych form 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, kopię należy wpiąć do oferty razem z innymi dokumentami. Za terminem wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot wadium : Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium - po wyborze oferty najkorzystniejszej , - po unieważnieniu postępowania . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy , - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga , aby Wykonawca wykazał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: trzy zadania polegające na wykonaniu robót odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 700 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych oraz elektrycznych, w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty odpowiadającej wartości oferty, - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość zamówienia określona w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz Oferty,2) Zaakceptowany wzór umowy,3) Kosztorysy Ofertowe na poszczególne części,4) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok.nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok.nr 9 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach GIS - Zarządzanie energią cz. 1 - Konkurs V.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lidzbarku oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. Branża budowlana: - rozbiórka elementów wewnętrznych i poddasza - dach - rozbiórka - część stara - roboty wewnętrzne - więźba dachowa z pokryciem i ocieplenie - ocieplenie ścian zewnętrznych - roboty rozbiórkowe i uzupełnienia - roboty zewnętrzne - część nowa 2. Branża sanitarna: - instalacja kotłów - instalacja c.o. - roboty instalacyjne gazowe - instalacyjne roboty elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.11.00.00-1, 45.33.11.00-1, 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku UMiG w Lidzbarku oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. Branża budowlana: - wymiana stolarki okiennej. 2. Branża sanitarna: - instalacja kotłów - instalacja c.o. - roboty instalacyjne gazowe - instalacyjne roboty elektryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30-4, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.33.11.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dłutowie oraz wymiana źródła grzewczego i modernizacja C.O..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. Branża budowlana: - prace dotyczące obróbki blacharskiej oraz kładzenia rynien - prace dotyczące izolowania dachu - prace dotyczące wykonywania izolacji termicznej - prace dotyczące wykonywania okładziny tynkowej 2. Branża sanitarna: - wymiana instalacji C.O..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.00-7, 45.26.14.19-0, 45.32.40.00-4, 45.33.13.33-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Lidzbarku oraz modernizacja instalacji C.O..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. Branża budowlana: - prace dotyczące obróbki blacharskiej oraz kładzenia rynien - prace dotyczące izolowania dachu - prace dotyczące wykonywania izolacji termicznej - prace dotyczące wykonywania okładziny tynkowej 2. Branża sanitarna: - wymiana instalacji C.O., - naprawa, serwisowanie i instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.00-7, 45.26.14.10-1, 45.32.10.00-3, 45.33.13.33-6, 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIDZBARK
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 i nr 2 w Lidzbarku na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2025
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Nowa w Lidzbarku
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.