eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa systemu holografii akustycznej - ZP/PN/21/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Warszawa: Dostawa systemu holografii akustycznej - ZP/PN/21/2009
Numer ogłoszenia: 73287 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk , ul. Świętokrzyska 21, 00-049 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 826 65 08, faks (022) 826 98 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu holografii akustycznej - ZP/PN/21/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu holografii akustycznej, w skład którego wchodzi: a.część akwizycji o budowie modułowej - min. 18 kanałów, b.matryca mikrofonowa uniwersalna, c.oprogramowanie: -analizy FFT, licencja na min. 128 kanałów (do wykorzystania po dołączeniu dodatkowych zasobów sprzętowych), oprogramowanie przygotowane do akwizycji sygnałów na potrzeby holografii akustycznej i analizy modalnej; -map rozkładu dźwięku metodą natężeniową i holografii akustycznej (STSF w polu bliskim, Beamforming); -graficznego sterowania pomiarem i dokumentacji fotograficznej (interfejs użytkownika); d. wzorzec klasy 1 i LS wraz z akcesoriami; 2. Dokładny opis technicznych właściwości powyższego sprzętu jest zawarty w załączniku nr 2 stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 Pzp.; 3. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp.; -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru do SIWZ. (załącznik nr 1); II.Formularz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 2; III. Wykaz dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 3. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie (25 art. Pzp.). A. na potwierdzenie statusu prawnego: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1, a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5)Dokumenty, o których mowa w pkt 4) lit a) ppkt i, ii powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 4 składa każdy z Wykonawców. B.na potwierdzenie zdolności ekonomicznej i finansowej: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1 składa każdy z Wykonawców. C.na potwierdzenie zdolności wykonania usługi: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencje); 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie wykaz rekomendacji na załączniku nr 3 może być złożony przez Wykonawców łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ocena techniczna - 60

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ippt.gov.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstawowych Problemów Techniki ul. Świętokrzyska 21 00-049 Warszawa pok.74.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Instytut Podstawowych Problemów Techniki ul. Świętokrzyska 21 00-049 Warszawa pok.74.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1., Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.